1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Toeval?? OF is er meer tussen hemel en aarde??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 6 jul 2003.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kom je met dit respectloze gedrag en taalgebruik wel in de hemel?

    Ik vind jou ook lief hoor... _0/
     
  2. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    WoW doed rustig,mensen die het niet met je eens zijn kunnen ook gewoon een andere mening hebben.Geweldig woord trouwens, Kut Kneus,die houden we erin :+

    BTW; incest mag niet van de bijbel :9 .
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2005
  3. DEKO

    DEKO XBOX is relaxt!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Een normale mening zoals Rush nl had is inderdaad niks mis mee... daar ga ik dan ook gewoon op in... maar sukkels die slap ouwehoeren (zoals jij Casperzzzz of hoe debiel je je naam ook schrijft) respecteer ik niet!

    Waarom denk jij bij het woord moederneuker gelijk aan incest dan? Heb ik gezegd GOIZ ZIJN MOEDER? Misschien bedoel ik wel EEN moeder. Jij gore omabeffer... (niet JOUW kutoma... EEN oma)!
     
  4. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Ho, ho,
    laten we het even vriendelijk houden, oke...
     
  5. Blox

    Blox 老外

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    God bevrucht maria, maar god = jezus (drie-eenheid: heilige geest, god, jezus) dat komt op mij behoorlijk incestieus over 8) Erg flauw, I know.
     
  6. DEKO

    DEKO XBOX is relaxt!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    En waarom dan wel? Die domme kut koters proberen mij te raken met achterlijke opmerkingen... geen reden dus om 'vriendelijk' te doen tegen een stel domme leken!
     
  7. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    DEKO zou je je willen inhouden? Het heeft geen nut om zo tekeer te gaan. Laten we allemaal elkaars mening respecteren :)
     
  8. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt me wel, respect is het uitgangspunt, of dat zou het in ieder geval moeten zijn, ook als men er niets vanaf weet. Daarbij heb ik het niet alleen tegen jou, maar ook tegen hen. Het is beter om domme kut-opmerkingen gewoon te negeren, dan het te laten escaleren tot een ordinaire scheldpartij.
     
  9. DEKO

    DEKO XBOX is relaxt!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het hele punt juist.... zij respecteren mij niet. Ik post één bericht en kijk hoe die twee sukkels zogenaamd grappig proberen te doen!

    En je vindt dit 'tekeer gaan'? Ben nog niet eens begonnen man!
     
  10. Blox

    Blox 老外

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was misschien ook niet zo slim om de apocalyps aan te kondigen, je had kunnen weten dat zoiets bespot zou worden. Zeker als je zegt: 'over enkele jaren'
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Sorry DEKO, je 1e reactie kon nog wel, ik bedoel boeit me vrij weinig als je me een kut kneus vindt (geniaal gevonden trouwens). Maar bij die 2e heb ik maar even op de report knop gedrukt.

    Ik had het wel mooi gevonden als je daadwerkelijk met een jaartal van de apocalypse kwam aanzetten ;). Ik ken jou niet dus for all I know had je dat ook gedaan.

    Voor de rest niet bedoeld om dit suffe geflame uit te lokken. Als ik dat gescheld van jou zie kom jij eerder over als een domme koter hoor... ;)

    //edit: no offence uiteraard;)
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2005
  12. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit getuigt ook van weinig respect, hoor. :{
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    offtopic; Actie --> reactie. Simpel. Ik ga in elk geval niet lopen schelden. Maar goed ieder z'n ding.

    Ontopic maar weer?
     
  14. DEKO

    DEKO XBOX is relaxt!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Enkele jaren kan alles zijn: tijd is een begrip dat helemaal niets is in het leven! Of snap je DAT al niet eens?

    GoiZ, prima jongen, als jij zo'n dom verradertje wilt zijn doe je dat toch lekker, je kan mij niet maken of kraken... je moet eens verradertje spelen in oorlogstijd, maak je niet veel vrienden mee!
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Mooi ik ruik dat er nu een normale discussie kan ontstaan. Eerste deel heb je gelijk in (dat tijd van alles kan voorstellen, maar "enkele jaren" : zie de post van Blox hieronder) en ik snap DAT best, maar dat is juist de reden waarom ik het vroeg. Misschien wist je het wel. Zou toch kunnen? ;)

    2e deel; leuke vergelijking, maar ik ga maar niet op in. Gaat net lekker zo!;)
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2005
  16. Blox

    Blox 老外

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijd is een conventie; we hebben met z'n allen afgesproken dat enkele jaren een bepaalde spanne tijd vertegenwoordigen. Als jij dus spreekt over enkele jaren staat daar een bepaalde tijd voor. Of snap je DAT al niet eens?
     
  17. DEKO

    DEKO XBOX is relaxt!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar denk je echt dat ik één of andere freak ben... maar ik ben gewoner dan gewoon! Ga nooit naar de kerk, bid nooit, scheld wat en wanneer ik wil... enz!
    Denk je nou echt dat ik een jaartal zou roepen terwijl NIEMAND dat weet?! Beetje dom van je. De apocalyps komt als een dief in de nacht... 't kan vanavond zijn... maar ook over duizenden jaren!

    Blox, dat is allemaal prima kerel maar als ik dat ermee bedoel dan bedoel ik dat en niet anders! Wat versta jij eronder dan?
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2005
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Oke ook weer duidelijk. Nou zo had het toch ook gelijk gekund?

    Ik begrijp nu wat je bedoelt (y).
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2005
  19. DEKO

    DEKO XBOX is relaxt!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zo had het gekund ja als jij mij niet voor lul probeerde te zetten... zoals al die andere domme figuren die dat in het begin probeerden!

    Ga nu trouwens naar beneden... zie nog wel wanneer ik hier weer post (ALS ik dat doe).
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2005
  20. Blox

    Blox 老外

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je bedoelt is niet geheel duidelijk, dat is nu juist het probleem. Als jij spreekt over 'enkele jaren' dan denk ik (en ik vermoed velen met mij) aan 'enkele jaren', gek is dat he?

    Wat versta ik waar onder? Wat versta ik onder de apocalyps? Niks, ik geloof niet in de apocalyps, wellicht komt er een ondergang van de wereld maar dan niet zoals een apocalyps in de bijbel. Wederopstanding van christus, etc. Daar geloof ik niet in.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2005

Deel Deze Pagina