1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Transformers speelfilm

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WiresOUTLAW, 10 aug 2003.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Why no shockwave? nooooooooooo

    Nu moet iedereen die film boycotten, want shockwave zit er niet in
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wie is Shockwave??
    Ik ken alleen Soundwave en dat is het coolste character van de Decepticons
     
  3. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    eigenlijk bedoelde ik ook soundwave, typo van mijn kant. Dat is zeker de coolste character
     
  5. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Shockwave heeft ook de coolste achtergrond. Hij is verbannen naar Cybertron door Megatron en net zoals Starscrem probeert hij Megatron omver te werpen. Prrrf waarom weet ik dit allemaal? 8)
     
  6. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat Transformers rulezzz _O_ ;)
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Huh geen shockwave?? Dat is toch de gene die die dingen uit z'n buik kan ejecten. Zo'n cassete bandje. Met laserbeak en nog 2 andere??


    Edit ik was idd in de war met Soundwave. Shockwave is idd een oldskooltje die op cybertron zit.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    OMG.. transformers is voor kleine kindjes :'-(
    nah seriously..heb nooit begrepen dat mensen zoiets leuk vinden..vond het vroeger ook niet leuk. ( of is het iets voor ehm ja 'nerds', want heb wel vrienden die het ook helemaal geweldig vinden..)
     
  9. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]
    Zo beter ;)

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    O mijn god zien ze er zo uit in de film?? kunnen ze gewoon niet die oldskool behuizingen doen?? vind het wel jammer hoor.

    En Armada: Transformers zijn de shit.
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf? ben je 10 ofzo? old school transformers zijn de shit! armada was echt niks (is mijn mening).
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Egh.. beste apoc, Don Juan bedoelde niet Armada, de transformers serie. Maar richtte zijn bericht aan Armada, Lord_Armada ;)

    Ik moet zeggen dat ik het ook enigzins teleurstellend vind dat ze voor een re-design hebben gekozen.
    Optimus vind ik nog wel enigzins meevallen, hoewel ik liever de G1 versie had gezien. Maar Megatron vind ik tegenvallen zo, het is net alsof ze extra hun best hebben gedaan om hem "evil" er uit te laten zien. Megatron (G1) heeft dat niet nodig. Die was slecht, kwaadaardig, dreigend door zijn karakter, niet door zijn looks en juist daardoor was ie zo intressant.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Grote afknapper dit, dit zijn totaal andere bots die 'toevallig' de naam transformers hebben :mad:
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Er ik had het idd tegen Lord_Armada. Ik ben opgegroeid met de oldskool Transformers, die nieuwe vind ik ook 3x niks.
     
  15. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Enge dingen :eek: stel dat ik ze zou hebben gehad om met mijn barbie's te spelen. Dan zou dat de slechterik zijn op de 1 of andere manier koos mijn barbie dan voor ken:) Ik vind ze er niet echt lief uit zien voor jongetjes. Zijn die dingen niet een beetje gevaarlijk voor kleine kinderen?
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    haha ok, volwassen reactie. geen onzinpraatjes, maar gewoon mening.
    Ik zei ook niet dat het voor nerds was, maar dat vroeg ik me af. Ik heb wel vrienden zie je 'nerd' zou kunnen noemen en die vinden Transformers ook helemaal geweldig, terwijl ikzelf er niet in zie wat er leuk aan is. Vroeger ook nooit naar gekeken of mee gespeelt. De nostalgie van vroeger snap ik wel hoor..maar in mijn ogen zijn het TE grote robots die zich kunnen transformeren en enorme gevechten hebben, maar zit verder weinig realistisch aan. daar hou ik dan nooit zo van, niks om je mee te identificeren.
    had gehoopt dat iemand me het uit kon leggen waarom het zo vet was/is.

    uit dat my littel pny blijkt wel dat het iets erg macho's is..
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Een tijd terug een trailer van gezien, maar kon me niet interesseren. Misschien dat de uiteindelijke film nog wel aardig is, maar ik heb mijn twijfels.
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Kan je wel vertellen waarom ik het vet vond en nog steeds vind. Juist dat het om grote robots gaat is 1 van de facetten waarom ik het zo leuk vond.
    Maar zeker ook de persoonlijkheden en verhaallijnen. De verschillende transformers waren niet alleen 2- dimensionale figuren die elkaar alleen maar konden afslachten, maar elk met hun eigen persoonlijkheid en doel. Optimus Prime en Megatron waren vrij duidelijk, de een het toonbeeld van goedheid en stabiliteit, de ander die van slechtheid en lichtelijk paranoid. Soundwave met zijn bijna grenzeloze loyaliteit richting Megatron. Starscream, zich bewust ervan dat ie zwakker was dan Megatron de macht over wou nemen via geniepige spelletjes. De ruwe bolster, blanke pit no-nonsense veteraan Ironhide die min of meer 2e in commando was bij de autobots. De autobot Mirage die eigenlijk niet zo nodig wou vechten voor vrijheid, ook wel eens aangezien werd voor lafaard maar wanneer het nodig was door het vuur ging voor zijn mede-autobots. En zo had elk figuur in die serie een karakter. Het toffe aan de serie is dat het "realistische" karakters zijn in een onrealistische setting met onderlinge strubbelingen en conflicten. En ook de verhaallijn speelde mee, elke aflevering was een verhaaltje opzich maar er was altijd wel een rode draad aanwezig.
    Dit zijn overigens ook net de dingen die missen in de latere series zoals Armada (de serie niet jij ;) ). Hierin zijn de verschillende karakter trekjes grotendeels verdwenen en gaat het er vrijwel alleen maar om hoe "cool" een bepaalde transformer eruit ziet.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    AMEN. :thumbs:
     
  20. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    ok.. tnxs voor de uitleg. Snap wel waarom velen het vet vinden. Niet dat ik het nu meteen ga volgen.. nja had ik misschien dan van jongs af aan meteen moeten doen, maar heb wel beter beeld ervan nu. Denk dat het voor mij nog allemaal wat te bombastisch is, en te amerikaans misschien, maar begrijp wel dat het vet kan zijn. Waarschijnlijk als er toch een soort persoonlijkheid in zit, hebben jullie ook wel een favoriet?
    ( misschien leuk om die te posten en waarom je die zo vet vind )
     

Deel Deze Pagina