1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Troy? LotR Ripp Off?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cyber-Ninja, 26 nov 2003.

1. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat zoog als de tieves.

Ik heb trouwens gister in de bios de trailer op het grote scherm gezien. Dat maakt die trailer echt supervet, kreeg gewoon kippenvel!

2. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Toen ik de de poster voor het eerst zag kreeg ik gelijk een gladiator flash-back. En toen ik de trailer zag al helemaal, hopelijk wordt het ook net zo'n goede film als The Gladiator :)

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Zit ook geen verschil tussen he.. Troy en LOTR gaan allemaal over hetzelfde.. de een is fantasy, de ander Griekse Mythologie..

Geen look-a-like dus, hooguit zelfde technieken om de massagevechten te maken..

/edit roflol, zie al dat mijn punt meerdere keren is duidelijk gemaakt :)

Er is inderdaad een belegering geweest van Troje door de Grieken.. En ook zijn er aanwijzingen dat het paar van Troje daadwerkelijk heeft kunnen bestaan, al is dit nog niet bewezen..
    Maar punt is dat het wel degelijk geschiedenis is, Homerus heeft het alleen in een "godenjasje" gegoten om zo de verhalen een stuk interessanter te maken.

Laatst bewerkt: 29 feb 2004
  4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Leuk zo'n thread waar echt niemand het eens in met de topicstarter :)

Denk dat alle argumenten wel gegeven zijn waarom dit dus totaal niks te maken en totaal niet lijks op de LOTR films. Grootste onzin IMO.

5. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Echt een UBER-film _O_ Wanneer komtie eigenlijk in bios?

Deel Deze Pagina