1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Tom_Schreuder

Tom_Schreuder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das wel waar ja

vooral die gesprekke met kim vind ik super irritant

haalt et tempo uit de serie :mad:

2. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het nog steeds wel tof, maar het aantal plotwendingen in dit seizoen is gewoon te veel.

En als er eentje dood had gemoeten dan is het die Chloe wel. }:] Wat een irritant figuur is dat zeg.

3. Blue Bunny

Blue Bunny Bink

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 24 de beste serie op tv.
    De 3e serie doet niet onder voor de eerste 2 naar mijn mening :)

Zondag avond is wel un top avond op tv!
    met un bord chinees of friet eerst sport kijken en dan 24!
    en als 24 afgelopen beginnen ze met CSI: NY. T wordt wel tijd dat er nieuwe CSI's gaan komen ik heb ze (bijna) allemaal gezien.

Laatst bewerkt: 17 feb 2005
  4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel meevallen dat het overdreven is enzo, hoor. Ik heb de eerste serie niet gezien, maar ik vind de derde serie wel beter dan de tweede...
    Over de volgende aflevering: Niet kijken als je die van vorige zondag nog moet kijken op band ofzo!
    Hoe denken jullie dat ze Saunders nog gaan pakken nu die k*t Tony hem heeft laten gaan? Ik ben eigenlijk wel echt vet benieuwd hoe het gaat aflopen, want ze moeten Saunders weer opnieuw gaan opsporen, er zijn onwijs veel mensen besmet door o.a. die vent uit het hotel... ze hebben nogal wat op te lossen. Ze hebben nog maar 4 uur:) Echt dom trouwens van Tony, die Michelle gaat toch wel dood. Die gaan ze echt niet meer laten gaan nu ofzo...

Laatst bewerkt: 19 feb 2005
  5. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 weken geleden voor het eerst een hele aflevering gekeken van 24, en eerlijk gezegd ben ik nu wat meer overtuigd van de serie..
    misschien omdat het toch wel redelijk lang drait en toch het concept erg sterk is, maar ik heb niet het idee dat ik vorige seizoenen heb gemist wat ik bij andere series wel vaak heb, dat vinjd ik best jammer. Ik mis misschien een paar aflevringen, maar ik heb niet echt de drang om die nog te kijken, ik weet nu toch al een beetje in 1 aflevring hoe het zit...
    verder aardige serie, maar voegt niet veel toe in vergelijking met andere series, behalve dat het realtime is...

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Was weer genieten vanavond! Die f18's schoppen kont! :)
    Ik hoop trouwens zo erg dat sherry nou eens een keer iets gruwelijks overkomt. Altijd dat zelfde geouwehoer van haar. blegh! kogels d'r in!

7. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen wel weer een beetje overdreven (zoals al bijna het hele 3e seizoen)

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    True true, maar ik vind het nog steeds een uberserie :)

9. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, dat overdreven valt echt wel mee, hoor. Ze hebben een terrorist die miljoenen mensen kan vermoorden al twee keer laten gaan, wat verwacht je dan? Dat ze er één heli op af sturen, in de hoop dat ze niet worden afgeschud? Ik vind het knap dat ze zo lang zoveel spanning erin kunnen houden. Maar goed... Ik ben trouwens wel echt vet benieuwd wat ze nu nog in 2 uur gaan doen, want ze hebben na 22 uur eigenlijk alleen nog maar Saunders te pakken en nog 11 buisjes te gaan:) Bovendien hebben ze echt een groot probleem als er een paar mensen denken: bekijk het maar met je voorzorgsmaatregelen en dat ze besmet het land verlaten ofzo... Zou het niet kunnen dat de vierde serie gewoon hierop aansluit? Dat het nu helemaal nog niet goed afloopt...

10. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    Ik volg deze serie hier in amerika. hijs best relaxt, eigenlijk het enigste programma op tv waarvoor ik echt voor de tv ga zitten. Ik weet niet welk seizoen ze hier afspelen op het moment. Het gaat iig over meltdowns, maar in case dit nog niet in nederland is geweest zal ik niet te veel verklappen ;)

11. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is, draait seizoen 4 op dit moment in de VS. Ik vraag me af wanneer ie naar Nederland komt :).

12. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Zal wel september 2005 worden. Misschien zelfs nog iets later aangezien seizoen 3 in november 2004 begonnen is hier.

13. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    heb net ergens gelezen dat er bijna een compleet nieuwe cast is in de 4e serie :mad: kan je iets vertellen over wie er niet meer terugkomen???

kim bauer toch wel he? anders stop ik meteen met kijken ;) :+

14. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    indd als ze Jack erruit halen dan helpen ze de serie om zeep 8) Kim is nog eventueel te vervangen... Ach ja afwachten maar he? O-)

15. martin100

martin100 .....

Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet de laatste twee maar die twee ervoor gemist. Weet iemand een plek waar je kan zien wat er gebeurt is of waar je afleveringen kan downloaden

16. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    heb ff op de site van 24 gekeken (www.fox.com/24 dacht ik) en op de lijst met personages voor seizoen 4 kan ik alleen Jack, Cloe en Tony terugvinden, voor de rest niemand van deel 3, dat zegt natuurlijk niet dat ze niet terugkomen want misschien heeft bijvoorbeeld kim een kleinere rol...

17. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd hoe dat dan met Tony zit, die moet wel ff zitten lijkt me... Weet iemand trouwens wanneer in Nederland serie 4 van start gaat?

18. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    voor degene die 24 op dvd willen (ik wel iig):
    volgende week bij het prijzencircus van V&D ligt seizoen 3 voor maar €59,- in de winkel... seizoen 1 & 2 liggen beide voor maar €39 in de winkel

19. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    O, dat is een goeie. We hebben deel 1 sowies nog niet gezien, maar we zagen hem laatst liggen voor 50eur, dat toch nog best duur. Maar we kunnen ook serie 4 eerst kijken en als dat het laatste seizoen is, komt er waarschijnlijk ook wel zo'n collectors edition met alle seizoenen. Maar weet iemand wanneer seizoen 4 in Nederland wordt uitgezonden??

20. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk zal t 4e seizoen weer in september beginnen dus dat duurt nog ff... bij deel 3 krijg je trouwens bij de V&D ook een preview-dvd van seizoen 4 _O_

Deel Deze Pagina