1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trance/Hardstyle/Techno Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoNEz|NL, 19 mei 2003.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    HUH ORCRIST??? Pavo was gister bij jullie in de discotheek? Ik was d'r ook, in Heemskerk was ie... Donkey Shot, maar je woont in vlissingen?? :confused:

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    :zich geen houding weet te geven-smilie: :)

Hartelijk dank (allemaal)! Maar als dit proffesioneel klinkt? Hehe, ik bitch nogsteeds op mezelf dat er teveel fouten inzitten. Dus binnenkort ga ik een keer een hopelijk écht goede mix online zetten. Technisch gesproken :)

En traffic valt er idd wel beetje buiten. Maar zit toch weer wel energie in.

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Toen ik eergister zei doelde ik op vrijdagnacht :) Maar hij was in de Hooizolder (wat een naam vooreen discotheek^^)..

4. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de mix geluisterd en mix-technisch zit het wel snor. Alleen is het wel een beetje oppassen welke platen je in een mix doet.

Het eerste gedeelte is heel anders dan het tweede gedeelte. Bij jouw mix valt het opzich nog wel mee maar je hebt soms ook wel van die dj's die helemaal opbouwen naar iets en dan ineens met een andere stijl doorgaan en dat werkt niet altijd even goed.

Maar de eindconclusie; je bent door naar de volgende ronde

5. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    24:7 is een nieuw concept van Global Underground. Op dit moment ligt deel 2 ook al bij de FRS. Die is door Lee Burridge gemixt. Deel 1 van Howells vind ik beter.

Ik zou trouwens GU 24 van Nick Warren ook zeker een keer checken! En de afterclub mixes van Sharam en Dubfire. (de heren van Deep Dish)

Renaissance Everybody (Sander Kleinenberg), Balance 005 (James Holden) en Lights Out 2 (Steve Lawler) worden allen deze maand gereleased. Stuk voor stuk compilatie cd's waar ik naar uitkijk.

ps. ik zie je ook wel eens op clubcharts posten Bonez. ;)

6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Hey orcrist, ga je nog naar Qlimax? Ik ga in ieder geval, heb me ID vervalst en het verschil is echt niet te zien (wat photoshop al niet kan doen)... Ze kunnen je echt niks maken dan volgens mij... Zou wel lachen als er een kleine xbw meeting plaats vind :9

7. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet het nog steeds niet zeker of ik ga, ik ga het er van het weekend met een paar maten over hebben..

Maar idd, ik heb mijn idee ook met photoshop vervalst en er valt niks op aan te merken :)
    Zou idd wel lachen zijn een kleine xbw meeting :cool:

maar ik post het nog wel als ik zeker weten ga..

8. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, die van Lee Burridge heb ik ook al gehoord, klinkt ook zeker goed maar van Howells ben ik een beetje fan dus die vind ik dan ook beter ;).

Wat betreft de Aftermixes, die heb ik ook al gehoord en die vind ik misschien nog wel beter dan GU 025 zelf!
    GU 024 vind ik zelf niet echt veel aan, zeker niet slecht maar toch een tikkeltje minder dan de anderen..

Ben nu zelf weer een tijdje Danny Howells & Nick Warren - Revelation aan het luisteren, die is ook masterlijk :).

Btw, thanks voor de tips van de compilatie's die deze maand uitkomen, kijk er zeker naar uit!
    Geloof dat Lights Out ook een nieuw concept was van GU, nietwaar?

En tot slot, wat is je nick dan op CC? :)

9. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
  10. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ah cool hr :D

btw ik dacht dat het 4 december was? site geeft dat iig wel aan

11. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hmm dan kijk je toch echt verkeerd ;)

Qlimax
    Bezoek de website

Party data:

Wanneer?
    zaterdag 22 november 2003

Waar?
    Gelredome - Arnhem

Hoe laat?
    21:00 - 7:00

op www.q-dance.nl en daar links staat qlimax 22-11-03
    Misschien was 't vorig jaar op 4 december :confused:

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ow, via q-dance kwam die iig wel op 4 December, in thialf stadion.. maar dat zal dan denk ik wel van vorig jaar zijn geweest :)

iig, 22 november komen dana/pavo/deepack/darkraver/paul elstak en nog meer in vlissingen.. dus dan denk ik dat ik eerlijk gezegt hier blijf :)

13. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hmmmmmmmmmmmm :D
    Ook leuk inderdaad :9

Maarre in Thialf was vorig jaar, dit jaar Gelredome, can't wait!! ik heb ook een paar filmpjes van vorig jaar, echt zo vet gewoon, iedereen gaat helemaal los :D

14. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Thialf wordt voorlopig geen Qlimax of andere Q-Dance feest meer gehouden, met als reden dat het niet echt centraal in Nederland ligt, begrijpelijk natuurlijk.
    Komt ook nog eens bij dat het Gelredome mij veel vetter lijkt als feest locatie, al helemaal na het zien van Tiest in Concert :cool:.

Oh en over dat feest op 22 november, gaan Dana/Pavo dan oldskool draaien ofzo, want Darkraver en Paul Elstak gaan dus echt geen hardstyle draaien, ben eens benieuwd want het meeste hardstyle publiek trekt geen hardcore (ja, echt waar) :).

15. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Bonezie, moet jij niet naar qlimax?

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Mja inderdaad waar dat meeste hardstyle publiek niet van hardcore houdt.. maar er zijn 2 stages (het is maar kleinschalig), dus ik denk eerlijk gezegt niet dat dana/pavo dan oldskool gaan draaien.. maar er is nog erg weinig over bekend, dus ik ga het afwachten :)

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    In House We Trust vol. 1, 2 en 3 zijn ook aanraders voor de Deep Dish/Progressive fans...!!

18. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    onlangs had ik nog een kaartje qlimax gekocht, deze is de deur alweer uit :) helaas gingen de mensen waarmee ik zou gaan ineens niet meer, grrr, maar nu gaan we dus naar X-Qlusive Germany, 1 november in de Heineken Music Hall, heb er zin in :) morgen ff kaartje halen :9

19. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Yo gaan hier nog mensen naar innercity? De line up is in iedergeval lekker :9. Ik ga in iedergeval wel. Hoe hebben jullie trouwens je id/paspoort vervalst?

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik met photoshop.. wel in grijstinten..

Deel Deze Pagina