1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trance/Hardstyle/Techno Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoNEz|NL, 19 mei 2003.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ik ook :D

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Whehehehe no need too for me. Al ben ik al te lang niet naar een tof feest geweest (TIC in Gelredome was laatste grote happening).

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben al 17 jaar niet naar een tof feest geweest :mad:.. hopen dat er binnekort verandering in komt :cool:

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    tip: ga naar frs koop wat kaartjes, hmm thunderdome, xqlusive, qlimax, innercity ;)

5. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    8 november: Danny Howells in Het Paard te Den Haag
    13 december: Sasha en Sander Kleinenberg in Het Paard te Den Haag

Niks mis mee dacht ik.

6. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Humz, waarom is Den Haag toch zo ver weg :'-(.
    Ik hoop binnenkort eens een keer naar Earth in Amsterdam te gaan, schijnt ook goeie muziek te zijn.

7. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hoppaaaaaaaaaaaaa

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Weet iemand waar de DVD van Tiësto in Conert te koop is? Ik vind hem echt nergens.:mad:

9. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Free Record Shop en waarschijnlijk nog andere zaken

Ik heb 'm in ieder geval bij FRS gekocht en hij is die 22 euro zeker de moeite waard, vooral als je zelf bent geweest!

10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ow, he shit, ik ben gisteren nog bij de FRS geweest. Zeker niet goed genoeg gezocht.:eek:

11. PhenomenoM

PhenomenoM Musique Electronique

Leuk Bevonden:
    0
    20 december INNERCITY!

See you there!!!

12. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    DJMag's (of hoe dat blad ook mag heten) heeft weer zijn top100 dj's gemaakt. Tiësto is alweer 1e geëindigd, gevolgd door Paul van Dyk en Armin van Buren.
    Hier staan de andere 97:
    http://www.djmag.com/top100chart.asp

13. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    w00t w00t morgen Xqlusive germany in amsterdam HMH, word echt snoeihard! Ga echt helemaal kapot dan! 8)

Duitse Hardstyle _O_

14. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Voor de liefhebbers van rustige breakbeat/progressive/progressive trance : mijn nieuwe mix
    hij kan daar maar 3 keer per dag worden gedownload, dus als het vandaag niet lukt, probeer het morgen nog een keer!

Een rustige mix, maar mixtechnisch ben ik er heel tevreden mee. Zelfs ondanks een iets minder perfecte overgang van nr.2 naar 3 :+ (ik blijf nu eenmaal perfectionist). De platen liggen heel even 'naast/uit elkaar', maar met mijn correctie-techniek (enkel pitchcontrol gebruiken, nooit een 'zetje' geven) corrigeer ik hem zo netjes dat ik toch over die mix ook wel tevreden genoeg ben :)

Enjoy!

Tracklisting:

1. Infusion - Legacy (Junkie XL remix)
    2. Bjork - Pagan Poetry (Infusion mix)
    3. Matthew Dekay - If I could fly
    4. Jewel - Intuition (Markus Schulz Coldharbour mix)
    5. James Holden vs Thompson - Nothing (93 returning mix)
    6. Sonorous - Second Sun (Leama & Moore remix)
    7. Chris Raven - Ask & Answer
    8. Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (Junkie XL vocal mix)
    9. Antidote - Paraglider

15. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Neem zo'n paid account dan :p Dit is fucked zo.

16. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, was afgelopen nacht dus bij X-Qlusive Germany, het was mijn eerste feest en ik vond het echt super gaaf... Toen we voor de eerste keer in de main area kwamen dacht ik echt zo, damn, wat is dit, keiharde beuk muziek, toen was het al goed voor mij, maar toen gingen we naar de deck en daar werd echt snoeihard gedraait, niet normaal meer, je trilde echt aan alle kanten, en als je beneden in die hal stond om wat te eten dan trilde dat hele gebouw gewoon, ziekelijk. Maar het was echt super vet! Bonebreaker en melanie nog wat, die draaide in de main area, en die draaide zo heerlijk, met zo een heerlijke zuivere bas, iedereen ging helemaal los daar, ik had zoiets nog nooit meegemaakt en vond het echt 'de' ervaring!

Daarnaast was legitimatie geen probleem, liet mijn valse ID zien en ik mocht zo doorlopen... Dus daar hoef je je totaal geen zorgen om te maken, wel jammer dat er zo veel agressieve mensen rondlopen, maar ja... In ieder geval vond ik het echt superrrr vet!

17. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hem aan het downloaden!

Of pak een gratis tripod account, Voor 1 liedje dan he.;) Want je mag niet zoveel bandbreedte gebruiken!

18. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    welke mensen gaan hier naar trance energy 2004. ik zal er zijn. hoewel mijn muzieksmaak meer richting de punkrock ligt vind ik zo af en toe wat lekkere hardtrance/hardstyle wel relaxt. ook nog geen enkele keer naar een echt grote party geweest dus ik ben benieuwd of het wat is. over de line up is volgens mij nog niks bekend :{

19. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    En, hoe vind je de mix? Hij is nogal sloom, en bouwt langzaam op.. maar voor op de rustige momenten vind ik het een mooie mix. En mix-technisch ben ik wel erg tevreden..

binnenkort ga ik een mix met meer energie mixen denkik.

P.s. als er interesse is, en ik ga meer mixen online zetten neem ik wel zo'n paid account hoor. Nu nog niet echt rendabel, binnenkort misschien wel als ik wat eigen nummers online wil gaan zetten oid :)

20. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Hele fijne tracklist Marius. Ik ga 'm dit weekend wel effe downloaden en beluisteren.

Marius for president.

Deel Deze Pagina