1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Toeval?? OF is er meer tussen hemel en aarde??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 6 jul 2003.

1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    o9o6-666 8) aka o9o6-sexsexsex

2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, maar tijdje terug was het in het nieuws dat dat verkeerd vertaald zou zijn en dat het 616 moet zijn. Maar goed, maakt toch niets uit, er gebeurt toch niets. Als er iets groots zou gebeuren deze dag zou het alleen maar bewijzen dat de duivel bestaat en dat daarbij God ook bestaat. Zo dom zou ie toch niet zijn? :+

(De grootste truc van de duivel is geweest de mens doen geloven dat hij niet bestaat ;))

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    mooi (en waar) geredeneerd:)
    er staat ook nog dat grote/belangrijke gebeurtenissen nooit op verwachte data plaats zullen vinden dus voor mij geen angstige dag vandaag:)
    nee, de belangrijkste dingen voor de wereld zullen gebeuren als je het niet verwacht dus niet op 1 januari 2000 of 6 juni 2006 etc...

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Oww ja ,geloof je dat echt , bepaalde bronnen zeggen dat er vandaag niets speciaal gebeurt , inderdaad en volgens hun blijft alles hetzelfde op één klein puntje na , en dat is dat vandaag dus zogezegd de anticrist zal worden geboren .
    Hij die later de ondergang zal inluiden,en hier heeft jouw bijbel gelijk aangezien de belangrijkste dingen gebeuren wanneer je het niet verwacht , maar wiens begin hier op aarde wel eens op deze datum zou kunnen komen te liggen .
    Nou jongens , zij die geloven , allemaal naar de kerk en bidden maar , mij boeit het verder niet .

5. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Hmpf, als god de wereld moet beschermen denk ik niet dat hij veel trek heeft in al dat gezeik aan zn kop. Bidden zal dus niets goeds met zich meebrengen|:- 8)

6. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    in de 2de wereldoorlog was 70% van de amerikaanse soldaten belg, nederlander, engelsman of fransman die allemaal vochten onder amerikaanse vlag zodat de informatie snel kon worden rondgebracht. Amerika heeft dusver niets gedaan om toen de oorlog te stoppen buiten het sponsoren van onze soldaten! (ong. 60 miljoen dollar toenindertijd en wat wij nog altijd afbetalen...)

En ik had dit filmpje of toch een eerste deel eens gezien op NGC. Plots stopzetting wegens technische problemen en toen een natuurdocumentaire. Een maand later was er een documentaire over het pentagon en ook over wat er gebeurd was. Dikke bullshit dus...

Ze hebben het hele spel in mekaar gestoken om aan de olie te kunnen.

Trouwens toen indertijd werd er niets in het nieuws gezegd ivm andere gebouwen die ingestort waren. Het geweldigste vind ik dat het bureau dat de Wall Street onderzoekt ingestort was (gebouwd in 1994) en andere oudere gebouwen niet. Zou het economisch gesjoemel van Bush of de regering aan het licht komen??
    En osama bin laden heeft nooit letterlijk gezegd dat hij hier iets mee te maken had. Enkel dat hij de daders steunde om Amerika aan te vallen. en dit een week na de feiten!

Bush killed his own people. The people who elected him, the people who trusted him. And all that just to get his high-school buddy's in Texas happy...

en ik heb al regelmatig op veel sites anti-amerikaanse (overheid) dingen gepost. Guess what. Ineens een hoop mensen aan mijn deur van de amerikaanse ambassade en some men-in-black die zich niet identificeerden. Ik heb ze wandelen gestuurd want die hebben hier in België niets te melken. En vooral niet tegen mij. Die bleven toen een paar uur hier voor de deur staan en heb ik de flikken gebeld. Na een discussie zijn ze vertrokken. ik ben nog weken achtervolgd naar school etc. altijd diezelfde zwarte mercedes achter mijn bus hangen. Ook als ik de bus op een ander uur nam. Mijn telefoon en inet werd (word) afgetapt. Maar wat kan het mij schelen. De enkele bewijzen die die kloothommels tegen me hebben is mijn eigen mening en wat gaan ze daar mee doen?
    Ga ik op verlof naar Amerika wordt ik waarschijnlijk aangehouden. Jammer en helaas voor enkele vrienden van me daar. Maar goed dat er nog zo'n goed land bestaat zoals Canada.
    Komt hier ooit nog 1 van die mannen hier wat kakken op mijn eigendom die zal een post meepakken. Ik moet die mensen niet en die hebben in mijn land niets verloren!

