1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Toeval?? OF is er meer tussen hemel en aarde??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 6 jul 2003.

1. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Prima... mag je vinden! Je wilt weten wat voor 'n geloof ik heb? HET CHRISTENDOM is mijn geloof... en daar ben ik trots op! En iedereen die mij denkt te dissen of mij in de zeik probeert te nemen zal mij geen haar krenken! Ik sta sterker in m'n schoenen dan jullie!

2. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    we moeten gewoon afw88 en als er daadwerkelijk iets gebeurd heeft niemand dat kunnen voorspellen....tog??...die site op dat wannadoo is ook raar met dat 666 artikel met die winkels die 6en gebruiken ....het is wel raar....maarja niemand weet de waarheid...ofwel?

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52

w000t... die site _O_

ik citeer ff het laatste:

Het is simpel om gered te worden.

Bidt gewoon dit eenvoudige gebed, en meen het met heel uw hart. Here Jezus, ik weet dat ik een zondaar ben, en tenzij U mij redt ben ik voor eeuwig verloren. Ik dank U dat U voor mij gestorven bent op Gogoltha. Ik kom nu tot U, naar mijn beste weten, en vraag U mij te redden. Ik ontvang U nu als mijn Redder. In de naam van Jezus Christus, Amen

Cool, dus als we nu met z'n allen heel de dag gaan bidden op onze knieen dan komt het allemaal goed :confused: ?

Als Jezus en z'n pa bestaan dan zouden ze eigenlijk gewoon respect voor iedereen moeten hebben, iedereen willen helpen.. Pas dan ben je een god. Een goeie god.. En geen arrogante kwal waar je in MOET geloven om het naar je dood nog ff naar je zin te hebben :{ :+

4. Springt gat in de lucht.

De beruchte Apocalyps? Komt hij dan toch? Ondanks dat hij gecancelt was?

5. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Neenee jij snapt er dus geen hout van... als je dat gebed (of iets wat erop lijkt) bid, en het met heel je hart meent (wat bij jou nooit 't geval zal zijn...), word je gered en krijg je 't eeuwige leven. Enne een goede God is 't zeker... was God niet degene die z'n zoon Jezus voor ons liet sterven om al onze zonden te doen vergeten?

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Pray to Dioga _O_ Our Lord and Saviour for he speaks the truth and he will set us free.

7. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    Administrators moeten wel wat serieuser doen vind ik, d'r staat toch: meen het met heel uw hart

maar wat ik niet snap DEKO waarom gebruik jij scheldwoorden?

8. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik 't zat ben dat hun mij constant in de zeik nemen met ONNOZELE, DOMME opmerkingen die geen enkel argument bevatten... zo zie ik alleen maar domme reacties van forum-members... maar er is geen eentje die mij echt goed uitlult doormiddel van goede argumenten. Dus vandaar...

9. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ja....godverdomme niet zo schelden, he DEKO!!!}:]

weet je waarom niet....omdat jij neit met argumenten komt,

er is geen bewijs van zijn bestaan, dus bestaat hij niet.
    kom met argumenten, en ik beloof je dat ik ze allemaal zal weerleggen

Laatst bewerkt: 6 jul 2003
  10. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Hier... dat bedoel ik nou...

11. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik respecteer je mening wel maar respecteer je de mijne ook? Ik vind echt dat de de grootste stierenshit ooit is, zo kan je achter ALLES wel iets zoeken. Waarom heet jij DEKO? Volgens mij he, als je de letters als getallen ziet, en bij elkaar optelt, en deelt door de wortel van 346, krijg je een getal, en volgens mij heeft dat getal weleens in een boek gestaan, en dat betekent dat jij verbonden bent met dat boek, op een of andere manier.

Ok, loos verhaal, maar snap je wat ik bedoel, je kan echt achter alles iets gaan zoeken op deze manier.

12. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    DEKO geef jij eens in een paar punten aan waarin je gelooft ...ook met die acopalypse gebeure meot je effe aangevenw at je geloofd dat er gaat komen...dan kunne we er misschien wel op reageren

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    w00t w000t

Ik geloof dus niet in een geloof... Ik ben dus een dwaas die een lap tekst eerder geloof als zijn ogen :cool:

Bedoel: Jezus is een schrijver en schrijft een boek dat de wereld er ooit aan zal gaan door kwade krachten (666 - Lucifer, kan elke vorm aannemen denk ik, toch?) en nu zijn B.V. ! die kwade krachten ff B.Gates. En Gates vernietigt de wereld door alle computers te hacken en blablabla (verzin maar ff verhaaltje)..

FAK HEEJ: Die jezus heeft gelijk gek.. De kwade krachten vernietigden de wereld.. WOW, die dude is slim

Next: Een kudde mieren slaat op hol, worden genetisch gemanipuleert en vermenigvuldigen naar triljoenen mieren die honger hebben en eten alles op !

WOOOOT
    Die Jezus dude.. Die weet dat toch allemaal ff te voorspellen hè.. Ben je dan slim of ben je dan slim..

Ik leg uit: Dan ben je heel slim.. Je zegt dat de aarde er OOIT aangaat door "KWADE KRACHTEN die elke vorm kunnen aannemen" .... Geweldig, dit is dus iets wat NOOIT hoeft te gebeuren, en wat misschien OOIT KAN gebeuren.. Niemand die het weet want een mensenleven is niet lang genoeg om het na te vertellen... Nou, mijn complimenten.. Dan ben je slim !

Zelfde als een horoscoop waarin elke maand een ander fabeltje staat, b.v.: Deze maand krijg je spontaan een tegenslag in je portomonee..
    JAH DUHH .. Elke maand betaal je wel eens wat waarvan je achteraf denkt: Damn, was toch veel geld ...

Wat ik bedoel: Het zijn van die nikszeggende zinnen.. Ze hebben geen inhoud.

14. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel raar van die bijbel, dat ze naar 2000 jaar zoeken nog geen enkel WETENSCHAPPELIJK bewijs hebben kunnen vinden dat het echt is gebeurt... zijn christenen dan zo dom, of zou je denke dat het toch niet gebeurt is :confused:

trouwens wel leuke verzonne over ome bill...

enne GothicRulez hoezo kan jij niet op de dag des oordeels wachten?

Ohja, en christenen mogen eigenlijk toch niet schelde van de bijbel of wel? dan houd Deko zich daar aan

ohja en DEKO waarom ga jij hier eiglijk op in? je kan hier toch onmogelijk je gelijk krijgen :p (nie lullig bedoelt..... O-) )

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    En waar zijn jouw geweldige argumenten dan? Je hebt nu al een paar keer gezegd dat je niet meer zou reageren en toch blijf je door gaan. Je lokt het gewoon zelf uit jongen. Als je over geloof wilt discussieren dan zoek je maar naar de andere threads die hier over gaan in ASEL.

Eerst die Mischa thread en nu deze... wat een geweldig weekend is dit toch. Zelden zoveel gelachen.

16. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je nuttig bijdrage aan deze discussie :{

17. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Hier... je bent echt ontwetend... als je je er echt in verdiepte zou je weten dat 't niet Jezus, maar JOHANNES was die Openbaringen schreef!!!

Live4XBOX... lees de site... dan weet je wat ik geloof! Het is niet zo dat ik gelijk alles geloof wat ik lees... maar ik geloofde al in De bijbel en in de eindtijd en dergelijke.. dus toen ik de site ondekte werd m'n geloof alleen maar aangesterkt...

18. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    ik was ook van plan om te kappen maar er werd me iets gevraagd...

19. Dus Bill Gates is meer dan een mannetje die op z'n geld zit en computers repareert?

Deel Deze Pagina