1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 mrt 2006.

  1. Tum

    Tum Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al meer van de clan support?
    Want dat hoorde er toch bij te zitten?
     
  2. Tum

    Tum Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al meer van de clan support?
    Want dat hoorde er toch bij te zitten?
     
  3. Tum

    Tum Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al meer van de clan support?
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Tum, niet dubbel/tripple posten. Je krijgt uiteindelijk toch wel antwoord. Zelf weet ik niks van Clans af, maar er is al Clansupport hoor. Chek Hier voor de 'XBW Graw Clans'.
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Er is geen clansupport.
    Helaas. Voor een clan heb je geen clansupport nodig trouwens (ik zit met PGR3 bijvoorbeeld ook in een clan) dus het is niet zo'n groot probleem. Ik had alleen gehoopt dat je een clantag voor je gamertag kon zetten.

    Heb ik ook vaak last van. Het is bij een ranked match trouwens wel normaal als je maar één potje kan spelen, want vaak eindigen ze na één keer spelen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mrt 2006
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Support komt toch nog wel? Is toch wel handig. En een stuk leuker.
     
  7. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben begonnen met GRAW SP op hard.. Op zich ging het eerste level wel aardig, maar het begin van het tweede level is niet te doen.. Je zit in die helicopter als levend wild en elk schot is gelijk game over..

    Ik vraag me echt af of ik dit ooit ga halen..
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Meteen beginnen met schieten, dan supress je ze als het ware en schieten ze minder snel op je. En veel doen, zodat je weet waar ze vandaan komen en meteen al goed kan mikken.
     
  9. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, daar snap ik niets van. Ik heb die missie op hard uitgespeeld zonder ook maar een keer geraakt te worden, vond het jammer dat hij zo kort was:'-(

    Je weet dat de gun overheat, en dat je ook op poppetjes kunt schieten die nog geen rood vlak om zich heen hebben he?
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    deze week is verder spelen missie met de snipers na het station
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ranked Match, speel ik alleen met maten van me.
    Als je dan 40 seconden wacht, dan kan je gewoon metdezelfde groep doorspelen en hoef je niet alles af te sluiten :)!
     
  12. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    ja gisteren ook weer effe gedaan sta nu met Automatic Rifleman 130 van de wereld lol :p
     
  13. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gekke is dat ik dat ook al paar keer geprobeerd heb, dus na de game even wachten, en dan na een minuut of wat, weer verder gaan, maar iedere keer krijg ik een disconnect. Ik speel bijna altijd ranked match.

    En ik krijg best vaak disconnects tijdens het spel zelf. Volgens mij zal er binnenkort nodig een patch moeten komen, ook vanwege het feit dat je vaak een respawn krijg, terwijl je tegenstander op dat moment daar ook respawned wordt.
     
  14. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus van plan dit spel zometeen te halen. Maar is het 60€ waard en blijft het leuk ook online?
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja tis mening, de een vind het leuk en de andere vind het geen bal aan. Ik vond het leuk in het begin *1ste week* maar nu speel ik hem eigenlijk niet meer, alleen voor de competitie van Rox hou ik dit spel nog even anders had ik hem al wel geruild/verkocht.

    Meer zoals Meneer Stefan die vindt het echt een geniale game....
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Ik deel mijn mening met Stefan.
    De game is echt ubergoed. In mijn ogen de eerste next-gen game.

    Het enige wat online tegenvalt is dat er redelijk makkelijk gespawnkilled wordt, maar er zijn zat modes waarin dat niet kan (echt, je hebt online super veel mogelijkheden, je kan ook zelf alles instellen naar eigen wens. Je kan zelfs je eigen poppetje maken) Zeker 60,- waard.
     
  17. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan ga ik hem nu even halen.
    Kun je trouwens ook op 1 console co op
     
  18. cubegirl

    cubegirl Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mss een stom vraagje,maar kan iemand het verhaal es uitleggen..ik ben behoorlijk verward aan het worden :)

    dus jij bent Mitchell,Ghost leader. een groepering onder leiding van Carlos stradivarius ofzo pleegt een coup...jij red de mexicaanse president,moet daarna een rebellenkamp uitschakelen en ook afweergeschut zodat de amerikaanse president kan wegvliegen.
    maar hoe komt het dan dat de president niet kan wegvliegen en jij hem moet gaan redden?
    en wat is in godsnaam die football want ik ben echt de draad kwijt.
    kan er iemand helpen?
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Nien, komt niet!
     
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    SUper vet alleen beetje snel uitgespeeld. Maar kan je je eigen poppetje maken:D waar ik ga zo alles nog is even langzaam doornemen denk ik;)

    Jah is te halen op hard mij ook gelukt!!!:D
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006

Deel Deze Pagina