1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Net aflevering 11 gezien van het nieuwe seizoen, ik heb nog nooit een televisieserie zo spannend gevonden.

Nu aflevering 12 :cool:

/edit: Aflevering 12 gezien, iedereen die fan is van 24 en vooral van sommige hoofdrolspelers,
    you guys wont like this.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2006
  2. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige afleveringen zeg. De laatste scene van aflevering 12 :eek: .

:'-(

3. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    NIET IN KIJKEN ALS JE AFLEVERING 12 nog niet hebt gezien
    Je hebt helemaal gelijk. Ik vond het ook vet zielig, Edgar was net een Teddybeer. 8) :'-(

Dit was ook van het 24 forum waar iemand zei dat Jack een crew nodig had toen hij Henderson ondervroeg.
    Jack: I didn't shoot her knee cap. She can still walk.
    Crew: That ain't no cappin'.
    Jack: Now tell me what I want to know or I'll put her in a wheelchair.
    Crew: He ain't playin no game.
    Henderson: I can't do it.
    Jack: Oh my god. You don't care about anyone.
    Crew: Oooo. Das cold.
    Henderson: It's better if I don't tell you what I know.
    Crew: That's heresay.

Maar inderdaad geweldige afleveringen, ik raad ook iedereen die de seizoenen hiervoor nog niet heeft gezien, of seizoen 4 niks vond, seizoen 5 is de beste seizoen tot nu toe, en 24 is echt helemaal terug. Beste serie die ik ooit heb gezien in mijn ogen.

4. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier een idee hoe duur de seizoenen op dvd zijn bij bijvoorbeeld de FRS? Ik ben een grote fan van de serie sinds het eerste seizoen, maar ik denk dat ik wacht met seizoen tot het hier wordt uitgezonden. Ik vind het gewoon heel vet dat ik iedere keer een week moet wachten terwijl het zooo spannend is...

5. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    De beste seizoen zou ik juist niet willen zeggen....ik vind het jammer genoeg elke seizoen wat minder worden, omdat alle twists /plotwendingen je al een tig x hebt gezien in het vorige seizoen. Zeg maar het "been there, done that" verhaal.

PS. ik verkoop mijn eerste 3 delen voor degene die interesse heeft.

6. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Goakhan, heb je deel 5 dan al gezien, ze hebben erg veel geleerd van seizoen 4 vind ik zelfs, en ik vind het absoluut niet het: "Been here, done that" verhaal.

@ Tha(Sven, wij moeten ook elke week wachten op een nieuwe aflevering, want de hele serie is nog niet in Amerika uit, ze zijn daar nu bij aflevering 12 dus. :)

7. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wee-tee-ef. Aflevering 13 van seizoen 5:
    /Mod Zo makkelijk spoilers weggeven is ook niet de bedoeling. Als je volgende keer een spoiler neerzet, doe er dan heeel erg duidelijk bij dat mensen er niet op moeten klikken als ze nog niet hebben gezien.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 mrt 2006
  8. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister even aflevering 9 gezien en daarna MOEST ik ook echt even aflevering 10 kijken! :)

Laatst bewerkt door een moderator: 14 mrt 2006
  9. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :{.

Er staat boven dat het over aflevering 13 van seizoen 5 gaat. Lijkt me duidelijk dat je die spoiler niet moet openen als je daar niks over wilt weten. Pff, slaat echt nergens op.

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben ook mijn achterstand weer aan het inhalen, maar het is wel ernstig vet. Beste seizoen tot nu toe.

11. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    OMG! aflevering 12 was echt een superspannende aflevering 8)

Niet kijken als je aflevering 12 seizoen 5 nog niet hebt gezien
    Jammer dan Edgar nu ook dood is, dat gebeurde wel op een erg harde manier (net als bij die andere mensen)

12. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, aflevering 15 was weer tof. Echt het beste seizoen tot nu toe vind ik!

13. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Jullie zijn snel tevreden zeg :)
    Het seizoen is goed, maar imo is seizoentje 1 nog steeds het beste...

14. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Net aflevering 15 ook gezien, het was toch weer super spannend!!! 8) Ik kan nu echt niet wachten totdat ik 16 kan zien!

*kijkt of hij aflevering 16 al kan downen

15. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik niet. Het tweede gedeelte van seizoen 1 met die Drazens vond ik een stuk minder dan het eerste gedeelte. En die plottwist dat Nina de mol is vind ik echt te belachelijk voor woorden.

Seizoen 2 en 3 waren beiden beter dan het eerste seizoen. Seizoen 4 was het slechtste en seizoen 5 is heel goed.

16. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, het einde van vandaag _O_.

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind 1,2 en 4 super goed(3 vond ik een stukje minder). Maar als ik moet kiezen kies ik toch 4, geen twijfel mogelijk. 1 was een beetje ongeloofwaardig op het laatst(beetje te fel voor mij). Maar het was goed, supergoed:). 5 heb ik nog niet gezien(is nog niet bezig in belgie, heb de 4 eerste seizoenen op box, 1 gewonnen_O_ , 5 koop ik terug zowizo:))

18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vier de beste... Vage keuze. Seizoen 5 is in NL ook nog niet op de buis trouwens. :)

19. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond seizoen 4 ook wel erg goed, seizoen vijf vind ik tot nu toe beetje tegevallen. Maar WTF, het einde van de laatste aflevering inderdaad!

Nu vraag ik mij af of hij er echt achter zit, want hij komt echt over als een hele domme man :eek: Het is vast allemaal spel!

20. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je 4 nou erg goed vinden :confused:. Het gaat alleen maar over aanslagen oplossen. Is de ene voorbij, komt de andere. Gaaaap. Seizoen 5 is bijna elke aflevering beter dan seizoen 4. Alleen 5 t/m 7 waren wat minder (seizoen 4 niveau zeg maar :+). De rest is echt stukken beter. Bovendien heeft seizoen 5 een écht verhaal.

Deel Deze Pagina