1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Toeval?? OF is er meer tussen hemel en aarde??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 6 jul 2003.

1. Het is misschien (zeker) wel zwaar gelul dat verhaal wat ik postte maar toch wel leuk om te lezen.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2003
  2. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Sam Fisher JR. Jij lijkt mij serieus genoeg om eens een kijkje te nemen op http://home.wanadoo.nl/henryv

Klik rechtsonderaan maar eens op 'de 6, 66 & 666 conditionering' ik denk dat je dit -net als ik- zeer interessant zult vinden.

LATER!

PS. degene die het geloof en de Bijbel onzin vinden raad ik aan om deze site niet te bezoeken... aangezien jullie hier totaal geen boodschap aan zullen hebben... dus negeer dit maar als je niet geloofd.

3. Machiel

Machiel Just Be Me!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een nummer van Iron Maiden ;)

666: The number of the Beast }:]

Laatst bewerkt: 6 jul 2003
  4. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    masterofthegame... lees Openbaring hoofdstuk 13 vers 16 tot en met 18. Daar staat het precies.

5. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    666 is het nummer van het beest kweetookniet waar het vandaan komt maar het is het getal van the lord lucifer of gewoon de duivel....volges mij

ps wat was nou dat nummer van die vliegtuigen dan?

Laatst bewerkt: 6 jul 2003
  6. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    OMG!!!!!!! Als je 6 + 06 + 06 optelt krijg je ook 666! Dit betekent vast dat er op 6 juni in het jaar 2006 de pleuris uitbreekt! Oh noooooooo! We're doomed! :'-(

7. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Doe niet zo dom nerd...

Als je dit onderwerp niet serieus neemt hou je commentaar dan voor je...

De Bijbel zegt nou eenmaal dat 't een dwaasheid is voor degene die verloren gaan op de Dag Des Oordeels... dus blijf jij maar lekker verder dromen... als de pleuris echt uitbreekt weet ik wel waar je thuishoort...

8. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, jullie mogen denken wat je willen, maar ik slaap niet meer lekker vannavond. :'-(

9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    That just happens to be my birthday..:D

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Aangezien Bill Gates dus blijkbaar de Duivel is zal iedere pc dan ontploffen en zal het hele internet plat komen te liggen. En daar zit je dan op een zonnige dag terwijl de vogeltjes fluiten zielig achter je rokende computer, eenzaam en alleen op je muis te klikken in de hoop dat er iets gebeurd, ondertussen jezelf afvragend wat je met de rest van je leven moet doen. :+

11. Ik heb geen interesse in de bijbel!!!!!!!!!!!!!!

Ik geloof niet
    Ik ben niet begelovig
    Ik ga nooit naar een kerk

Ik vind het alleen leuk wat mensen allemaal kunnen verzinnen en

12. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Eey ik zei al: als jullie niks ZINNIGS te melden hebben zonder ARGUMENTEN hou je ZIELIGE commentaar dan voor je...

13. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Lol vervloek je me nu ofzo :+?

14. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu we hier toch aan de gang zijn:

Try this soon:

1) Go to Google.com;
    2) type in (but don't hit return): weapons of mass destruction
    :cool: Hit the "I'm feeling lucky" button, instead of the normal "Google
    search" button;
    4) READ what appears to be a normal error message

TOEVAL ...i dont think so

15. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    maar eerst moet Europa toch nog 1 worden, zoiets stond toch ook in de bijbel, dat er 1 groot rijk komt ofzo??

en ja in het Hebreews staat www voor 666, dus of 't allemaal toeval is??

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hey als je wilt preken ga je maar naar de kerk. Je dient gewoon respect te hebben voor iedere member hier dus ook de niet gelovigen.

17. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Sam Fisher JR. als je nou eerst een ging kijken bij 'de 6, 66 & 666 conditionering' inplaats van gelijk roepen dat je geen interesse hebt in de Bijbel... dan zou je misschien wat minder onnzel reageren...

't is namelijk vreemd dat je 't 'leuk' vind wat mensen allemaal kunnen verzinnen... en dat terwijl de meeste verzinsels allemaal afgeleid zijn van de Bijbel... er zijn echter ook dingen die ECHT ZULLEN GEBEUREN... helaas zien jullie dit allemaal niet aankomen... tenzij je de site checkt.

18. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Mag iemand mij dan vertellen wrom Mr. Gates zich heeft gedegradeerd tot hoofd programeur??

19. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk toch echt dat Xenox en GothicRulez de gelovigen ook niet accepteren... aangezien jullie dom reageren zonder een argument... dus waarom zou ik jullie mening (zonder argumenten) moeten accepteren?!

20. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    WOOOOOOOOOO dat is echt heftig man dit moet iedereen es proberen en goed lezen!

:p

Deel Deze Pagina