1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trance/Hardstyle/Techno Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoNEz|NL, 19 mei 2003.

  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Daar sta ik idd ook achter op zich.. Labelen is praktisch niet mogelijk, zoals ik in mijn vorige post de styles "gelabelt" heb is strikt persoonlijk, en klopt ook niet geheel. Er zit zoveel variatie in de stijlen, dat het je de nummers ook weer tot verschillende stylen kan rekenen..
    Zoals Marius ook al zei gaat het uiteindelijk om de mix, en ik vind dat een mix ook daadwerkelijk een mix van allerlei soorten nummers moet zijn. Persoonlijk hou ik van Hardstyle, maar ik wil geen mix horen van alleen hardstyle. Een opbouw van hardtrance, techno, hardstyle, tegen hardcore aan uiteindelijk vind ik genieten.
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Meningen verschillen, hardstyle is in mijn ogen niet meer dan ski-hut niveau, en wat veel mensen tegenwoordig trance noemen mag in mijn ogen niet eens onder de categorie housemuziek geplaatst worden...
     
  3. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    ieder z'n eigen mening, ik vind al die stijlen wel leuk,alleen hardcore over algemeen wat minder omdat het vooral om die bass gaat daar, ligt er tog aan in wat voor een bui ik ben.
     
  4. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Hardstyle is bagger. En van de fans heb ik in veel gevallen ook geen al te hoge pet op. Verder moet men nooit hardstyle en techno in 1 set draaien! Dat is een belediging voor techno. :mad:
     
  5. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ff vraagje voor de kenners, gaat over dj tiesto

    het laatste nummer dat hij draaide op pinkpop, hoe heette dat? Met die viool erdoorheen was dat?
     
  6. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    [​IMG]

    Niet helemaal mijn stijl muziek, maar desondanks gaat het wel een wreed feestje worden.

    Ain't no party like a Mokum party. :+
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mensen die uitspraken zoals deze doen hebben in eerste instantie sowieso geen verstand van house muziek, waardoor deze uitspraken meteen bestempelt zijn met nutteloos, en niet waar. Verspilling van jullie energie kerels.. :{
     
  8. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Klopt. Ik heb geen verstand van housemuziek en ook geen feitelijke kennis over housemuziek.

    Zomaar effe een vraagje Orcrist...wat zijn de grondleggers van techno?
     
  9. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Zomaar ff een vraagje hoor, maar houd het ff gezellig ok, net zo'n leuke thread dit :'-( ;)
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Techno bestaat al decennia, de grondleggers van techno zijn terug te vinden in de Amerikaanse gay scene van in de jaren '80, dit klonk echter heel anders dan de huidige techno, techno is in die tijd steeds verder ontwikkelt zodat je niet bepaald van grondleggers kan spreken.. Een naam die echter wel als 1 van de grondleggers wordt beschouwt is Mckay.. Meer weet ik er niet over.. Maar ik insinueerde ook niet dat ik verstand had van housemusic in het algemeen.. iig meer dan iemand die loze uitspraken doet over hardstyle, want al weet je nog zoveel feitjes, en gaat uiteindelijk om de subjectivieteit van iemand.. :{
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    *Proest*

    Zegt iemand van 17 :D

    Zal verder mijn mond houden, maarre, kun je je als nutteloos bestempelde post ook onderbouwen vriend ?

    Voor de mensen MET verstand van housemuziek : Nite:Life 010 Peace Division

    _O_ Super Album _O_
     
  12. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    dit is echt onzin, jij bedoelt gewoon dat als je verstand van techno hebt dat je dat album leuk vind. Dat slaat compleet nergens op. Iedereen heeft toch een andere mening, en zeggen dat een muziekstijl kut of klote is slaat toch nergens op. Voor jou misschien kut, voor een andere prachtig, je moet niet een té uitgesproken mening hebben, dat verpest de hele sfeer op dit forum, en sowieso komt het ook niet echt van pas in het echt leven. Gewoon meningen van andere mensen respecteren en er is niets aan de hand. Wat jij vindt, vind een andere misschien niet.
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    @Pbateman

    Je bedoelt: Zegt iemand van 17 met meer bezinning dan mijzelf ..

    Anyway, mijn post hoeft niet onderbouwd te worden aangezien het in mijn ogen de boodschap al duidelijk genoeg maakte..

    Voorbeeldje typerend voor deze situatie:
    persoon 1 zegt: techno is kut
    persoon 2 beaamt: techno is idd kut
    ik post de post die jij quote..
    Wat denk jij dan dat ik daar mee bedoel? Juist, dat ze argumentenloze nutteloze flamende, fanboyish achtige posts hebben geplaatst, die of genegeert worden, of onderbouwd moeten worden.
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    2 dingen :

    Ten eerste was die cd gewoon een tip tussendoor, en dat is geeneens techno... _0/

    Als tweede denk ik dat je eerst de post van Orcrist eens moet lezen voor je mij aanvalt, hij zegt naar aanleiding van 1 post van mij waarin ik zeg wat ik vind van Hardstyle en de huidige ''Trance'' dat ik geen verstand heb van housemuziek....

    Dat bedoelde ik niet Orcrist, bedoelde er alleen mee te zeggen dat ik al housemuziek luisterde en naar feesten ging, toen jij nog bij wijze van spreken met playmobil speelde, en ik vind dat iemand die een stuk langer 'in de scene' zit een stuk meer van housemuziek verstand moet hebben als iemand die minder lang housed...

    Anyway, ik blijf bij mijn mening, niemand hoeft het er mee eens te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2004
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik reageerde op allebij de posts waarin niks werd onderbouwt en het er op neer kwam dat Hardstyle kut is.. En btw, ik zei niet dat je geen verstand van house had, lees mijn post nog maar is goed, ik zeg dat iemand die zulke uitspraken doet en ze niet onderbouwd, geen verstand van housemuziek heeft.. Ik wordt nooit persoonlijk bij de 1e kritische post :{
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2004
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik zie hier niets over dat het door het niet onderbouwen kwam Orcrist.... :{

    Maar goed, we houden er wat mij betreft over op.
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat mij betreft ook, de sfeer was net zo prettig in deze thread :)
     
  18. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    kdan, sorry Pbateman.
     
  19. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens muziek ik hou van muziek, muziek troost mij. Muziek die rechtstreeks uit het hart komt. Muziek troost mij. Maar niet die eentonige BOEM BOEM BOEM was daar nou mooi van: Door Hans Teeuwen alleen wat veranderd.

    Wat ik wil zeggen is dat het te eentonig is. Jullie zeggen starks zeker van niet maar ik vindt het echt zo. Punk Rulez; Sorry He
     
  20. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    tuurlijk, als jij zegt dat jij het zo vind is het goed, zolang je maar niet zegt dat het zo is .
     

Deel Deze Pagina