1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als je de hele thread even bekijkt en ziet dat er eigenlijk steeds al Torrent links zijn naar de series....

De serie downloaden is niet heel illegaal, het is een opname van de Amerikaanse Tv die eigenlijk gewoon gebruikt mogen worden om te KIJKEN. als dat alleen het geval is, dan is het goed. daar is TV voor bedoeld. zowel in NL als in de VS.

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    lol ga lekker gelijk in de verdediging... :9

iig je hebt dus GEEN gelijk... De serie is gelicenseerd en mag alleen door tv zenders 1 of meerdere keren (hangt van het contract af) uitgezonden worden. Opnemen voor prive gebruik mag, alleen opnemen om verder te verspreiden via kopieen of p2p netwerken MAG NIET...

maar het ging me ook niet zozeer over lost, mininova is een site waar je werkelijk alles kunt downloaden... maar goed ik heb de regels dan ook niet opgesteld voor dit forum... wat mij betreft worden namelijk alle illegale sites hier neergegooid....

goed back ontopic: ik heb em inmiddels binnen, lekker 2 uurtjes lost kijken :9

3. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    goed ik heb em dus net gekeken...

en tja... GEEN antwoorden alleen maar meer vragen.... het kutte nou is dat we een half jaar moeten wachten totdat seizoen 2 begint en dan nog eens een half jaar totdat we *mogelijk* wat antwoorden hebben... :confused:

anyways dit is er gebeurd:

- gelijk in het begin blaast die leraar zich op met dynamiet.
    - claires baby wordt gejat door rousseau en weer terug gebracht door sayid en charlie.
    - charlie is waarschijnlijk weer aan de heroine
    - het vlot wordt opgeblazen, sawyer word neergeschoten en walt wordt gekidnapt, waarschijnlijk door the others.
    - het luik wordt opgeblazen en blijkt een schaft te zijn met een ladder...

verder dus geen antwoorden...

4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    wel een aantal antwoorden hoor
    De baby heet Aaron en ze willen de baby niet, ze wouden Walt hij is waarschijnlijk het antwoord op alles, Hij zei ook tegen locke op het luik niet te openen, want de ongeluks nummers stonden er op.
    Ja dat word lekker wachten tot november, en dan te bedenken dat ook 24 afgelopen is :/

btw het is neit 2 uren, het is 1uur en 24 minuten :p
    20 minuten als je de voorstukjes weglaat ;)

5. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt DesertFox voor de LOL versie. Die heeft op dit moment 2.192 seeders en 13.681 leechers :)

Alleen het gaat niet erg hard, nog geen 10 kB/s :mad:

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Wow! Tja, wat moet je van deze dingen zeggen :D

(niet verder lezen als je ep nog niet gezien hebt, maar kijk dan hier ook niet! :))

Maar dus, ik moet zeggen dat ik me wel vermaakt heb met deze episode. Ik schrok me rot bij de ontploffing van die vent iig. Die bewegende zwarte rook van dat verdedigingsysteem was nog erg vaag en wie zal er dood zijn gegaan van het vlot? Ik vond het iig erg grappig om te zien dat al die mensen en alle mysteries weer terugkomen op het vliegveld. Ook de achtergrondstukjes van Hurley blijven hilarisch!

Nu hebben ze in ieder geval wel weer een fliiiiinke cliff-hanger voor het volgende seizoen. Want ik wil nou $#@%^wel eens weten wat er in dat verrekte ding zit! :cool:

7. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Hurley zorgde absoluut voor de vrolijke noot. :+ Echt, toen die leraar zichzelf opblies... en dan die blik van Hurley erachteraan, dat maakte het meteen grappig. :cool:

En verder, tja. Een doorgedraaide moeder, dat vond ik weinig bijzonders verder. Wat er op het vlot gebeurde was wel interessant en zoals ik al eerder opmerkte lijkt Walt inderdaad een sleutelrol te hebben in het verhaal. En dan dat defense mechanism... in mijn ogen leek het op een grote vishengel. Locke werd immers 'binnengehaald'.

