1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top 40 of top 50

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Masterfragger, 16 jul 2003.

1. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    snap ik beat wel, al is de richtleeftijd van die muziek wel iets ouder dacht ik maar goed. Alleen kopen meer mensen die muziek dan alleen die kinderen, er zijn echt niet genoeg kinderen om die nummers zo hoog in top van de hitlijst (ultratop 50, dacht ik) te krijgen. Dus kopen ook andere, oudere mensen ze, niet dat ik dat erg vind hoor, er zitten soms wel leuke deuntjes bij, maar ze krijgen wel een naam van kindermuziek. Lijkt mij sterk dat de grote massa de muziek belachelijk vindt, vind ik namelijk ook niet.

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die teksten zijn gewoon stom. En zeker van de Mkids. En ik denk dat NIEMAND boven de 13 jaar naar die muziek luistert. Tenzij ouders samen met hun kinderen(jonger dan 13jaar:)).

3. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    muziek is meer dan tekst alleen, als je muziek afkraakt op tekst kan je 99% in de prullenbal flikkeren. zoals ik al zei zijn er deuntjes bij (ook van mkids) die wel aardig zijn. En dat de tekst dan niet super bijzonder is... tja, je kan niet alles hebben en iedereen moet het toch kunnen volgen.

4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pft aardige deuntjes ik vind van niet.
    Maarja elk z'n smaak hé.

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    kunnen ze niet een kids top 40 maken of zo. Met k3, kanbouter plop jim en jamai (* wijst naar So nick*)

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dat lijkt me een goed idee de kinder top 40!!!! En dan uitzenden op kindernet. Worden wij er tenminste niet meer mee lastig gevallen. Wie luistert er nou naar K3 en die shit??
    Ja mijn zusje ja maar die is 10!!! Hocus pocus iedereen kan toveren?? Nou ik tover K3 en de rest van die mini mensje weg!!!

7. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    dat bestaat al op nickelodeon
    top 20 is dat, met allemaal van die (naar mijn mening) vre-se-lijke liedjes van k3, buzclub mkids enz :| luistert mn zusje altijd

8. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die gert gast van samson is echt rijk geworden naar het oprichten van k3 en m-kids.

9. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Welk zichzelf respecterend mens houdt zich nou bezig met de top 40 en op welke plaats k3 deze week staat?

Het is allemaal marketing en cashen van de platenindustrie, laat je niet voor de gek houden en bepaal zelf wat je leuk vindt!

Deel Deze Pagina