1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Toeval?? OF is er meer tussen hemel en aarde??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 6 jul 2003.

1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    als je dood bent is het gedaan.
    Men zegt wel als je in de hemel komt dan ga je staan bij diegene wie je het liefste ziet , en dan heb je een probleem wie zie je het liefste, vader,moeder, vrouw ,kind.
    Dus als je bij je vader staat dan zie je de andere niet meer , want die staan ook bij
    diegene die zij het liefste zien.
    En dan nog als dat waar moest zijn dan staat daar al een zo grote hoop volk boven
    dat je met de eeuwigheid niet toe komt om er een van te vinden.
    als het licht uitgaat dan is het donker finito, dood is gedaan no more no less.

2. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Herinneren jullie iets van de dag dat je geboren bent?
    Ik niet ik denk dat als je dood bent je geen tijdsbesef hebt geen ach wtf lul ik je bent dood doet er niet meer toe.

3. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    muhaaha... kijk nooit achter je..wie weet loopt daar bill }:] ...

4. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

lol.

Youre MINE ! }:]

Nobody escapes from Billy !

Feel mij X power.

Begint hij nichterig te zingen : ive got the power.

Nerd power:p

5. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    wahahahaha in een roze pakje *en daarachter staat jezus te dansen* (ook in een roze pakje)

*sorry voor de gelovigen onder ons*

Laatst bewerkt: 14 jul 2004
  6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    trouwens, voor alle christenen enz, ik meen vorig jaar in mijn levensbeschouwingsboek gelezen te hebben dat de bijbel verzonnen verhalen zijn, met een achterliggende gedachte

7. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Agja wie weet :d

PHP:
    wahahahaha in een roze pakje *en daarachter staat jezus te dansen* (ook in een roze pakje)

*
    sorry voor de gelovigen onder ons*

Dan mag hij wel zijn baard scheren want dat zoent niet lekker vind bill.

Beginnen ze op Broadway een musical : Me , Mij Xbox , and Jezus the pussy :p

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Nou de bijbel als compleet boek is natuurlijk geen waarheid. Het nieuwe testament is een geschiedkundig werk, met een bepaalde kleur. Ik zou zeggen dat 30% feit is en de rest niet echt aantoonbaar.

Het oude testament is de gebundelde geschiedenis van het joodse volk en is evenwel religieus als geschiedkundig. Veel verhalen zijn zeer symbolisch.

De christelijke grondlsag zoals Christus die bezigde spreekt me aan; naastenliefde, elkaar respecteren en dergelijke. De later onstane doctrine vind ik niet erg geslaagd.

Religie vind ik slechts een rottend karkas dat door mensen bedacht is om het geloof van medemensen te gebruiken om machsteppeltjes te spelen en de seculaire wereld naar de eigen hand te zetten.

Ik zet bovennatuurlijke zaken niet buitenspel, ik ben weliswaar hele rationeel, maar in sommige gevallen is rationeel willen zijn heel irrationeel en werkt het eerder blokkerend dan veruimend.

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Jesus christ Supetrstar is trouwensb best een lekkere musical..... Uhm, alleen jammer van die religieuze fanatici die ertegen protesteerden.

10. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Het is wel grappig :)
    Jezus in een busje :p

Maar The Walrus mooi post btw :)

11. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    een geloof is volgens mij gewoon een manier om je eigen onwetendheid te verbergen. (bijna) elke eligieuze gebeurtenis is inmiddels wetenschappelijk verklaard. net zoals de dood. als je dood gaat, stoppen je hersenen ermee, en in je hersenen zit alles van je persoon, niks ziel. hersenen dood ->persoonlijkheid dood. en dat is voor sommige mensen gewoon moeilijk te begrijpen.

(ik zit ff na te denken 's avonds laat ;))

12. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Agja , soms is het s'vonds laat wel het beste om na te denken lekker rustig ;)

Maar inderdaad hersens dood persoonlijkheid en besef van weten is weg.

13. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    LIJPPP !!! :D hahahaha heb je dat verhaal nu zelf verzonnen of heb je dat op inet gevonden ??

14. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Tegen wie heb je het?

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    ik weet niet niet hoe het met de duivels in nederland gesteld is.
    Maar ik weet wel , in belgie lopen er duizenden rond .
    Staat trouwens alle dagen in de krant , het grappige is de duivels zijn sterk geevolueerd , rijden hier trouwens met wagens of motoren ,want ik lees telkens
    snelheidsduivels onderschept op e19 enz.
    als er een duvel voor je staat wat doe je dan ?
    opdrinken natuurlijk.

16. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

lol.

Jammer dat de Rooie Duvels niet kunnen voetballen ;)

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Jij zegt een meteroriet botste met een andere meteoriet enz ,
    Mijn vraag is nu waar kwamen die dan vandaan als ook die kleine organismen
    die voor het eerste leven gezorgd hebben.

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Het begin is voor niemand te achterhalen. Ook in de toekomst zal men niet kunnen zeggen waar al het gesteente en de organismen vandaan kwamen. Zo zal er ook nooit een einde gegeven kunnen worden aan het heelal, hoe snel je ook reist, hoe lang je ook reist, je zal altijd door kunnen blijven reizen zonder iets van het einde te zien. Sommigen dingen zijn onverklaarbaar.
    Maar het ontstaan van leven op natuurlijke wezen (vanuit organismen) geloof ik wel, en niet het onstaan doordat er ineens een god verscheen die in 7 dagen planeten en leven maakte, terwijl er miljarden jaren tussen het ontstaan van aarden en de mens zit, en miljoenen jaren tussen verschillende levende organismen (dino's/mens).

19. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Oke als 666 het nummer van het beest is wat is 333 dan (zeker half zo slecht)

20. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    333 is niks. Als banaan een vrucht is is ban dan een halve vrucht ofzo?

Deel Deze Pagina