1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Toeval?? OF is er meer tussen hemel en aarde??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 6 jul 2003.

1. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee... daar was ik 't helemaal niet mee eens...

2. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    maar kom nu eens met goede argumenten zodat dit tenminste een discussie wordt ipv een flame-war....

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Het gaat om een principe apo..
    Al was 't een meisje die frikadel heette dan nog is 't onzin want de bijbel vertelt over dingen die gaan gebeuren die nooit hoeven uit te komen en ooit kunnen uitkomen.. En de bijbel praat over dingen die gebeurt zijn die niemand kan navertellen en dus nooit heeft gemaakt..

Maja, dat is vaak met boeken..

Nijntje ging laatst naar de glijbaan met mamma.. en niemand heeft 't gezien (toevallig hè)
    Volgende week gaan Nijntje misschien wel met mamma naar de supermarkt.. Maar dat is nog niet zeker, dus..

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dan zou je andere threads hier in ASEL moeten lezen waar ik mijn mening verkondig. Maar even voor de duidelijkheid ik geloof dus niet in de Apocalyps.

5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Wa is dit eigelijk voor un vage bedoeling????

iemand komt met un scheit verhaaltje over ome bill en dan begint iedereen ineens te zijke over het christendom, maar oke ik doe wel mee.

ohja en ik moet the Outblast toch gelijk geve, waar blijven die argumenten?? of zijn ze er niet? waarom moetten wij met tegenargumeten komen als jij ook niet met argumenten aankomt?

oky tegen argument: ER IS NOG NOOIT EEN WETENSCHAPPELIJK BEWIJS GEVONDEN DAT HET ECHT IS GEBEURT

ohja en nou nie aan kome zette met: "Het is echt zo, want het staat zo geschreven"

enne GothicRulez ik geloof et wel da je nie kan wachten, ik heb te weinig zin om verder te leze.....:cool:

6. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Dioga... De Bijbel voorspelde de vele aardbevingen als 'de eerste tekenen van de Eindtijd', we zijn de laatste jaren zeer vaak geconfronteerd met vreselijke aardbevingen. Wat inhoudt dat de Eindtijd niet ver van ons verwijderd is. Ook voorspelde de Bijbel de 'oorlogen' bij de stad Jeruzalem... die nu nog steeds in volle gang is.

7. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is bewezen dat Jezus echt heeft geleefd... z'n graf is nog intakt...

8. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    oo, apocalypse

nou maar hopen dat die god ons kleine kikkerlandje door de vingers ziet...:p

maare effe serieus er zijn toch nooit echte beweringen gedaan over dingen die in de bijbel staan en die echt zijn gebeurd ...ofwel??

Laatst bewerkt: 6 jul 2003
  9. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    "Het is zo want het staat geschreven"

;) oftewel...iedereen kan wel wat gaan opschrijven

10. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    is Bill Gates niet toevallig zelf een Christen, want ik dacht dat die bij de presentatie van Windows XP toch iets van een gospel koor had uitgenodigd?? En Amerikanen zijn meestal wel gelovig :)

11. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe je een simpel verzoek: kap met dat domme gelul waar niemand wat aan heeft, ok?

12. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zou God of Jezus niet verschijnen in het jaar 2000?

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    dit zei jij een paar pagina's terug, moet je kijken wat ik op de site vond!!:
    Herinnert u zich nog de Apple l computer ? Bij de introductie in de V.S kostte hij precies $666.66. Een occulter getal bestaat er gewoonweg niet. Volgens andere bronnen is het ontwerp van deze computer "gechanneld"', dwz dat het ontwerp van deze computer demonisch van oorsprong is. Dat verklaart dan ook gelijk het bedrag...

14. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ooh ja?
    waar dan.......?
    heb je er plaatjes van.....wat is je bron?
    hoe is zo zeker dat t jesus is?

15. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    we hebben geen andere keus, als jij niet met argumenten komt...

16. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Net zoals de Ark waar niemand naar mag kijken.[

Laatst bewerkt: 6 jul 2003
  17. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Nooit 't nieuws gevolgd? Nooit documentaires gezien?

18. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    een paar posts geleden vraag je nog om te stoppen met dom gelul waar niemand wat aan heeft, en dan kom je zelf met zo'n post aanzetten....:{

19. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0

aaaaah waarom zei ik dat dan...een voorteken:p??

20. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam met argumenten... die waren op Dioga gericht...

Deel Deze Pagina