Ooit zal de echte waarheid aan het licht komen en hopelijk maak ik die dag nog mee. Als ik oud en grijs ben.

Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  7. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gekke shit hee

8. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    tja en wachten op hun officiele documenten jaja daar zal de waarheid ver in te zoeken zijn...

9. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Jemig, jij bent echt paranoïde of niet. Of gewoon gestoord, kan ook.

//edit kzie dat je belg bent... :p

Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  10. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof niet gewoon wat iemand mij verteld zonder de echte bewijzen. en als de bewijzen het tegendraads beweren dan geloof ik die persoon al helemaal niet. Is niet paranoïde, gestoord of omdat ik belgische ben.
    IT'S CALLED COMMON SENSE

11. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Meen je dat nu serieus?
    Anders moet je ze aanklagen vast wel een wet die ze overtreden door jouw te achtervolgen zonder harde bewijzen!
    En moet je geen toestemming hebben van een rechter om een telefoon af te tappen?

12. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ik had het meer over dit:

;)

13. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    i know sorry voor de vorige post. Ja ik heb ze aangeklaagd maar de ambassadeur is onschendbaar helaas. Maar niet zo onschendbaar om volgende keer een maat 42 in een donker roze holletje te hebben!

14. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    De smurfen en Mario zijn allebei overtuigd communistisch, Jim Morrison loopt rond in Afrika, Elvis Presley is ontvoerd door buitenaardse wezens, Nostradamus voorspelde 11 september, en de wereldmacht is in handen van een joodse kliek met grote gokken die de touwtjes stevig in handen hebben.

Vertel mij wat. :lol:

15. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Wat is het internet medium toch mooi he :)

Erg makkelijk om er mensen gek mee te maken

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik weet niet of dit eerder gepost is aangezien ik geen zin heb 475 posts door te bladeren 8) .

Maar de connectie met www kan je beter leggen bij het herbreeuws in plaats van de W word soms geschreven als VI.

Bron: Klik hier.

Staat overings ook bij waarom je die connectie niet moet leggen tussen www en 666.

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    hmm erg interessant allemaal...maar ik persoonlijk denk dat het verhaal van bill gates op het getal 666 nu (nog) niet van toepassing is aangezien we vrij zijn om te denken en doen wat we zelf willen(we hebben niet de plicht bil gates te aanbidden ofzo), maar in de toekomst kan het wel zo zijn...

en dat van www klopt, in het hebreeuws kennen ze cijfers en letters die dezelfde waarden kunnen hebben en zo staat www voor 666 in het hebreeuws...moet ik nu geen internet meer gaan gebruiken?
    ik denk dat het nu nog niet zover is en dat je nu nog rustihg kunt internetten totdat er bepaalde verplichtingen gaan komen zoals het aanbidden van bill gates:confused:

Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  18. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Vertel me alsjeblieft dat dit een grap was...

Om bij te dragen aan het onderwerp, de term "The Holy Bible" schijnt ook uit te komen op 666.

19. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heb jij dan ook bewijs van je mooie verhaaltje? :) want ik denk dat niemand je nu gelooft.

20. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    waarom een grap?
    ms heeft al plannen om de computer met alle multi media apparaten te gaan linken waarbij de apparaten alleen werken met een eigen passport zoals je dat van je msn email kent, nu wordt internetwinkelen steeds populairder, zou het over pakweg 50 jaar niet zo zijn dat er alleen nog maar gekocht en verkocht kan worden via internet(en dus via het getal 666)?
    je boodschappen online doen, je verzekring regelen, je afspraken regelen alleen nog maar kan via internet?
    ik zie dat zo gebeuren aangezien nu al veel oude diensten (denk aan de post) zeer snel verminderen.
    sommige dingen kunnen zelfs alleen nog via internet terwijl het internet pas pakweg 15 jaar bestaat, wat zal er dan wel niet alleen nog via internet kunnen over 50 jaar?
    nu is het nog niet het geval en nu kun je nog rustig gebruik van deze diensten maken, maar zodra het moment komt dat bill gates (of zijn opvolger) zoveel macht in handen heeft dat alleen het nog mogelijk is via het world wide web (dus 666) te leven(omdat het eten kopen en andere essentiele levenszaken alleen nog zo geregeld kunnen worden) dan is het moment waar ik iig zeg nu is het genoeg geweest....

Laatst bewerkt: 9 jun 2006

Deel Deze Pagina