1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Toeval?? OF is er meer tussen hemel en aarde??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 6 jul 2003.

  1. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    @Walrus , deeje gast wéét niet beter , hij kijkt naar rome, en als het van daar zal moeten komen , dan zal je héél erg lang moeten wachten.
    En over davitamonnekes gesproken , die boost dat hem daarvan krijgt zou wel eens een keer een overboost kunnen zijn met nefaste gevolgen. :+
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    lol, de 360 updat komt op 6/6/6 uit
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    he bah =(

    kan ik mijn 360 dalijk dus WEER opsturen (goed dat ik nog een reserve heb 8))

    het viel me trouwens wel al op dat ik vannacht zo slecht geslapen heb :+ zou dat hier iets mee te maken hebben 8)
     
  4. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Sliep je slecht vanwege de groei van de hoorntjes op je voorhoofd? :cool:
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wat een ophef over de datum weer.
    Vind het gewoon lagwekkend dat sommigen tot 6 uur bidden. :D
    Mocht er iets zijn, dan hebben ze daar vast geen kalender in hun broekzak om uitgerekend vandaag plezier te maken.
    Maarja, is weer iets voor bijgelovigen, net als vrijdag de 13de.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    En dan als er niks gebeurd is zeggen: "Zie je nou? Dankzij ons bidden is er niks gebeurd!" 8) :lol:
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Jep, maar iemand zei het in het topic over de 360 update, dus toen zocht ik dit topic meteen maar even op :+

    Lijkt me trouwens wel grappig als Bill Gates echt Satan is ;)
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ook nog wat van het leuke 666

    Echt, wat een bullshit. Ow laten we 666 duivels gaan noemen \o/ Nou volgende jaar krijgen jullie er nog eentje van mij, 777, 07/07/2007, word geen beest maar Klemzuipen 8) :+
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft het getal 666 niet te maken met "Het Beest", waar sommige zeggen dat het "De Duivel" is, maar dat het eigenlijk te maken heeft met het Romeinse Rijk. Die de christenen uit wouden roeien? Volgens mij was het niet het Romeinse Rijk, maar een ander Rijk in de tijd van de bijbel.

    Correct me if I am wrong...Misschien haal ik allemaal dingen doorelkaar, dikke kans ;) :confused:
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm ja, het beest...Lees dit artikel voor meer 666, staat wel het nodige over in
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil nog even terug komen op 11 september 2001... WTC..

    11 september, het echte verhaal...

    ik geef hieronder de link, van een gast die diepe onderzoek heeft gedaan voor de crisis op 11 september 2001, en ik geloof die gast wel! ik heb dit filmpje gekregen van een vriend
    de film is wel aan de lange kant, en je moet goed engels kunnen, het heeft mij ook wel aan het denken gezet, vooral het stukje over het pentagon gebouw waar wordt uitgelegd hoe de schade is van dat gebouw, terwijl er werd gezeged dat daar een 747 in vloog, en dat daar NIETS meer van terug gevonden is, er zijn wel dingen terug gevonden van een vliegtuig, mr niet van een 747... dus kijk het filmpje even als je tijd heb, en als het je intresseert, luister goed, en ken een beetje engels...
    alsof de hele aanslag in scene is gezet van begin af aan. . .

    Filmpje:
    http://video.google.com/videoplay?docid=-1434660031614617353&q=11 september
     
  12. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Als het goed is is 666 niet eens het nummer van de duivel, het is namelijk verkeerd vertaald :) kan alleen de bron niet meer vinden :mad:
     
  13. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    @meteorwings: recent was er ook nog zo iemand die juist het tegenovergestelde beweerde aan de hand van recent vrijgegeven beelden (zowel stilstaand als bewegend). En ik moet zeggen; voor beide theorieen is aardig wat te zeggen maar op zijn vroegst kan men de officiele documenten pas inzien als de huidige regering allang een tuintje op hun buik heeft groeien...
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    in een nummer van the bloodhound geng hebben ze het er ook over

    *if men is 5 and the devil is 6 then that must make me 7
    en jezelf plezieren is klemzuipen toch? :b:
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit filmpje best wel geloof waardig... er zijn best wel dingen die ze daar zeggen dat best wel waar kunnen zijn,

    ik snap je wel weetje, maar ik dacht, ik zet dat filmpje even hier neer, want als je goed luistert is het best wel boeiend

    en hij zegt zelf ook nog '' het komt er ook maar allemal op neer, wie je zelf gelooft '', en ik vind dit verhaal best wel geloofwaardig
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Loose change neem ik aan dat dit is. Idd wel vet maar of ik het moet geloven? het idee is wel vet :p die tegengestelde docu heet btw screw loose change die kun je ook kijken op google video
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43

    in de bijbel is 666 het nummer van "het beest"

    volgens mij is het het nummer van lucifer, lucifer was een engel die verbannen is en wegens jaloezie zich als een duivel manifesteerde of zoiets :cool:
     
  18. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, maar als je de bijbel leest staat er dat met het getal 666 een mens bedoeld is, dus voor diegene die nu zeggen dat het vandaag 666 is dat heeft niet direct gevolgen dus:)
     
  19. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we vandaag op 6 Juni liever even stil staan bij de gevallenen op D-day, dat was een oorlog waarin de amerikanen tenminste nog iets nuttigs deden.
     
  20. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    eehhhhhhhhhhhhhh juist jah |:-
     

Deel Deze Pagina