1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Toeval?? OF is er meer tussen hemel en aarde??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 6 jul 2003.

1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Die site.. lijp:+ zeker doen als je ff wil lachen, vooral dat stuk over streepjescodes dat het 666 vormt:D, vegezocht, maar wel geinig:p .
    hier staat het wel ergens: http://home.wanadoo.nl/henryv/666.htm

2. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    er wordt wel heftig gepraat over WWW en microsoft enzo......maar het meeste verkeer gaat niet eens over servers met microsoft software, maar over appache server (meestal op Linux).....dus ehhm......dat gaat al sowieso niet op....

en bovendien kan Microsoft niet slecht zijn, want zij brengen ons toch de xbox :D

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    ]

W0000t.. kewl!!

These Weapons of Mass Destruction cannot be displayed
    The weapons you are looking for are currently unavailable. The country might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your weapons inspectors mandate.

lijp, aanradertje, zeker doen!!

4. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    DoDgie... had ik je niet gezegd dat je die site niet moest bekijken als je niet geloofd?! Geldt trouwens voor iedereen... bekijk 'm niet als je De Bijbel onzin vind... want jullie ongelovigen hebben er geen boodschap aan...

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    http://www.coxar.pwp.blueyonder.co.uk/

Wat is deze site.. Pagina is onvindbaar, dus... :'-(
    Wou eigenlijk wel ff weten wat het is :)

edit: BUWHAHAA.. Ik kijk er met m'n gare gezicht overheen..

Gewoon iemand die een paginaonvindbaar.html site heeft gemaakt met andere tekst.. Yippie :)

Dude.. Calm down.
    Haal ff rustig adem, tel tot 10...

Dat je geloofd is goed, alle respect voor dat..
    Maar zoals vele verhaaltjes, en deze.. 't zijn allemaal maar verzinsels..

Zo heb ik ook een dollar-biljet in me mail gekregen die op speciale manier was opgevouwen.. Eerst zag je het WTC in brand staan. En op de achterkant staat O.B. Laden ofzowiets.. ZO kon je zien dat Bin Laden al de macht over Amerika had..

Dus wie heeft nu gelijk: Bill Gates zit achter de WTC ramp, of Bin Laden ? (confusing, isn't it) ...

Nah, en verder over dat Bill Gates het beest (666) is.. Allemaal leuk en aardig.. Maar het is gewoon toeval.. Er lopen nog veel meer mensen rond waarvan de naam in 666 is te draaien + ze geboren zijn op 6 juni in een jaar waar een 6 in voorkomt. En misschien nog wel met de achternaam Licifer heetten.

Klinklare reinste stierenschijt dus als je 't mij vraagt _O_

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Oh please..... de threadstarter geeft zelf toe dat hij niet gelovig is en dat dit allemaal maar een geintje is. Waarom ga je nu toch gelijk zo serieus doen? Jij zult nooit kunnen bewijzen dat jouw geloof op waarheid berust dus hou je mening maar voor je als je niets beters kunt doen dan andere members hier uit te schelden die wel zien dat dit allemaal maar onzin is.

7. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 't over die site... niet over die Bill Gates en WTC verhaaltjes... dat van dat vluchtnummer is echt bullshit... omdat dat het echt vliegtuig nummer niet was!!!!! Maarja... dat snappen jullie weer niet! Punt is dat die site geen bullshit is.

8. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik 't niet bewijzen? W8 maar af... de apocalyps komt over enkele jaren...

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik kan niet wachten.... en dit meen ik echt serieus.

10. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar laat maar zitten... dat jullie mij voor gek en weet ik veel wat uitmaken maakt mij niks uit... commentaar hoort er nou eenmaal bij... het staat zelf in de Bijbel dat de dwazen het niet zullen geloven... prima! Ik laat 't onderwerp rusten.

11. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    De XBOX, het instrument van de duivel.}:]

12. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    kun je ook een moment noemen??

zodat er ooit iemand na dat moment kan zeggen...hey, je had ongelijk....?
    zal wel niet, altijd als iemand vraagt wanneer, zal het antwoord zijn binnenkort, maar als je het mij vraagt zal dat het antwoord altijd wel blijven....

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Echt?? Dan ga ik ff m'n Xbox Fireproof maken hoor.

14. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef geen antwoord meer op jullie vragen... ik weet meer dan jullie denken... ja verklaar me maar voor gek... noem me wat je wil. Ik laat 't onderwerp rusten.

15. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    en als je de xbox uit het raam gooit en er dan 6x6x6 keer op stampt dan komt bill gates je halen en stopt ie je in een diepvrieser en moet je je hele leve lang werken met een aple computer...............

16. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    deel je kennis met ons....leidt ons naar het licht...

zeg wat je weet dan, en zeg niet alleen dat wij ongelijk hebben......want deze actie slaat helemaal nergens op, hoor

17. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Je bent niet gek als je gelooft, anders zou ongeveer de helft van de wereld gek zijn!!?
    enneh.. xbox4live.. Bwahahaha! :p

Laatst bewerkt: 6 jul 2003
  18. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie met deze opmerkingen wijzer worden... ga dan lekker door... Je maakt mij er niet boos mee hoor. Integendeel!:D Wat ben ik blij dat jullie je zo laten kennen! Hahaha ik lach me slap! LATER! Dit was 't laatste wa'k te zeggen had hierover....

19. Met alle respect voor jou geloof (ik weet niet wat voor geloof het is) maar ik vind dat je dit allemaal een beetje te serieus neemt.

Over die apocalyptus (ofzoiets)... Kan dat misschien schade aanbrengen aan mijn Xbox? Moet ik hem laten instralen?

Edit: Heb geinformeerd bij Jomanda maar een apocalyptus brengt geen schade aan Xbox (en dergelijke). Gelukkig!

:D

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2003
  20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Misschien bedoeld hij die Apocalyps game die een tijdje geleden werd aangekondigd, maar werd gecancelled. Misschien komt ie dan toch nog. 8)

Deel Deze Pagina