1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trance/Hardstyle/Techno Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoNEz|NL, 19 mei 2003.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ey, was op vakantie, dus een tijdje niet meer gekeken naar xbw :) vandaar mijn late reactie.

Maar ik heb nog steeds geen spullen, beetje problemen met het meubel, en de ruimte etc, maar dat is binnenkort opgelost.. Maar voor de rest vloog me geld ook mijn zak uit vanwege 2 vakantie's waarvan ik er 1 achter de rug heb..

Maar over een maand haal ik het mengpaneel, en de versterker, en dan in mei haal ik de tafels etc. Ik heb iig bij een maat van me al wat vaker lopen draaien sinds het idee in mijn hoofd spookt, en het gaat al stukken beter, cue en pitch lukken al wat beter etc :)
    Ik ga denk ik toch de belt-drives van me maat overnemen, want om 2 dd's te kopen wordt het toch in een klap te duur, moet namelijk ook een paar platen kopen om mee te beginnen, en dat kan ook flink aantikken..:)

Ik zoek iig een goedkope versterker, maar kan op internet niks vinden. Gewoon hifi, want me kamer is niet zo groot, en er komen ook maar 2 50 Watt boxjes in :) Nog tips?

2. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    weet iemand wanneer Sensation white is? ( en waar en wanneer je kaarten kan halen enzo)

3. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    3 Juli 2004 is white, 10 Juli is black, de normale tickets zijn verkrijgbaar vanaf 26 April.

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    En kaarten zijn natuurlijk verkrijgbaar bij o.a. Free Record Shop en Ticketbox zelf...

Ik was vrijdag naar Hardhouse Generation in de Bob's Saloon was echt weer flink stampen :p

Line up was:

DJ Bernd
    Dance @ G
    Dana
    Deepack

19 mei komt er weer een hardhouse generation in bobs saloon, dan komen pavo, the prophet en darkraver :D

Hier wat onduidelijke foto's van afgelopen vrijdag (met telefoon gemaakt)

5. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ziet er erg tof uit :)!

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    *hopschop tegen het topic aan*

Ik heb nu al weken een deuntje in me kop zitten waarvan ik niet weet hoe het nummer heet of van wie het is. Ik hoorde het op tv bij het nieuws, ging over award voor beste dj van de wereld.
    Ik heb hem voor zover ik hem nog weet een beetje nagemaakt, sommige stukken kloppen misschien daarom niet.
    Als iemand mij zou kunnen vertellen hoe het nummer heet en/of van wie het is, zou super zijn _O_

meesterlijk deuntje

7. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    mischien bedoel je het theme van de tmf awards. Dat is ferry corsten - everything goes.

Laatst bewerkt: 3 mei 2004
  8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Nope, dat is niet hetzelfde deuntje. Ik herinner hem nog van way before de tmf awards.. deuntje van Ferry Costen duurt ook niet zo lang, maar 4 maten ofzo. Dees duurt 16 maten.
    Toch bedankt!

9. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, ik ken het deuntje wel.. Kan ook zo niet 1,2,3 op de naam komen sorry :) Kon ook niet vinden welke DJ die award heeft gekregen.. Zal straks nog wel ff verder zoeken.

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik weet ook niet of het deuntje in verband staat met de award, of dat het nummer van die DJ is. Heck, weet helemaal niks over het nummer :+

11. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    beste dj van de wereld is waarschijnlijk dj tiesto geworden of niet?

12. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    wat heeft dat in godsnaam met die quote te maken??
    En ik dacht eigenlijk dat ie dat al was....

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    In de hoofden van miljoenen trance-leken ja.....

14. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    tiesto is niet want dat is: love comes again van de beste int. dj :cool:geen idee welke je dan bedoeld

Laatst bewerkt: 3 mei 2004
  15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dat was ie.. Er zijn dacht ik al weer nieuwe verkiezingen geweest.

Niemand die weet van wie dat deuntje is :confused: :D

16. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    lees jij eens goed, als hij vraagt hou het nummer heet of van wie het was, dan weet hij in ieder geval dat het van tiesto zou zijn geweest als tiesto de beste was geworden. snap je dat of niet?:p

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ghehe, ik zei net al:
    Dus diegene die dit geweldige deuntje heeft verzonnen hoeft niet de beste DJ van de wereld te zijn. :D
    Hij kan in principe ook niet van Tiësto zijn, die produceert nooit van dit soort nummers, iig niet dat ik weet..
    Ik verwacht eigenlijk een redelijk onbekende DJ/producer...
    Moeilijk, moeilijk.. Moet dit nummer gewoon hebben! }:] :9

18. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    nee, das waar. maar ik neem aan dat het het nummer is van de dj die de beste is geworden toch? Als je weet wie de beste is dan weet van wie dat liedje is toch?

19. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Nope.. Zoals ik al zei hoorde ik het nummer tijdens het nieuws op sbs6. Ze waren wat beroemdheden aan het interviewen en ondertussen stond dat nummer op, wie er toen draaide is mij een raadsel. Als dat DJ nr.1 is geweest hadden ze dat er wel bij verteld.
    Theoretisch is het mogelijk dat het nummer van DJ nr.1 is, maar ik heb liever een titel :) Liefst allebei natuurlijk

20. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Vraag het anders op CC ofzo? Daar zitten de experts :p

Ik ging voor het nieuwe sensation anhtem, maar dat was et toch niet helemaal :'-(

Deel Deze Pagina