1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Toeval?? OF is er meer tussen hemel en aarde??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 6 jul 2003.

  1. serenity32

    serenity32 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    QUOTE=Eckie]Hmmmja een vliegtuig kan wel, maar een trein niet?
    Ik vind het inderdaad een perfect sluitend bewijsstuk! :cool: (Vooral dat stuk van "met een beetje fantasie" :+)[/QUOTE]

    ik heb niet gezegd dat het een bewijsstuk is of dat het uberhaupt waar is,en het is ook geen gelul, want als je het doet komt dat er gewoon uit, of het ook iets betekent of dat het louter op toeval berust dat weet ik niet, ik vindt ihet alleen frapant....en er gaan zoveel rare verhalen de rondeover internet, bill gates, hall of the tortured souls en ga zo maar door.......ik vindt het allemaal eigenlijk best wel interessant
     
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eens ff op google gezocht op "hall of tortured souls" en het schynt echt te werken, alleen aan het einde van die 'zigzag-brug' (dat moeilijke stukje). Krijg je een lijst met de credits en foto's van de programmeurs, niet echt een 'scary secret' dus... Maar ik moet het binnekort toch maar eens gaan proberen, zoveel mensen die er serieus over praten....:

    http://www.eeggs.com/items/719.html

    Ben benieuwd of het mij lukt...

    /edit: SCREENSHOTS!!!
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2004
  3. serenity32

    serenity32 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    het werkt alleen op exel 95, en aan het eind van de rit schijn je een foto te kunnen zien van bill gates als satan maar of dat echt waar is weet ik ook nie, kan helaas nie aan exel 95 komen, misschien dat er mensen zijn die dit lezen die toevallig weten waar je het zou kunne downloaden hou ik me graag aanbevolen
     
  4. serenity32

    serenity32 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    O Ja En Dat Gevalletje Van Renfe In Wingdings Dat Moet Je Wel In Hoofdletters Schrijven
     
  5. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vraag jullie nu , wat is de zin van het leven , waarom zijn we hier , en waarom gebeurt hetgeen dat moet gebeuren met ons.
    met andere woorden bestaan er verbanden tussen heden , verleden , en toekomst
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Daar denkt iedereen anders over. Het nut van leven? Niet te zeggen. Je kan zeggen dat het is om het leven in stand te houden, of om de aarde in stand te houden. Niemand kan de toekomst met zekerheid vertellen. In waarzegsters geloof ik dan ook niet. Ik merk wel wat er komen gaat. Geef dan ook niks om dingen als 'dat is je lot' of 'dat is wat god wil'. Je leeft hoe je wil leven en als je dood bent rot je weer weg.
     
  7. serenity32

    serenity32 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof het anders, ik denk dat we inderdaad met een bepaald doel op aarde gezet zijn eigenlijk met meerdere doelen, en dat het grote geheel verloopt zoals het moet lopen............. uit ervaring heb ik mee gemaakt als je een bepaald pad wil bewandelen en het is niet het pad dat voor jouw bedoelt is dan wordt dat pad alleen maar moeilijker tot je vanzelf opgeeft en op het andere pad gaat lopen. en vaak weet je diep van binne al wel dat het zo is.........pak nu de ziel........wat is nouw precies een ziel.......het verlaat je lichaam als je sterft, maar je kunt mij niet wijsmaken dat de grote energie die maakt dat je lichaam leeft, plots verdwijnt.........van de ene op de andere fractie van een seconde.....een hart zie je je weet wat de functie is, al je andere organen zie je ook, je kan ze voelen , vast houden, en iedereen weet dat er iets is wat je doet leven, energie..........maar waar zit die? niemand heeft het ooit gezien, en toch is het er...snap je wat ik bedoel? :D
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2004
  8. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Datgene wat het Cytoplasma in je lichaam laat draaien dus..?
     
  9. Blox

    Blox 老外

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk vanavond tijdens het eten eens op je bord of tijdens het drinken eens in je glas. Iedereen moet eten en drinken om te blijven leven, waar zou die (levens)energie dan in zitten denk je?
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik geloof ook niet in zielen of geesten. Er zit geen ondoorzichtige mens binnen je dat eruit kruipt als je dood bent en die bepaald wat je doet en hoe je leeft. Dat doen je hersenen. Als je sterft kruipt er geen 'iets' uit je lichaam die omhoogvliegt naar de hemel en daar verder gaat met denken.
     
  11. serenity32

    serenity32 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, dat zijn allemaal stuk voor stuk ook goeie argumenten, maar we zullen het pas echt weten als we zelf dood gaan he!!...ik hoop dat er nog iets is, want ik zou niet weten waar het anders dan allemaal goed voor is geweest he!!...ik bedoel, wat is dan het doel van het leven, en is het dan allemaal "toeval" dat voor zo ver ze weten wij de enige intelligente levensvorm zijn in deze melkweg dat "toevallig" door evolutie zo geworden is....nee, dan hangt de wereld net iets te veel aan "toevalligheden" aan elkaar vindt ik
     
  12. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel zeker dat er iets bestaat als geesten, heb van teveel mensen verhalen/ervaringen gehoord. Weet zeker dat enkele van hen toch goed bij hun verstand zijn en geen dingen verzinnen...

