nog even een zoektochtje van mij :
Bij FlightTracking kan je Flight 815 intoetsen en krijg je een overzicht van een paar vluchten :
Flight Status From Scheduled Actual Gate To Scheduled Actual Gate
510 Landed JFK 13:10 13:15 12 RMA 06:20 06:40 4
572 Landed EDR 07:00 08:05 6 ATL 13:25 14:20 15
901 Landed CDG 16:43 16:55 4 OKR 09:20 09:45 6
815 Alert SYD 14:04 14:08 15 LAX 03:16 03:23 42
Ook weer allemaal getalletjes
straks kom ik vast wel weer met een EDIT
/EDIT
idd een edit
Op de mainpage staat een verklaring van de Chief van Oceanic air dat alle vluchten gestaakt zijn i.v.m. de gebeurtenissen omtrent de ramp.
als je met je muis langs de tekst gaat/selecteerd (wat ik nogal eens doe om gewoon te volgen waar ik ben met lezen ) krijg je ineens TWEE berichten er doorheen dat het volgende zeggen : EERSTE BERICHT : (dat ik nu pas zie als ik COPY / PASTE
If anyone should find this message, please get word to Sandra Rafflethorpe of Palm Avenue in Lewiston, Idaho that her sister, Sally is alive and stranded on an island somewhere in the South Pacific. Please send help soon. Things are bad. And they're getting worse...
Sally
En het TWEEDE bericht dat mij dus opviel met de tekst selecteren :
Robert D. West, of Santa Barbara, California, USA survived a horrific plane crash and is stranded on an island somewhere Northeast of Australia and Southwest of Hawaii. In the event that I am never found, please forward word of my fate to parents, Mr. and Mrs. John West, of Tucson Arizona. Thank you.
Robert
------
Wat mij doet vermoeden is dat deze teksten zijn uit de fles met briefjes die is meegegeven aan Walt etc. op de boot.
HOLY &*@#BD&DY^T&@@!(! , ok ik vind net iets vets
ik drukte even naast de tekst met mijn andere muisknop staat er : AFBEELDING OPSLAAN ALS...
ik : OK.
Open ik hem op mijn pc is het een stuk van het SCRIPT met een Huge Spoiler er in, waar we eigenlijk wel stiekem over nadachten..
HET MONSTER staat beschreven in dat stukje script dat gaat over de aflevering aan het begin van het seizoen waar Charlie er voor wegrent en komt te vallen.
De SPOILER bevat de tekst die uit het script is gestreept van die aflevering maar wel nog te lezen is.
"Huge. mechanical AND biological. Godlike and profane. A massive and multi tentaced robotic beast resembling a primordial mapinguari. ----- Only partially obscured in a cloud of aerid smoke. "
.
Laatst bewerkt: 29 mei 2005