1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Toeval?? OF is er meer tussen hemel en aarde??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 6 jul 2003.

1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    YIPIE CA YEEEE :D _O_ :D ZIJN GRAF STAAT ER NOG...... |:-

leuk, een oude grot waar je niet eens in mag...... en waarom mag je er niet in? omdat er nx te zien is...:{
    lekker WETENSCHAPPELIJK argumentje trouwens, een grot.... is er ook beweze dat hij er ook in heeft gelegen of staat dat 'geschreven'(ode aan Hans Teeuwen :D )

2. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    even antwoord op mijn vraag, tijdens de presentatie van Windows XP had Bill Gates een Gospel koor uitgenodigd, dus mij lijkt 't dan logisch dat Bill Gates zelf ook gelovig is.... of heb ik dat nou fout?

3. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    uuuhm, niet alles gaat om bill gates bij microsoft, hoor, en bovendien is dat allang niet meer het onderwerp van de discussie

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    yeah 8)

Mijn voorspelling: Er komt rond 2036 een schok die veel leed zal aan doen..

Ik weet nog nie wat er gebeurt, misschien aardbevingkje, of een seriemoordenaar.. Misschien wel WOIII .. Maja, ik heb 't voorspeld.. Dat is zeker :cool: (Misschien zit ik er een jaartje naast.. Maar achja, ik ben ook maar een beginner hè :+)

W000T.. Mijn overgrootopa's graf is nog intakt.. _O_

5. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag wel in de grot... voortaan jezelf ff beter informeren voordat je wat typt. Ok?

6. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Precies!_O_

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Mischien wel ja..
    Bill Gates -> 666 -> Koelkast -> Apple CPU -> 666 8) :eek:

8. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    hoeft tog neit perse...misschien houd hij wel van die muziek...of hield hij er rekening mee dat het gemiddelde aantal bezoekers van die muziek zou houde:p

9. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat valt er dan allemaal te zien?

10. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6

Dat hoeft niet, misschien wilde ie gewoon een leuk deuntje op de achtergrond.

11. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Dioga, in de tijd dat de Bijbel geschreven was konden ze dat nog helemaal niet weten dat er aardbevingen en oorlogen in JERUZALEM zouden komen. Jouw voorspelling kan je er niet mee vergelijken.

12. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    huh ....dat snap ik neit helemaal:confused: :)

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    * Dikke zucht

Zullen we allemaal maar net doen of we bekeerd zijn, want deze onzin gaat nog heel lang duren als je het mij vraagt.

Je moet nog eens een thread openen Sam... we zijn gelijk in een Heilige flame war beland. ;)

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    MUWHAHAHAAA JA :D

Vanmorgen nog klein stukje op discovery gezien over de Ark..

1 of ander vierkant blok en als je d'r naar kijkt dan gaat 't gebeuren hoor, paniek... Maar wat er gebeurt :confused: :eek: :+

Cool apparaat, zo heb ik er thuis ook 1
    Een wasmachine.. Maar daar mag je niet naar kijken want anders dan OOEEHHH ... Spannend apparaat gekkehuiz

15. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou toch echt zegge dat ik er niet in mocht... of ben ik nou gek?? heb ik weer, ben ik daar mag ik er GVD niet in :mad: want jammer nou :p

En dan nog het is een grot... EINDE VERHAAL

16. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat er te zien is? Ik zou 't niet weten... ik ben nog nooit in dat land geweest... en ga nou niet gelijk roepen 'er is niks te zien' want je bent er zelf ook niet geweest... trouwens... een lijk zou je moeilijk kunnen zien, als je daar soms aan dacht... die zou allang verteerd zijn.

17. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    gehehe je kunt lullen wat je wilt maar die gozer heeft wel een goed lopende thread gepost!:p:p

18. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Maakt niet uit, ik ook niet.:)

Was trouwens de ark van noah al gevonden? van die regenvloed?? 'K dacht dat ik daar ooit een documentaire op discovery van had gezien..?:confused:

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    dus heb je ook geen bewijs dat jezus er zou (kunnen) hebben gelegen.

20. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Net of de aardbevingen steeds erger aan het worden zijn :{ Damnit heb je wel eens op school gezeten? Aardrijkskunde? Oorzaken aardbevingen. Heeft 0,0 met God te maken.

Ik respecteer het wel, je geloof in God, maar ik heb er in principe geen behoefte aan. Voor bepaalde mensen is het vast een houvast.

Deel Deze Pagina