1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trance/Hardstyle/Techno Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoNEz|NL, 19 mei 2003.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vette line-up dat Awakenings festival :)
     
  2. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Trouwens Zondag 8 juni, Atrium Haagsche Hogeschool,

    Integrate; Floornoiz
    Slam
    Umek
    Steve Rachmad

    Frank Farrel
    Serge
    Legowelt
    Terry Toner vs Herr Arter


    Komt allen, Komt allen!
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jah sorry, maar op Kazaa vond ik al die nummers onder Ferry's naam. Ik maar denken dat heel mijn MD vol staat met muziek van Ferry en ik blijf er maar achter komen dat ene nummer weer van die en die weer van die is. Aaaaarghhhh


    Verder nog:
    - Tiesto en Skin live @ TMF awards (heeft dat nummer al een naam?)
    - Dance Nation - You take me away (ofzo iets)
    - Darude - Music
    - Tiesto - Forbidden Paradise
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2003
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    mwa hardhouse maar dan meer in de richting van dana.. en nog veel hardcore nummers.. maar tog liever hardhouse tegenwoordig.. dana is zo zwaar de bom!


    is er btw iemand naar exclusiv geweest?? hoorde dat de dj's tegen elkaar moesten draaien.. had er egt bij moeten zijn|:-
     
  5. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben bezig met mijn Trance Favourites CD, met oa.
    (zullen wel oude nummers tussen zitten, boeit me niet)
    A.i.d.a. - Merrit
    DJ Spoke - Night Line Komet
    Karma - Everyone
    Megara vs. Dj Lee - The Megara
    G and M Project - Feeling the Sunrise (Up mix)
    Kay Cee - Like This (radio mix)
    Lovestern Galaktika - Galaktika Are You Ready
    Kay Cee - Love Stimulation (Trance Club Mix)
    Jean Michelle Jarre vs Sash! - Oxygen Part 10 (Sash Remix)
    Two Disciples - To The Church (Extended Mix)
    Beam & Yanou - On Y Va (Sash! Mix)


    BTW Nyana valt me best tegen.... klinkt als een lange intro ... ik hou van tempo en dat komt er niet echt in imho .... wel leuk melodietje, maar iets te traag.

    Zijn In Search of Sunrise 2 vind ik wel OK
     
  6. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is Tiesto vs. Skin - Ten:).
    Betere versies vindt je op zn laatste Livesets (d.w.z. zonder de gillende TMF BrEeEZaH's).
     
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    w00t!! Had ik jou post ff gemist. _O_ dat zijn heerlijke nummers. Ik heb er 4 van op plaat :)

    James Holden is een held. Ik zag hem pas draaien op 2 nights of Kaos / Kremlin met koninginennacht. Groot respect. Helemaal omdat hij later bij Matthew Dekay zijn set gewoon totaal wars van alllerlei allures naast me op de dansvloer stond te dansen :)
     
  8. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik ben ook een grote fan van James Holden. Heb 'm vorig jaar op Extrema Outdoors horen draaien en dat was niet voor de poes. Prachtig ook om te zien hoe hij na afloop handjes ging schudden/high fives ging uitdelen. Ik heb nog getracht een gesprek met hem aan te gaan, maar hij was echt zo verschrikkelijk stoned dat er niks zinnigs uit kwam. (er kwam uberhaupt helemaal geen geluid uit) 8)

    @ Rockefeller: Ik ga naar Awakenings Festival. Moet alleen nog m'n kaartje halen. Voor de rest ga ik naar Dance Valley en Sound Vision. (gastenlijst)

    Meer feestjes zitten er deze zomer niet voor mij in jammer genoeg. Moet m'n seizoenskaart nog betalen...wil dit jaar nog op vakantie naar Amerika...nog een paar Xbox games kopen en wil ook nog sparen. Gekkehuis. |:-
     
  9. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    @ Marius: Ik ben ook weer heel erg benieuwd naar de nieuwe Global Underground van Deep Dish. Op zeker dat ik hem ga aanschaffen.

    Hoeveel platen heb je?
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb min. 600 platen, maar waarschijnlijk nog wel paar meer. Houd de tel al een tijdje niet meer bij. Vandaag heb ik Ricky Fobis - No Regular binnengehad. En Filter Science - Where do we go from here (Richard Morels pink vocal mix).. heftig!

