1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trance/Hardstyle/Techno Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoNEz|NL, 19 mei 2003.

  1. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik ken Bart van Wissen persoonlijk. Hij staat op punt van doorbreken als dj, maar hij zegt ook heel duidelijk dat je het eerst als producer moet maken.

    Zie ook Matthew Dekay, Luke Chable, G-Pal en Petter. Eerst als producer aan de weg timmeren en dan komt die dj carriere vanzelf van de grond.
     
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Jullie hebben beiden gelijk. Het percentage DJ's dat (echt) doorbreekt zonder ook een producer te zijn is bijna nul tegenwoordig. Sterker nog, zowel Marco V als Piet Bervoet als DJ Dazzle hebben het persoonlijk tegen me gezegd; ga platen maken en dan heb je kans om verder te komen, anders schatten ze de kans een stuk minder rooskleurig in.

    Het muziekwereldje is echt een 'ons kent ons' wereldje en vriendjespolitiek is zeker ook aan de orde, maar dan vooral op de kleinere tot middelgrote feesten. Met enkel vriendjespolitiek zul je het echt niet tot de status van top-dj kunnen schoppen. Het publiek wil tegenwoordig herkenbaarheid zien, ze moeten weten waar een DJ voor staat. En die herkenbaarheid verkrijg je door platen te maken met een bepaalde sound, waarmee je jezelf in de picture zet. Zo is het nu eenmaal tegenwoordig.

    Er loopt zoveel talent rond, wat vast stukken beter is dan minimaal de helft van de gevestigde orde. Maar die gevestigde orde laat van zich horen met eigen muziek, en dat maakt het verschil.
     
  3. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    !Advies nodig!
    Sinds ik de laatste tijd echt dik uit me dak kan gaan op dance muziek ben ik is gaan kijken voor een mooi draaitafelshitsetje voor bij mij thuis om een beetje mee te spelen. Heb geen ambities verder ofzo maar het lijkt me gewoon leuk om te doen. Na een beetje onderzoek kwam ik uit op deze http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11165 set. Schijnt volgens de peeps van CC nog wel aardig te zijn ook. Maarja ik kan er natuurlijk naast zitten. Advies?
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Idd een hele goede set, voor dezelfde prijsklasse echter kan je binnenkort 2 veel betere tt's kopen namelijk de t 3's : http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12803

    Ook een tip is om even na te rekenen hoeveel het kost als je de draaitafels en het mengpaneel los koopt, soms scheelt dat een paar tientallen euro's met de prijs voor die set.
     
  5. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraagje, wie heeft er wat nummers van d devils voor me? Ik moest daar opeens aan denken, en ze hebben wel ruige nummers, dus wie heeft er nummers van d devils op z'n pc?
     
  6. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar krijg je de nieuwe cd just be van tiesto? In the free recors shop of zo heb ik em nog niet gezien?
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zag 'm hier al wel eens aantal weken terug liggen bij de music store, dus ik denk dat de frs 'm ook wel heeft.
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Voor de meer progressive georienteerde liefhebbers onder ons; een tracklist van een try out mix die ik net heb gemaakt. Ben van plan om binnenkort een heel lekker cdtje met iets wat in deze richting komt in elkaar te mixen. Dit was nog geen volle cd, maar ook meer een test :)

    Tracklist:

    1. Jase from outta space - Do what you want (Infusion Breaks mix)
    2. Michael Burns - The Ambience
    3. Epsilon 9 - Lifeformation (Infernal Machine remix)
    4. Slider - What happens (Full vocal mix)
    5. Madoka - Distant memories (Matthew Dekay mix)
    6. Bart van Wissen - Unforseen
    7. Fairplay - God put a smile on your face
    8. Radiohead - Everything in it's right place (Hybrid remix)
    9. James Holden - A break in the clouds
    10. Kirsty Hawkshaw - Fine day (James Holden remix)
    11. Funk D'Void - Diabla (Funk D'Void's heavenly mix)

    Die fairplay is trouwens een remix van Coldplay. Maar een bootleg, weet de echte producer niet. Alles is gemixt vanaf 12''. Het is niet allemaal het allernieuwste van het nieuwste, maar het is nu eenmaal moeilijk om bij te blijven bij de grote mannen die alles vanaf CDR draaien :)
     
  9. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb vandaag just be-tiesto gekocht. Aan de ene kant valt ie tegen met de nummers van een poaar jaar geleden, wat ik al wist. Aan de andere kant spreekt de cd me tog wel aan.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2004
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    www.mach-1.nl --> check de line-up :cool:
    Daar ga ik vanavond heen, nou alleen hopen dat het niet uitverkocht is, en dat ik binnen kom :)
     
  11. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind DJ PROMO in het algemeen ook een goede dj. Hij combineert moooie trance deuntjes met beats.

    Maar ff een vraagje: weet iemand hoe het nummer heette dat tiesto speelde op pinkpop en dat gecombineerd werd met een viool?
     
  12. Gabriel

    Gabriel Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn....die tracklist ziet er lekker uit _O_
     
  13. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel oude nummertjes....
     
  14. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    net 7 live sets gekregen van Defqon.1 echt top die luna heeft er weer een top feessie van gemaakt zo te horen afgelope zaterdag _O_ Dj Luna _O_


    Hier ff naar goeie nummertjes voor jullie niet allemaal even nieuw maar het blijven toppertjes:
    Deepack - 100%
    Deepack & Luna - Kick this mutha
    Dj Luna - Just Begun
    Super Marco May - Partyflock
    Dj Duro - Cocaine MF
    Jimmy The Sound - L.O.G.I.C.O.
    The Prophet $ Duro - Sizzle My Dizzle
    Darkraver - No New Style
    Deepack - The Prophecy
    Dj Isaac - Razzle Dazzle
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2004
  15. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    In september maar ff naar masters of hardcore, de intro is in ieder geval gruwelijk duister en vet :9

    http://www.mastersofhardcore.nl/teaser/index.html

    hier nog een pic van moh vs hellraiser

    [​IMG]

    edit en deepack - 100% goed? vind het één van de slechtse productie's van deepack, maarja :)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2004
  16. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0

    Iedereen zo zijn menin hè :)
     
  17. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    daarom :9 en ik kan je sig wel waarderen :)
     
  18. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    FF wat dingen, wat vinden jullie van dj promo?
     
  19. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Goeie dj hoor, was laatst nog bij een setje van 'm en ik vind 'm wel leuk draaien. Productie's vind ik ook wel goed, o.a. escape from the hostile en bass power zijn heerlijk :)
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben gister hard gegaan op Pila & The Scientist, Alpha Twins en Pavo! Zwaar relax :cool:
     

Deel Deze Pagina