    Heb laatst trouwens een scary foto gezien, gemaakt in Indonesie. Vriendin van een vriend van me maakte daar een foto van een jongetje en na het ontwikkelen verscheen er achter deze persoon een vrouw in een witte jurk. Net The Ring :eek: Dit jongetje is toen ook enkele dagen ziek geweest, volgens bewoners kwam dat door deze geest
     
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Zo een foto kan iedereen maken , eerst een vrouw fotograferen met snelle sluitertijd, dan film niet doordraaien , en dan uw tweede foto nemen met normale sluitertijd en klaar is kees.
    Bij het ontwikkelen zie je dan je tweede foto met die eerste als achtergrond.
    Trouwens ik geloof alleen maar in het leven , als je dood gaat is er niets meer
    geen ziel , geen geest , alleen een rottend karkas blijft er van je over.
    Het is hetzelfde met geloof , als je in niets gelooft, geloof je toch en de diegene die zich gelovigen noemen van alle godsdiensten die er ter wereld zijn , zijn eigenlijk niet meer dan leden van sekten. :+
     
  14. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    godsdiensten in verband zetten met een sekte...
    Ergens heeft hij wel gelijk.
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Blij dat je het met me eens bent kerel .
     
  16. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dan kan je ook zeggen dat atheisten een sekte kunnen zijn.

    Maar ik denk zeker wel dat er meer is dan alleen een rottend karkas. Alles en iedereen is opgebouwd uit materie en die weer op zijn beurt bestaat uit atomen, neutronen (en weet ik veel wat voor -onen nog meer). dit zijn materialen dat bestaan uit energie ofwel vastgelegde energie (anders zou het geen materie zijn). Vragen jullie jezelf niet af waar die energie vandaan komt en wie/wat die energie heeft vastgelegd?
    Als vergelijking kan je opvoeren dat een boeing 747 ook niet zomaar uit de lucht is komen vallen. Tis toch wel duidelijk dat het door iemand is gemaakt en dus geen toeval is dat al die materialen 'toevallig' op de juiste plek vallen en dat ook nog alles werkend en wel is.

    Een ander voorbeeld van dat we wel zeker ontworpen/gecreeerd zijn, is bijvoorbeeld waar jouw lichaam op gebaseerd is, namelijk DNA. Dit zijn stukjes codes wat elke cel een funktie geeft wat ie moet doen (spiercellen, hersencellen etc.). Kan iemand mij vertellen, mocht dit allemaal op toeval gebaseerd zijn, of wij zomaar uit de lucht zijn komen vallen of werkelijk iemand ons heeft ontworpen en onze cellen het doel heeft gegeven wat ze moeten doen, welke bouwsteen zij worden van ons lichaam.


    Een Gamesontwerper, zeg Ubisoft, (Splinter Cell) heeft een handjevol mensen werken, om codes voor hoe Sam beweegt, springt etc vast te leggen en te vertalen in een 3d poppetje. De mens vormt geen uitzondering.....wij zijn ook ontworpen door de grootste gamesontwikkelaar ter wereld, Microgod ( :D ). Of is het toch maar toeval en zijn we geevolueerd van niets tot iets en uteindelijk weer vervallen tot niets, nl. een rottend karkas.... :{

    "Do you take the Blue pill or the Red pill?" (The Matrix)
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Waarom niet? zelfs de katholieken en de islamieten zijn uiteindelijk ook een sekte.
    Je valt ook uiteindelijk altijd terug op 2 strekkingen , namelijk darwins evolutietheorie , of de scheppingstheorie in de bijbel ( genesis ) .
    Wie heeft er nu gelijk , of komt de mens ergens anders vandaan en is op deze planeet terecht gekomen .
    Geen mens weet het juiste antwoord , en dat is misschien maar goed ook , dan hebben we tenminste iets om over na te denken.
    Persoonlijk denk ik dat we eerder van de apen dan van de goden afstammen.
     
  18. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Evolutietheorie... schepping etc... toeval, oorzaak en gevolg.

    De vraag is of elke stap die gezet wordt in de tijd (=verandering) zo moet zijn. Is de stap, na de stap het gevolg van de voorafgaande stap.

    Of ligt het einddoel vast??? Het gevolg wordt dan de oorzaak. We kunnen er niet omheen alles moet zo zijn omdat we naar iets opweg zijn. We moeten de stappen zetten.

    Iemand die de 100 meter loopt zal eerst een bepaalde afstand moeten afleggen. Alle passen die hij maakt zijn hiermee verbonden. Oorzaak ik wil de 100 meter afleggen en het gevolg, ik moet een aantal pasen zetten.

    Zo kun je ook tegen iemand zeggen die een aantal passen heeft gezet... je hebt de 100 meter gelopen!!! De oorzaak... de passen, het gevolg de 100 meter.

    De vraag is of de mensheid de 100 meter loopt, of dat "GOD" aan de finish staat bij het lint.
     
  19. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus...:{
     
  20. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    _O_
     

Deel Deze Pagina