Yep vriend, wij belgen worden door het buitenland toch allemaal onder de vlag van het vlaams belang geduwd omdat 25 % van de vlamingen op het vlaams belang stemt zijn wij bijgevolg dus allemaal schuldig,net zoals de tour en zijn doping, daar worden ook alle renners als dopingzondaars aanzien,omdat de fratsen van enkelingen gemakshalve over het hele peloton worden geprojecteert.
Ik vind het overigens óók triest, en ik kan maar niet begrijpen dat sommigen hier nog Rasmussen proberen te verdedigen en hem eerder als een slachtoffer proberen voor te stellen en dan nog proberen om hem goed te praten.En die nog durven te stellen dat hij in de wedstrijd zou moeten gebleven hebben....
Zo ,die willen dus de valsspelers eerder belonen dan straffen,een beetje een rare mentaliteit,vindt je ook niet....
Rasmussen kende de regels van het spel,en had die maar mee te spelen.
En diegene die de regels niet volgt heeft probeert dus vals te spelen,en valsspelers moet bestaft worden....
Het is niet omdat er een auto voor jou uit door het rode licht rijdt ,dat jij dat óók mag doen....
Edit: Wat ik overigens óók niet helemaal begrijp is het volgende, door de recente gebeurtenissen wordt de hele professionele wielersport wéér in vraag gesteld als zijnde één groot dopingscircus waar iedereen prikt en slikt zonder onderscheid.Zulke stellingen doen pijn bij die wielrenners die hun vak op een cleane wijze beoefenen en die net zo goed met een scheef oog bekeken worden en gemakshalve als medegedopeerden beschuldigd worden omdat het wielrennen nu eenmaal zo is...
Mooi zo, volgend jaar zijn er wéér olympische spelen.En dat krijg je op een paar weken tijd zowat de hele elite van het dopinggebeuren van de atletiekwereld en aanverwante olympische sporten op je bord getoverd....
De meeste gedopeerden vindt je in de kortste loopnummers en in het gewichtheffen terug.....
Gek genoeg is het wielrennen de enige sport ter wereld waar zo veel gecontroleert wordt op doping,daar waar doping in alle sporten thuis is....
Laatst bewerkt: 27 jul 2007