1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Toeval?? OF is er meer tussen hemel en aarde??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 6 jul 2003.

1. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    antichrist??? NEEHHH atheist? misschien ...

iig check sig!!!

Duivelsgebroed (;) Bin of Saddam) bestaat!!!

2. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    denkt iemand dat we hier met zijn alle uitkomen en een oplossing vinden over wat de wereld is..? wetenschappers zijn al tienduizende jaren bezig om het te snappen en nu hebbne we nog steeds 0,0 duidelijkheid over het ontstaan van de wereld...er zijn wel therorien maar die zijn ook deels waar....

in ieder gevaal denk ik dat wij er in deze thread het niet zo effetjes elkaar kunnen vertellen...dus als je iemand anders zijn theorie afkraakt slaat it nerges op, want je eigen theorie is bijna helemaal cker ook fout....want geen enkele theorie is tot noch toe waar/bewezen...:p

Laatst bewerkt: 7 jul 2003
  3. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT--> SHIT man druk ik op quote in plaats van edit:'-( :'-( :eek: :confused: |:-

4. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je iets creepies wil lezen moet je zoeken naar "the book of nod" het is niet een compleet boek maar verschillende kleineere schriften enzo. Ik dacht dat het speciaal voor vampire the masquarade was maar het schijnt dus echt te bestaan en beslaat de gehele geschiedenis van caine en zijn kindred echt creepie shit man! of het echt een boek is of gewoon gemaakt door white wolf weet ik niet maar het is best wel eng

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    lol maar dat is nou net de grap ;) het is juist de bedoeling van de duivel dat je niet in hem gelooft. Want geloof je niet in de duivel geloof je ook niet in god ;)

6. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    ja psies--> De grootste truuk van de duivel is de mensen laten geloven dat hij niet bestaat (Usual Suspects)
    Enne we zitten nu in het tijdperk van de duivel (The Devels Advocate)
    enne verder weet ik ff geen citate uit films :{

7. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe eng je het ook vindt geloof is al eeuwen lang de enige rem op de complete vernietiging van de mensheid. Veel mensen houden zich nu gedeisd wegens hun angst voor "God" Tuurlijk zijn er in de afgelopen honderden jaren de meeste mensen omgebracht uit naam van "God" maar dat kwam voort uit geldelijk en persoonlijk belang van leiders dus niet direct uit naam van "God"

Zodra de mens geen angst meer heeft voor een grotere macht dan is het einde nabij

8. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    wrong................het is end off days...:p

9. Door geloven komen burgeroorlogen enzovoort (Ierland). Een geloof is alleen maar iets om je aan vast te grijpen in moelijke tijden. Net zoals een kind dat zijn beertje pakt als hij verdrietig is en daarmee zijn problemen verteld aan hem.

Geloven is best goed misschien maar mensen doen soms een beetje TE.

EN OVERAL WAAR TE- VOOR STAAT IS SLECHT!

10. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, leuk verhaal. Kvind iig wel raar dat al die namen met ASCII 666 opleveren. Ut getal van de Duivel.... Spooky.
    Ik denk dat er iig wel iets van een Duivel is, en ik heb geen id of Microsoft expres al dat gedoe heeft gedaan.

11. Machiel

Machiel Just Be Me!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Toevalligheden??

Stukje uit een emailmagazijn:

best wel interessant stukje!! Wat denken jullie hiervan?

12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Machiel niet crossposten, het is wel genoeg om dit stukje in 1 thread te zetten!
    Wat denk je te bereiken door het in een soortgelijke thread nog eens te posten? Je krijgt alleen maar 2 verschillende discussies over 1 onderwerp, en het schept alleen maar verwarring.

Als iemand op dit stukje wil reageren, doe dat dan s.v.p. in dit topic en niet hier!

13. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Hmmz, grappige thread.
    Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Dat stukje met die brug was igg best wel interessant.

Wat was er vor de oerknal, ik ben absoluut niet gelovig maar Elite's post zette me wel aan het denken.

En Dioga, je kan ook een beetje overdrijven he 8) (waarmee ik niet bedoel dat je moet stoppen met deze posts, ik heb me echt kapot gelachen om jou :p )

Deko kan wat rustiger aan doen, misschien komt ie dan wat geloofwaardiger over.

14. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    te gast
    tehuis

eventueel zelfs te-lefoon

15. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    teer
    telkens
    telepathisch

en een hele mooie; tender*)

of misschien teder...:eek: tender is engels

Laatst bewerkt: 5 aug 2003
  16. Dawn

Dawn ...

Leuk Bevonden:
    0
    teder...

17. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    na-apers!!!

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ff een oude koe uit de sloot halen. Ik ben met DEKO wel eens dat Jezus bestaan heeft, het zal immers niet zo zijn dat een figuur in zoveel literatuur voorkomt op basis van een verzinsel. Maar wie was Jezus, dat is een interessante. Ik heb laatst een boek gelezen met een wetenschappelijke onderbouwing dat Jezus Caesar kan zijn. Paar makkelijke vergelijkingen: plaatsnamen Caesar-Gallie Jezus-Galilea; jezus is gekruisigt Caesar is na zijn dood rondgedragen op een houten T-kruis als verering; zowel Jezus als Caesar zijn (elk in hun eigen religie) opgenomen als goden; doornenkrans Jezus - Laurierkrans Caesar.

Hier bij BOL te vinden

Ik denk dat er veel geschiedkundige verwarringen zijn ontstaan in de loop der tijd. Het begin van de Middeleeuwen heet niet voor niets 'the Dark Ages'. Heel veel informatie is toen verloren gegaan. De bijbel is wel omstreeks die tijd geschreven en er valt niet te verfieren wat waar is en wat niet. Het blijft gissen. Lijkt mij dat er heel veel bijverzonnen is (zoals het een goed biografie betaamt - nieuwe testament is dat immers voor een groot deel). Ik denk niet dat er zoiets bestaat tussen hemel en aarde. Ik denk dat mensen heel goed zijn in het verzinnen van saga's en mythe's en zo'n wetenschappelijk boek als bovenstaand (een hele indrukwekkende notenlijst heeft die man neergezet in zijn boek) bevestigd dat alleen maar.

Laatst bewerkt: 5 aug 2003
  19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat verhaal ken ik ja. Hoe grappig en tegelijkertijd hoe triest zou het wel niet zijn als dat hele geloof in een Jezus Christus dus zou zijn gebaseerd op een misverstand.

20. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Wel eens van fictie gehoord. Er zijn ook veel boeken over Harry Potter geschreven en in de media vind je die naam ook vaak terug. Toch bestaat hij niet echt hoor.

Deel Deze Pagina