1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tour de France

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sognare, 11 jul 2008.

1. Bassie_

Bassie_ Guest

Armstrong hier, Armstrong daar....
    Hopelijk snapt men dat hij ook weleens uit de verkeerde snoeppot gesnoept heeft. Maar wat maakt het uit? Met of zonder doping, ik heb gewoon de afgelopen jaren (ook dit jaar) genoten van een heerlijke tour.

2. JeePee

JeePee Guest

Je kan ook gewoon niks zeggen ;)

3. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    geef toe, het is een overkill van 'mijn beste' ;)

Maar svennies je kan hem krijgen hoor. Allereerst vind ik dat je naast 'mijn beste' bijzonder weinig respect toont naar diegene waarmee je in discussie bent. Mensen dom en idioot noemen, en vervolgens er maar weer eens mijn beste erachter aan gooien, ja, zo kan ik het ook. maar goed, ik ga je quoten, komt ie:

Tsjonge, wat een knappe vergelijking :emo:

Maar goed, in 2003 heb ik een geweldige tour gezien. Blijkt achteraf dat dat zeer waarschijnlijk dmv doping was, maar dat was toen niet aan de orde.

Ga jij nu bepalen of ik van wielrennen houd? Over domme opmerkingen gesproken.. Het is toch niet vreemd dat je spectakel wilt zien bij een sport, dat maakt sport leuk. Dat kan ook zonder doping hoor, alleen dit jaar is de tour gewoon mat geweest. Te weinig toppers, en toppers die er niet bovenuit steken.

Dom he, maar jij wist natuurlijk toen al dat ze allemaal aan de dope zaten, jij had geen informatie, maar als überpessimist kan je beter niet genieten van een wedstrijd, en vantevoren je gal uit spugen op het hele wielrennen.

Tja, als je de afgelopen 15 jaar wielrennen hebt gevolgd, kom je er blijkbaar niet onder uit. Ik kan er niet mee zitten, ik heb toen genoten.

Dat heb ik ook echt gezegd.. proest

Ik zeg nergens dat ik het heb over alle belgen. Ik heb het over belgen die hun 'halve Belg' verafgoden, daar ben jij er ook 1 van. Dan kan je die term wel vies vinden, maar doe nou niet alsof je hem bij Evans nog nooit hebt gehoord.
    Maar goed, ik ken alles van belgen. Want ik woon op steenworp van België, en zit momenteel vaker in België dan in Nederland.

Waarom ga je Evans dan zo fanatiek verdedigen?

Dan ben je slecht in concluderen

Jaren? Ai, pijnlijk als je de feiten niet kent. Meneer uit Aalter had al een tijdje iets met Sastre en ontmoet hem begin 2007, en vond hem wel een aardige vent. Hij zet er dan een supportersclub voor op. Dus jaren? Iets meer als een jaartje.

Die meneer was vooral van hem gecharmeerd omdat het gewoon een simpele aardige vent was en hij fietst er ook nog aardig bij. Als je dan vervolgens jezelf verbind aan een goed doel en Sastre verdubbeld dat, dan krijg je natuurlijk snel meer betalende supporters (wat overigens geen slechte zaak is).

Ik zeg niet dat Sastre dat niet verdiend, ik vind het zelfs prachtig wat die supportersclub en Sastre doen. Maar het had iedere andere aardige wielrenner kunnen zijn die dit doet, dan hadden al die mensen achter die ander gestaan. Ze zijn fan van Sastre 'omdat', en de meesten niet door zijn prestaties van het eerste uur.

Aah, het respect van 'mijn beste' druipt er weer vanaf. :emo:

Daar komt de ware aard van het beestje boven. Een zure verbitterde belg die hier enkel zit om tegen alles te schoppen wat een 'Hollander' volgens jou zogenaamd beter weet. Guttegut over een Calimero complex gesproken :emo:

Nogmaals, post 127. Als je geen fan van hem bent, waarom sta je hem dan in godsjodesnaam zo te verdedigen?

Svennies, je vind jezelf vast heel wijs, maar helaas, misschien moet je toch eens nadenken over je superieure brein. Niemand vind pessimisten leuk, en jou al helemaal niet.

Laatst bewerkt: 29 jul 2008
  4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
  5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    QTF ramon. en laten we hopen dat daarmee het laatste is gezegd:+

Deel Deze Pagina