1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Dat hij erachter zit is dus erg logisch, maar hoe gaan ze dit goedbreien dat het allemaal klopt in het verhaal dat hij van alles wist :eek:

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    5 heb ik nog niets van gezien. Ik hoop dat 5 mij aangenaam gaat verrassen!:) Dat zal waarschijnlijk wel. Ik vond alle seizoenen tot nu toe heel goed, maar waarschijnlijk vond ik 4 de beste omdat, dat het eerste seizoen is wat ik gezien heb(op tv). Toen daarna heb ik onmiddellijk alle 3 andere boxen gekocht en gezien(ik was verslaafd:9 ). En nu lag overlaatst seizoen 4 bij me in de bus met een wekker van 24, ik had gewonnen met opm2_O_ (playstation magazine). En nu ben ik voor de 2de keer naar seizoen 4 aan het kijken(een week terug 3 uitgekeken)...:)

3. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat seizoen 5 je wel gaat verrassen. Seizoen 4 is erg gefocust op het voorkomen van de aanslagen en verder weinig eromheen. In seizoen 5 is er meer een rode draad die voor allerlei kleine gebeurtenissen zorgt. Het is ook wat persoonlijker allemaal.

Enne, wekker van 24? Pics :)!

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Denk niet dat ik Seizoen 4 zo leuk vond door het verhaal, maar er zit veel meer in zo'n seizoen. Zo gaat het allemaal snel door en blijven ze niet lang steken bij iets. Ook zaten er goede personages in die heel goed uitgewerkt werden. En natuurlijk het sublieme einde :cool:

5. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Omg, wat een prachtige aflevering vandaag, echt perfect. _O_

6. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Welke aflevering? Seizoen 5 aflevering 17?

7. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, die aflevering was weer heel goed, misschien beetje voorspelbaar, maar wel spannend.

8. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook eindelijk maar eens begonnen met 24 te kijken .. afgelopen donderdag seizoen 1 box gekocht, nu al helemaal gezien :)

Ben nu bij aflevering 3 van Seizoen 2.. erggg vet

9. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat je nog veel te wachten.

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Oeh, weer hele goede episode. Het is wel weer te merken dat de serie naar het einde van het seizoen loopt, want het wordt allemaal zo verrekte spannend en goed :cool:

11. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ben het helemaal met je eens, ook al vond ik rond aflevering 12 (toen jij het wat minder leuk vond) toch wat leuker.

Het kan ook zijn dat ik vandaag ook zat te msn'en toen ik hem keek, en dat ik daarom hem wat minder intensief volgde.

12. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn download site is weer actief :) Dan kan ik dus straks weer mooi de nieuwste afleveringen bekijken (vanaf 16 niet meer gezien)

Ik ben ook seizoen 1 aan het downloaden, 1, 2, en 3 zijn binnen maar heb ik nog niet gekeken. Ik krijg wel weer een enorme drang om er naar te kijken!

13. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Zonet even aflevering 17 en 18 gekeken. Meesterlijk! Ik ben echt verslaafd aan deze serie, straks aflevering 19 kijken :D

14. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wát een finale! Waarom kijken zo relatief weinig XBW'ers deze serie? Op alle andere forums die ik bezoek is het de populairste serie samen met Lost.

15. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik volg het wel, maar niet zo fanatiek als bijvoorbeeld Prison Break. Ga vanavond de beide finale-afleveringen kijken. Maar ik denk dat het relatieve gebrek aan succes ligt aan het feit dat dit al seizoen 5 is. De nieuwigheid is er een beetje vanaf.

16. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij scoort anders betere kijkcijfers dan ooit tevoren, dus dat lijkt me niet opgaan :+ .

17. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag even aflevering 21 gezien heeel vet!!
    Ik ben er echt verslaafd aan geworden! Volgende week maar even de andere aflevering zien 8)
    (niet kijken als je afl. 21 nog niet hebt gezien)
    Hoewel ik wel vind dat die tape een beetje een hele grote rol speelt, de laatste 10 afleveringen veranderen ze al de hele tijd van eigenaar :{ Niet meer erg orgineel, ook dat de president de hele tijd hem zelf net weer 'red' van zijn ondergang

18. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar gauw verder, aflevering 20 t/m 22 vond ik maar een beetje matig. Maar de finale was echt geweldig.

19. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg de serie ook, alleen ik kan ze nergens vinden om te downloaden... Ik ben nu begonnen met seizoen 3 opnieuw te kijken. Wat blijft die serie toch cool:cool: :b:

20. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina