Trance/Hardstyle/Techno Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoNEz|NL, 19 mei 2003.

  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee ik heb nog niks uitgebracht (I wish I could :)). Ben gewoon lekker op mijn zolderkamertje aan het pielen, en mijn stijl? Mwah, hangt van mijn stemming af en van wat ik tegenkom aan geluiden in mijn synthesizer die ik op dat moment leuk vind.

    Rustige sfeermuziek, of wat meer trancey, en als het lukt beetje progressive invloeden. Maar ik heb nog zoveel te leren, en moet al zoveel tijd afstaan aan mijn Xbox.. ARRRRG ;)
     
  2. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja die Xbox pikt zeker tijd af van mijn draaispul :) Laatste tijd helaas niet veel tijd gehad om te draaien, school gaat toch voor he|:-

    Maar hoe kom jij dan als DJ op de feesten waar Marco V ook draait? Volgens mij heeft dat alles te maken met contacten, of niet?

    EDIT: Ik zal morgen wel wat foto's uploaden van m'n draaispul, misschien wel interesting:p
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2003
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Misschien raken wij te offtopic en moeten we even een ander draadje zoeken, of starten voor dat soort dingen ;) Maar ik ben zeker geinteresseerd om je gears te zien! (ga ik ook ff foto's schieten en braggen :cool:)

    Btw, gewoon enthousiast zijn en vaak in platenzaken komen => netwerken. Op die manier heb ik al op leuke plekken gedraaid, door mensen die ik heb leren kennen en die wat voor me hebben geregeld. Al is het de laatste tijd ook voor mij rustig (ook door andere redenen).
     
  4. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Post gerust verder hoor, zolang het niet over Nelly gaat is het best:p.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb nog een ruige cd. Hij is wel oud maar daardoor niet minder goed. Magik 2 Story of the Fall van dj Tiësto. De tracklijst:

    1. Delegate vs. Emo-Trance - Return To Tazmania
    2. Dominion - Fortunes (VOX)
    3. Allure - Rejected
    4. VDM - Domino Runner
    5. HH - Planetary
    6. Clear View - Cry For Love
    7. The Swimmer - Stand By
    8. Malcom Mclaren - The Bell Song (Lakme Dubs)
    9. Binary Finary - 1998
    10. Dos Deviants - Elevate
    11. Luke Cage - Dawnbreaker
    12. Taucher - Waters (Phase 3 )
    13. Groovezone - I Love The Music
    14. Lords Of Trance feat. DJ Hoxider - Trancestors
    15. Control Freaks - Subspace Interference
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Nelly ownage!! Jij jij jij... grrrr, hoe durf je }:]

    :+ haha nee ok. Dan gooi ik binnenkort wel ff wat foto's hier van mijn DJ setupje en mijn synthesizer enz. En heeeeeeeel misschien wel een sampletje van een nummer waar ik aan bezig ben :)

    P.s. The Matrix : de hele Magik serie is heerlijk. Ik heb zelf 1,4,5,6 en 7 op CD en de andere 2 op mijn Harddisk. De serie doet zijn naam eer aan!
     
  7. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja die Magik shit van Tiesto is gewoon te gruwelijk, typische Tiesto sound, Well done Thijsssieeeee, en gewoon lekker om te luisteren, voor als je bijvoorbeeld je homework aan 't maken bent :)
     
  8. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    OH MY! voyage van tiesto, dies zo lijp!

    edit: ik heb nu trouwens italian hardstyle 2, van mondello en diva, die is ook zeer goed! :D

    neem ook effe een kijkske op mijn site http://kaliet.cjb.net (thijssssie! :D)
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2003
  9. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Voyage is niet van Tiesto maar van Yahel:).
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    YAHEL & EYAL BARKAN
    A1 VOYAGE
    B1 LIQUID PARADISE
    B2 I BELIEVE
    Label: In Trance We Trust - ordernr: 320-5

    :cool:

    Yahel & Eyal Barkan dus *)
     
  11. Tiesto is de meest overhypte DJ aller tijden. Hij draait echt niet bijzonder ofzo. Hij staat alleen maar met ze handjes naar het publiek te zwaaien. Hij staat er toch om te mixen :confused: En niet alleen om die simpele plaatjes van hem op te zetten.
    Ik vind hem maar zwaar waardeloos eerlijk gezegd. .
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2003
  12. Dubbelpost, mijn fout:D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2003
  13. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is bullshit, Tiesto is misschien de meest commerciele maar ook verruit de beste DJ; hij mixt geweldig, zit er bijna nooit naast en produceert top-platen, en dan ook nog eens behoorlijk wat, ik ken niet veel DJ's die hem dat nadoen hoor:eek:.
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Uhuh, dat mag jij helemaal vinden. Maar vertel me dan eens wie er wel zo geniaal is? En welke DJ er dan zulke vreselijk "niet simpele" plaatjes draait?

    Iedereen heeft recht op zijn mening. Ikzelf vond Tiesto 2 jaar geleden op zijn absolute top, zijn set in de <<O>> van 6 uur in Oktober 2001 was weergaloos. Dat handjes wapperen zoals jij het zo leuk zegt, is niet alleen handjes wapperen, maar een expressie van zijn liefde voor de muziek. Zo ook die grote glimlach en constante interactie met het publiek.

    Mijn broer was ook erg sceptisch en kon Tiesto alleen van T.V. Maar nadat hij Tiesto ook in de <<O>> bezig zag wist hij wel anders, het is zijn pure enthousiasme voor de muziek die hij draait en zelf produceert, die hij op zijn eigen manier overbrengt.

    De meeste DJ's zijn notoire geldwolven. Komen binnen, gooien wat plaatjes op de draaitafels, staan daar met een nors hoofd (niet voor het publiek, maar voor het geld) en gaan 2 uur later met 3000 Euro in de zak weer weg. Dat ze dat geld verdienen is helemaal goed, maar doe dan wel je best ervoor en laat zien dat je het leuk vind!
     
  15. Tiesto draait de meest simpele trance, het is gewoon de popmuziek van tegenwoordig geworden.
    Iedereen begrijpt het en daarom vind iedereen het maar geweldig en wordt ie dus tot beste DJ verkozen.:confused:
    In de Wereld van de grote 'House Legendes' stelt onze Thijs echt maar barreweinig voor.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2003
  16. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij kent Tiesto zeker alleen van Suburban Train etc. waar hij een videoclip van had...
    Maar goed denk wat jij wilt denken, terwijl ik ondertussen geniet van de geniale Magik, ISOS serie en het masterlijke Tiesto in concert:).
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Oef, ik doe moeite om niet teveel ironie in mijn antwoorden te leggen nu :)

    Even 1 vraagje : wat is dan wel zulke diepgaande, legendarische muziek itt de simpele trance van Tiesto?
     

  18. Ik ben op genoeg feesten geweest waar hij ook draaide. Zodra hij begon was het maken dat je weg kwam*)
     
  19. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Zonder Tiësto, en natuurlijk een aantal andere legendes, was de nederlandse scene nooit zover gekomen als het nu is.

    Tiësto draait/maakt zeker niet mijn muziek maar niks anders dan respect voor die man. Hij is een van de weinige wereldsterren die Nederland heeft voortgebracht.
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ej Marius, ik heb gelezen op internet dat Allure bestaat uit Tiësto en nog een dj (ben al vergeten wie). Klopt dit? Want Allure maakt echt TOP nummers. Ik heb ze alleen nooit op tv ofzo gezien :confused: Zou wel dom zijn van Tiësto om een paar van zijn beste nummers niet de tv/radio op te brengen.
     

Deel Deze Pagina