1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Toeval?? OF is er meer tussen hemel en aarde??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 6 jul 2003.

  1. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    De evolutietheorie heeft ook nog wat haken en ogen. Eigenlijk zijn beide theoriën niet echt geloofwaardig (;)).
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11


    Het kan ook een marathon zijn of een ultraloop , de vraag is waar eindigd het ooit....
    door god , of gewoon een paar meteoren op onze kop, wie weet het?
     
  3. Is het Jahova geloof een sekte?
    Wat zijn Jahovas eigenlijk?
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Een soort inbrekers. In je huis en in je mening willen ze inbreken :+
     
  5. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie ze alleen in de metro, wel in mooie pakken. Ik heb ze nooit aan de deur gehad, iedereen schijnbaar wel.
    Geen last van ze gehad.
     
  6. Als ik ze zie lopen in mijn straat, dan hangen we bij voorbaat een briefje op de deur: GEEN INTERESSE!

    Vandaar dat ik niet weet wat ze van me willen.
     
  7. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    ze waren pas weer aan de deur :+ ik zo heel geinteresseerd kijken, en toen maar de deur dichtgedaan, ik kon mn lach niet inhouden
     
  8. twentysomething

    twentysomething Trainspotter

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en die mensen hebben besloten om op die manier invulling aan hun leven te geven. Daar kan je natuurlijk ook respect voor hebben. Ik loop toch ook niet te roepen dat ik je uitlach omdat jij je leven achter je XBOX verdoet?
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Gast, die mensen lopen hun mening aan je op te dringen. Groot verschil niet?

    Ik ook.:+
     
  10. Ruud

    Ruud Guest

    Geniaal wtukje Teeuwen is dat indeed. Vriend van me had vaak 'last' van Jehovas en heeft ze toen verteld dat hij Moslim was; probleem opgelost ;)
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Haha is die ouwe tread terug boven water gekomen , en deko ook?
    het enigste wat er is tussen hemel en aarde is het woordje en , simpel toch.
    Edit : heb met de getuigen van jehova ook zoiets voorgehad , stonden regelmatig te zeveren bij mij aan de deur tot ik er dik en dik tabak van kreeg.
    De eerstvolgende keer dat ze terug kwamen ging het gesprek als volgt
    Die kerel zegt " dag mijnheer ik ben hier met de leer van jehova" waarop repliceerde " ha dat is goed gast , zet ze maar tegen de muur " en vervolgens de deur dichtdeed.
    Ik heb ze sindsdien nooit meer teruggezien. :+

    bij ons zegt men tegen een ladder een leer. 8)
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2005
  12. Ja ik hoop dat Deko weer eens hier komt! Altijd leuk om te discusseren over geloof.
     
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja hé hij zij altijd dat hij het wist , maar aan ons heeft hij helemaal niets laten weten ,hij is toen wel op reis gegaan , maar of hij terug is?????.
    Deko , vriend , laat eens wat van je horen .
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Citaat:
    sek·te (de ~, ~n/~s) 1 [pej.] gesloten religieuze groepering met een sterke leider

    Aangezien geen islamieten in de kerk welkom zijn , en geen christenen in de moskee kunnen gaan bidden zonder dat er ruzie van komt kunnen we dus wel degelijk stellen dat zowel het christelijke als de het islamitische geloof wel degelijk sektes zijn , en dit allebei voorzien van de nodige sterke leiders zijn ze dus zo groot en wereldwijd verspreid wel te catalogiseren als sektes alleen toegankelijk voor leden van de sekten , de christenen en de islamieten.en al de rest moet gaan oprotten volgens hun geloof , ja het punt is deze keer voor mij.
     
  15. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    je·ho·va (de ~ (m.), ~'s)
    1 aanhanger van de Jehova's getuigen
     
  16. DEKO

    DEKO XBOX is relaxt!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zeer veel respect voor Jehova's die langs de deur komen, voor hun moed. Lach me maar uit... maar hoe zou jij 't vinden als je MOEST (die mensen MOETEN dat) doen wat je verteld wordt, terwijl als je niet gaat je verstoten wordt door die hele kring en zelfs door je ouders! :'-(

    En nee, ik ben het verder niet met ze eens... zeg altijd gewoon 'geen interesse!' _0/ Heb verder ook absoluut geen respect voor mensen die ze uitlachen en ze van alles en nog wat noemen...! :mad:
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2005
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Is het al bijna zover?? :+
     
  18. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Getuigt het niet juist van moed om dan te zeggen, 'bekijk het maar met je jehova's getuigen', en je eigen lijn te trekken?
     
  19. DEKO

    DEKO XBOX is relaxt!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    GoiZ, neuk niet met dingen die jij onmogelijk kan begrijpen, kut kneus!

    Rush nl, ja dat zal best... maar deze mensen in de zeik nemen is enorm zielig. Net of zij een keuze hadden! Het MOET gewoon bij bijvoorbeeld die kinderen anders verstoten die ouders hun! En ik ken iemand waarbij dat is gebeurd... dus ik lul geen onzin!

    Iedere moederneuker die mij (en/of het geloof) in de zeik probeert te nemen moet eerst eens z'n huiswerk goed doen! Jullie weten er namelijk geen reet van af!
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2005

Deel Deze Pagina