Deze serie is zo ontzettend goed geschreven. Wel vijftien (gokje) totaal verschillende verhalen en toch komt het allemaal op hetzelfde punt uit en hangt het ook nog eens allemaal samen. Heel bijzonder!

En dat seizoen 1 met een huge ass clifhanger zou eindigen zat er ook wel aan te komen. Verdorie, ik zeg mijn vlucht naar Curacao voor dit najaar maar af... Anders kan ik Lost niet volgen!

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ook grappig dat die leraar aan het begin tegen Hurley nog zei dat er nog meer mensen zijn neergestort en ook wat doen op het eiland, ipv telkens weer datzelfde groepje :cool:

En toen hij al was ontploft en ze dat dynamiet aan het inpakken waren zei Hurley ook iets van: "You've got a little (die leraar) on you" :D

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt ja, en hurley ook telkens met zijn "Dude!" :p maar iig ik hoop dat sawyer stiekem op die boot is geklommen (want ik denk dat het niks met "the others" te maken heeft) en dat sawyer dan zeg maar de held is, want zag je hem ff mean kijken jonge! dat was echt vet!!

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Van Tvtombe:

Kijk, dat was me dan weer niet opgevallen. :+

11. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Damn, ik wil al deze spoilers niet lezen (omdat ik hem nog niet heb gezien, als wel gedownload), maar ook juist weer wel omdat ik zo nieuwsgierig ben naar het verloop...

Toch maar even een 10 uurtjes wachten en hem zelf gaan kijken, i.p.v. het volledige verhaal hier lezen.Maar als ik alle reacties zo lees, krijg ik er steeds meer zin in... :)

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Jij muts! Wat doe je in deze draad als je de finale nog niet hebt gekeken?? :+

13. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    ja dat heb ik dus ook. lopen ze je hier allemaal lekker te maken met verhaaltjes over nummers enzo :) ik blijf maar braaf elke vrijdag kijken denk ik en hier af en toe nog stiekum kijken.

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Jij nog grotere muts! :+ Er is een speciale 'normale' Lost thread. In deze thread vliegt de ene na de andere spoiler om je oren, dan is er toch ook weinig meer aan om de reguliere uitzendingen in Nederland te kijken? :eek:

15. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    tuurlijk wel. maar lost is eng :eek:
    nu je weet wat er gaat komen is het minder eng :p

16. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil hem ook zien maar kreeg hem gister avond niet af en stopte bij 74% maar nu wil hij niet meer downloade en zeg hij de hele tijd problem connecting to tracker- urlopen error (7,getaddrinfo failed) het gaat om deze lost.124.125.hdtv-lol.[eztv]

Laatst bewerkt: 27 mei 2005
  17. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Nieuwsgierigheid hè... :)

Maar vanaf vanavond laat kan ik ook meebabbelen... :)

18. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    haha, die getallen waren mij deze episode dus echt allemaal wel opgevallen. Heb zelfs een kladblok/placemat onder mijn toetsenbord, en heb tussendoor als ik iets zag de numbers opgeschreven :D

19. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha :)

ik heb zelf btw het gevoel dat het getallen gebeuren meer een grapje is van de producers/writers...

maar wat denken jullie van dat beest, locke ging achter hem aan en opeens ontplofte er iets naast hem. Ook klinkt het als een metalen beest en dat hengel effectje (zeg maar ;)) is al helemaal te vreemd voor woorden...

ik weet niet goed wat ik er van moet maken...

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die de serie nog niet af hebben gezien NIET VERDER LEZEN!!:

ik denk eerder een robot achtig iets (jeweetwel al die stoom geluiden en zo) alleen niet zo high-tech. idd ik denk ook dat cijfers een grapje zijn van de schrijfers. en ik denk al helemaal niet dat sawyer dood is! en die trap, waar die heen lijd? ik denk naar het mechanisme van die veiligheids systeem, alleen is dan het probleem dat ze daar absoluut geen 25 andere afleveringen kunnen maken. dat zou wel meer vragen oplossen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina