1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Fan met maar 3 boxen, tssssss.....
    Ik heb 1,2,3 en 4 ;).

Seizoen 5 is nu al geweldig. Het wordt elk seizoen weer beter. Wat vooral opvalt is het camerawerk, keek laatst weer een aflevering van seizoen 1, daar is het allemaal wat onrustig en flets, tegenwoordig is het stukken beter :)

2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Moet nog wel even op gang komen, heb nog niet echt weer het 24 gevoel war ik met smart wacht op de volgende aflevering, heb nu meer het gevoel van toch maar kijken omdat ik s1-4 ook al heb gezien...

3. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Seizoen 5 valt tot nu toe mij wat tegen, de gebeurtenissen zijn ook nog niet zo spectaculair, ze zijn wel spannend/intressant maar nog niet zo als in bv seizoen 4. Zal nog wel komen.
    Hoe kijken jullie seizoen 5?

4. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht wel met smart op de volgende aflevering en vind dat seizoen 5 de beste seizoensopening heeft tot nu toe. Echt geweldig tot nu toe.

5. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik zat gelijk weer helemaal in het verhaal bij seizoen 5. Echt superspannend. Kben net klaar met kijken van aflevering 6 en het was weer genieten :)

6. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker. Jack Bauer is stoer. :)

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    hoe kijken jullie seizoen 5? Hier in België is hij nog niet op tv...:mad:
    Ik heb 3 boxen, ik ga eerdaags box 4 kopen:). 24 is gewoon de bomb, er is maar één serie die er naast mag gaan staan van mij, en dat is lost! Anuwel,ik daar nog maar 1 seizoen van gezien heb.

8. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Wij downloaden van het internet. Meer wil ik hier niet zeggen omdat ik het topic open wil houden ;).

Net aflevering 6 gekeken en het was weer geweldig :)

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    kloop een beetje achet bij seizoen 5 :cool: net de eerste 2 afl gezien. Ik snap niet hoe je die niet spectaculair kan noemen :confused: het is weer helemaal het 24 gevoel. 2 goede series nu op het internet die ik elke week moet downoadne (Lost is de 2de :cool: )

10. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Alhoewel ik Lost nog wel volg, maar niet meer als "goede serie". De laaste paar afleveringen van Lost vallen me echt héél erg tegen. Maar goed, ik ga niet stoppen na 1½ seizoen natuurlijk.

De laatste aflevering van 24 was echt goed. Jack & Aron _O_ .

11. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze alle 6 gezien
    Tot nu bijzonder intressant, ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren.
    ik zal maar ff een spoilertje plaatsen, als je er op klikt en seizoen 5 nog niet hebt gezien ben je erg dom :)
    In de eerste aflevering miste ik de ''liefde'' tussen Tony en Michelle wat, iets wat in seizoen 2 & 3, en vooral het eind van seizoen 4 sterk aanwezig is. De gijzeling is niet erg spectaculair, wel mooi is hoe de zwakte van Logan na voren komt, zonder dat het word gezegd. Weer komt Jack voor keuze te staan, mensen opofferen om anderen te redden of iemand redden van wij hij houdt. Ook super was de inval, de bevrijding van de gijzelaars, CTU is nog steeds iets zonder Jack, met Curtis! Dinsdag aflevering 7

:D niet klikken dus, als je nog niet hebt gezien

12. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Hij was vanavond ook weer leuk!

Maar bij welke aflevering zitten we nu? En welk seizoen?? (zondagnacht)

13. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Seizoen 4. Volgens mij nog twee afleveringen. In Nederland dus. In de VS zijn ze bij seizoen 5 aflevering 7. Die wordt maandagavond lokale tijd uitgezonden, dus dinsdag te zien voor de Nederlanders.

14. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    net aflevering 7 gezien
    Niet zo spectaculair, redelijk voorspelbaar, ik zag direct al dat de ''verader'' zelfmoord zo plegen, en dat t meiske het enigste aanknopingspunt zou vermoorden ( he was our only lead, zin die ik al vaker in 24 heb gehoord)

Moet nu weer een week wachten...

15. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2

Ik ben ook een fan. De meeste afleveringen zijn gewoon altijd actionpacked en climaxvol. Echter sommige verhaallijnen zijn iets te cheesy of te gemakkelijk.

Ik heb net ook afl 7 gezien en het is idd te voorspelbaar. Is een beetje irritant dat
    dat meisje de enige lead vermoord. Te cheesy voor woorden, dit zie je iets te vaak in de serie. het verhaal moet de andere kant op dus we vermoorden maar ff heel makkelijk de lead.....

Maar vergeleken met de traagverlopendende Lost is het gewoon beter en all the way suspense.

16. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat sowieso, maar je weet van te voren dat het 24 uur duurt, er gebeurt dus nog meer....
    dat de gijzeling op het vliegveld een afleiding was, was direct al duidelijk, maar wat komt er nu? gaan de komende 17 uur om het vinden van die capsules of dat ze (net als Najib Marwan ) meerdere dingen hebben gepland

17. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( seizoen 4 hier op tv afgelopen...

Wanneer zal seizoen 5 hier op tv komen?
    (Of waar kan ik ze het best downloaden? liefst torrents)

18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Torrents mag je hier niet bespreken, seizoen 5 zal wel in september op TV komen.

19. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net aflevering 9 van seizoen 5 bekeken, die's weer erg vet! :)

20. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net aflevering 1, 2 en 3 gezien van seizoen 5 :D Heel vet!

Deel Deze Pagina