    Ben me nu wel meer aan het toeleggen op produceren (ben net begonnen).. DJen doe ik daarom even rustig aan mee. Al zou ik natuurlijk graag elke week 3 x draaien ;)

    btw, deep dish is ook erg goed. Heb meerdere remixen van hun.
     
  11. Ik luister wel zo'n beetje alle soorten house, behalve trance dan. Voornamelijk Techno en electro.
    Een paar favoriete DJ's waar ik regelmatig techno setjes van beluister zijn.
    -Derrick May
    -Kevin Saunderson
    -Richie Hawtin
    -Laurent Garnier
    -Jeff Mills
    Daarnaast luister ik de laatste tijd ook wel naar ouwe disco en deephouse setjes uit de jaren '80.
     

  12. Weet je ongeveer wanneer die CD uitkomt? Heb al veel goeds over die Iranezen gehoord :D
     
  13. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Die Iranezen kunnen idd redelijk goed draaien. 8)

    Volgens de site van Global-Underground is hun cd eergisteren gereleased, maar Nederland kennende zal het nog wel 3 weken duren voordat ie hier in de winkels ligt.

    Global-Underground 21 hebben ze ook gemixed en dat is me ook een strakke plasser mix-dubbelaar. _O_

    Goede smaak heb je trouwens. Kevin Saunderson en Derrick May draaien op Dance Valley een back2back set. Zeker even checken als ik daar ben.
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De beste DJs ooit IMO

    Trouwens, vrijwel elke GU-cd is de moeite waard, en ik heb ze dan ook allemaal... :D
     
  15. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Die opmerking van mij is ook de understatement van het jaar PBateman. ;)

    Verder vind ik de GU serie ook magnifiek. De NuBreed serie en Lights Out van Steve Lawler zijn ook zo geweldig.
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nubreed (Satoshi Tomei !!) en Lights Out zijn ook goed ja...

    Er is maar 1 GU die ik minder vind, en dat is die van Dave Seaman...

    edit : Je kent toch ook wel Yoshiesque 1 en 2 van de heren van Deep Dish mag ik hopen ?
     
  17. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Yoshieque ken ik wel ja! Prima cd's.

    Deel 1 van NuBreed moet ik nog een keer zien te scoren. Op dit moment heb ik deel 2 van Danny Howells op staan. Echt superdeluxe.
     
  18. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Blank & Jones - The Nightfly
    Minimalistix - struggle for pleasure
    Gouryella - Binary Finary (remix)
    Armani & Ghost - Airport
    Potato Heads - Mix the master
    S.O. Project - direct dizko
    Silvio Ecomo - No Dip
    Ferry Corsten - barber's adagio for strings
    Reeloop - Fucking society
    Katana - Fancy Fair
    Energy 52 - cafe del mar
    Tiesto - Orange theme


    en mijn all-time favorite:
    Balearic Bill - destination sunshine

    Ass & Titties van DJ Funk is welliswaar geen trance, maar wel grappig
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2003
  19. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van die huidige hardstyle. Leuk voor een uurtje maar niet voor de hele avond. Luister ik liever naar een liveset van TOM HARDING! Heerlijk die UK hardhouse. Tom harding - live @ dancevalley 2001 vind ik nog altijd de beste! Maar Tiësto op Innercity vind ik ook wel lekker om naar te luisteren...
     

  20. Okee, als je misschien een seintje zou kunnen geven als je hem gespot hebt zou relaxed zijn. Dan haal ik hem ook effe op.:9 Ik ga hier in Leiden binnenkort ook wel even op zoek.

    Ps. Op www.3voor12.nl kan je ook relaxte setjes luisteren. Tis aanklikken en luisteren.
    Bij 2001 staat wel een mooi setje van Derrick May van '5 days of" vanuit de melkweg.

    EDIT: Heerlijk setje van Derrick May van '5 days of" vanuit de melkweg.
    Ik hem hem nu ook weer opstaan *) And he's ROCKING the shit...... As usual :cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jun 2003

Deel Deze Pagina