1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    WTF? Waarom is het vanavond niet op tv?

2. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    euhm omdat het al afgelopen is?? :confused:

3. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    seizoen 1&2 waren al weer uitverkocht gister :mad:

4. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Die series zijn op Play.com veel goedkoper.......

En in seizoen 4 zijn er een heleboel mensen uit jah, maar Jack zit er nog in!

5. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    heb ff gekeken, je hebt bij die dvd's dan geen nederlandse ondertiteling... en de prijzen zijn in engelse pond, die is meer waard dan de euro... ze zijn dan nog wel goedkoper maar ik wil best €10 bijbetalen voor nederlandse ondertiteling...

6. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Schop.

Wie wacht hier ook met spanning op seizoen 5 en heeft seizoen 4 al helemaal gezien?

Check hier de trailer voor seizoen 5. Niet kijken als je seizoen 4 nog niet helemaal gezien hebt.

7. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ziet er leuk uit! Kan niet wachten tot de 15e

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag het eerste seizoen gekocht van 24!!!
    seizoen 2 en 3 krijg ik voor kerst(denk ik, ben een beetje op onderzoek gegaan):).
    Seizoen 1 en 2 heb ik nooit gezien, 3 volledig(is in Belgie gedaan nu), en ik vond seizoen 3 echt geweldig, niet normaal, ik was onmiddellijk een enorme fan, nu ga ik binnekort ze allemaal zien:):):).

9. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg 24 al sinds de eerste aflevering van het eerste seizoen. Man wat een toffe serie. Ik vind Jack echt superrelaxt. Ik vind trouwens wel dat het nou langzamerhand het een beetje van hetzelfde wordt, dit seizoen werd er weer een aanslag op de president gepleegd en weer kernwapens...Maar ik vind de actie en de sfeer zo goed dat me dat eigenlijk niet zo heel veel meer uitmaakt.

10. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Seizoen 5 belooft een tikje anders te worden, maar wel héél goed. Begint zondag in de V.S (dus maandag voor mij op internet :+).

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    hai hai, ik ga ook meekijken :p!

dus gaan we dit topic kapen voor seizoen 5 of maken we een tv-amerika 24 topic :p

12. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier trouwens bij welk uur we nou zijn op de Nederlandse van dit seizoen? ik dacht dat we nou ongeveer bij 15 zaten, maar ik weet het niet zeker...ik kijk nl liever alles gwoon op tv dan op internet

13. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Heb tot nu toe 3 dvd boxes van 24 oftwel 3 seizoenen

14. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er 18 afleveringen van de 24 uitgezonden. Weet 't niet zeker.

15. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meh, kapen zou ik zeggen. *)

16. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kapen, mijn TV-Amerika topic werd gesloten, dus er zit niet veel anders op. :'-(

17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand de eerste twee afleveringen van seizoen 5 al gezien? Ik wel, wat is het weer vet zeg. Nu snap ik weer waarom 24 zo goed is: er gebeurt in 2 afleveringen meer dan in een heel seizoen van Lost.

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Begon goed ja, en (s5e1&2)
    knap dat ze zomaar palmer en michelle er uit kunnen schrijven. En zodra ik die walt zag wist gelijk dat die gast goed fout was. persoonlijk denk ik dat Tony wel weer bij komt.

19. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verder niemand die 't volgt op XBW? Morgen (dinsdag dus) aflevering 6 alweer. :)

20. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    IK volg het ook, ben een grote fan, heb zelf de boxen 1 2 & 3.
    Ik kan niet wachten tot ik serie 4 in t bezit heb (die ik al wel heb gezien op tv!) en op season 5.
    Ben bijzonder benieuwd, na het volgende seizoen, heb een klein stukje gezien en dat was veel belovend!

Deel Deze Pagina