1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trance/Hardstyle/Techno Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoNEz|NL, 19 mei 2003.

1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Thanks! Ben benieuwd of je na het luisteren nogsteeds zo enthousiast bent. Al zou ik niet weten waarom niet O-)

2. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt top mix, Marius [​IMG].

Valt me op dat je precies dezelfde smaak hebt, Legacy is echt een top nummer imo, kippenvel :).

Mix-technisch is het ook weer super, zéér netjes gedaan :cool:.
    Nu nog zelf een goed nummer produceren en wie weet zien we je binnenkort wel op een flyertje van Earth :D.

3. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    eej mensen..

luisteren jullie ook vaak op winamp naar live optredens van allerlei DJ's..
    de topper is natuurlijk de radio's van D I G I T A L L Y - I M P O R T E D
    die hebben daaruit weer een heleboel dance/trance genres..

je moet je het maar eens proberen!

4. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooie mix marius!, klasse!, Ben hem nu voor de 3e keer aan eht luisteren :D

5. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    I wish, dat zou echt een droom zijn :)

Maar hartelijk dank voor je (jullie) complimenten. Earth zou wel heel gaaf zijn idd. Na de komende week ben ik eindelijk weer thuis na 4 weken in Friesland te hebben gewerkt (door de week) en het eerste wat ik doe is 'de studio' induiken! Het kriebelt als de ziekte.. hopelijk kan ik wat inspiratie halen uit die kriebels :D

Oh, btw je hebt gelijk wbt Legacy. De eerste keer dat ik die plaat hoorde, was voor mij bijna een religieuze ervaring. Kippenvel tot op het bot.. Eigenlijk heb ik ook erg veel zin om er een 'intro' voor te maken. Na volgende week dus!

6. [TUA]RedeyeJedi

[TUA]RedeyeJedi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    i so hate trance jeez
    Techno rulez all

7. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Lekker onderbouwt weer. Zulke posts hebben we niks aan en worden ook niet gewaardeert.

Als je goed kunt onderbouwen wat er dan zo vreselijk aan is en wat er zo geweldig aan Techno is, kan er nog een leuke discussie ontstaan...

ik houd het maar op 'smaken verschillen'. En ik vind gelukkig veel muziek erg gaaf om te horen. Als het maar wat met je doet.. muzieksmaak is namelijk een van de meest persoonlijke dingen dat er is in mijn ogen.

8. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Shit, heb 'm nog niet gedownload. Chello is de laatste tijd in de avonduren ook weer erg traag...ik trek je mix zondagmorgen wel effe binnen.

9. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem na een tijdje op m'n mp3 speler gehad te hebben vandaag gewist, in ruil voor Sander Kleinenberg - Everybody cd.
    Erg goede cd trouwens, lekker tot-rust-kom-muziek :).

10. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Dat is geen schande hoor Marius. ;-)

Everybody van Sander K. is gewoon zo'n fijne compilatie. CD 1 zit volgens mij al vastgeroest in m'n wisselaar.

11. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    No problemo hoor. Ik heb een MP3/CD/Minidisc speler in mijn auto, met een lekkere set boxen. Het voordeel daarvan is dat ik op 1 mp3 cd wel 10 uur aan mixen kwijt kan, op 192 kb/s bitrate (met een hele goede codec gecomprimeerd). Oftewel: volop genieten en nooit hoeven te kiezen tussen wat ik nou wel en niet mee kan nemen :D

12. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    ik was op zoek naar trance thread en die heb ik dus gevonden :D. Ik ben opt moment helemaal verslaafd aan:

1. Lord of Trance - DJ Tiësto
    2. Exploration of Space - Cosmic Gate

Was een tip van een clanlid en die liedjes zitten nu dus echt de hele dag in mn kop!

13. Black Hawk

Black Hawk Ninja Hero

Leuk Bevonden:
    0
    Ik luister doorgaans elke dag Hardstyle... Kheb ook bijna elk nieuw nummer van Hardstyle

Per dag haal ik er iets van tege 3 a 4 binne weer...

KazaA loopt altijd achter met nummers van Hardstyle.... Sets van feeste zijn ze wel aardig rap mee...

14. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    Adam Beyer
    The Advent
    Alter Ego
    Andreas Krämer
    Anthony Rother
    Aphrodite
    Bart Skils
    Ben Sims
    Billy Nasty
    Buriqua Tribez
    Cari Lekebusch
    Carl Cox
    Carlos Rios
    Chris Liebing
    Cristian Varela
    Dave Clarke
    Dave Tarrida
    Echoplex
    Eelco
    Frank Lorber
    G-Force
    Glen Wilson
    Headroom
    Heiko Laux
    Hellfish
    Henrik B
    Ignition Technician
    Jack de Marseille
    Jay Denham
    Jazper
    Jeff Mills
    Johannes Heil
    Joost G
    Joris Voorn
    Justin Berkovi
    Kiwi
    Lars Klein
    Legowelt
    Marco Carola
    Mario Ranieri
    Michael Burkat
    Michel de Hey
    Misstress Barbara
    Oscar Mulero
    Pim Warnars
    Pitto
    Pounding Grooves
    Quazar
    T Raumschmiere
    Redhead
    Renato Cohen
    Ricardo Villalobos
    Richie Hawtin
    Rick Angel
    Rino Cerrone
    Rosal
    Rush
    Simon Digby & Will E Tell
    Speedy J
    Stephan de Wit
    Surgeon
    Sven Väth
    T-Quest
    Takkyu Ishino
    Thomas Krome
    Thomas Schumacher
    Umek
    Underworld
    Valentino Kanzyani
    Vin-iLL
    TECHNO RULES!

15. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helden _O_

16. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Hey mensen, gaat er iemand nog naar 'In Qontrol' ??

17. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Qontrol, de party die Shockers heeft laten verdwijnen :'-(.
    Zowel techno als hardstyle in een line-up is echt een big no-no, hardstyle publiek is toch net ff iets anders.....techno'ers zullen over het algemeen hardstyle niet te pruimen vinden en vice versa....

Nee, dan ga ik liever naar Teqnology :).

18. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    mja mij maakt het niet uit waar ik heen ga, ik ga toch wel los :D dat geluid dat op je af komt walsen als je in z'n zaal staat is gewoon heerlijk :D

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik sta op het punt om te gaan beginnen met draaien, het volgende heb ik al geregelt:

Versterker
    2 draaitafels
    mengpaneel
    koptelefoon
    boxen uiteraard
    Platen

Mijn vraag echter, wat ben ik vergeten?
    Ik bedoel dan alleen, wat ben ik vergeten om echt te kunnen beginnen, alle extra's koop ik later wel, en dan zal ik ook betere apparatuur kopen, maar het gaat nu alleen om te beginnen..

/edit weet iemand btw nog een site waar hardstyle platen worden verkocht die een beetje uptodate zijn?

Laatst bewerkt: 13 jan 2004
  20. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Tja, meer heb je niet echt nodig. Als je de kabels hebt die alles verbinden dan zou je daarmee aan de slag kunnen!

wat erg leuk en handig is, is als je je setup zo opbouwt dat je ook je setjes kunt opnemen. Is erg handig, vooral als je begint. Kun je terugluisteren waar je fouten zitten, waar je juist dingen erg goed deed, wat voor soort platen goed op elkaar passen en welke niet enzovoorts. Dit kun je doen door bv de output van je monitor (op je mengpaneel) door te verbinden naar de line-in van je geluidskaart en die met een programma als Sonic Foundry Soundforge, of Cooledit opnemen. Let op dat je dan wel de instellingen goed zet, zodat je ook daadwerkelijk je line-in opneemt.

Verder vraag ik me af wat voor spullen je hebt? Om te beginnen maakt het niet heel veel uit, maar als je de basics al kent of snel onder te knie hebt is het erg verstandig om geen snaar, maar direct-drive draaitafels te gebruiken.

Als je DJ lessen wilt (uitleg beatmixen, platenkeus etc); vraag maar raak! Trouwens, goede platenzaken kwa hardstyle zijn toch wel Midtown Records en ook wel Outlands denkik. Maar of die in de buurt van Vlissingen zitten durf ik niet te zeggen (geloof het niet).

Verder suc6 natuurlijk!

Deel Deze Pagina