[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goede aflevering hoor. :)

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    :D

Moet eigenlijk Nutvillage neerzetten. Maar ach ja, commercials zijn zo erg niet hoor. Kan je ff bespreken wat de hell er allemaal gebeurt is in die 10 seconden ;)

3. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.torrentbytes.net/details.php?id=9556 @ 600kb/s :cool:

over de ep:

ik kon er echt heel moeilijk inkomen op de een of andere manier, maar langzaam aan werd ik er toch weer steeds meer ingetrokken (vooral nadat kate het luik in ging). Erg spannend weer, maar toch waren er wel wat voorspelbare dingen, zoals dat desmond (die gast in het stadion) dezelfde kerel was als in dat ondergrondse gebouw had ik al door toen ik em voor het eerst zag.

en idd sara is de vrouw waar jack later mee getrouwd is. Wat desmond trouwens zei over haar en "wonderen" zet me toch aan het denken, hij legde er teveel nadruk op om toevallig te zijn. Zal hij dus bovennatuurlijke krachten hebben? en hoe komt ie op dat eiland, hij zou namelijk een wereldreis maken (te voet neem ik aan). En waarom heeft ie in vredesnaam een of ander medicijn die hij in moet spuiten (misschien heeft hij die ziekte waar die franse het over had).

goed we zien het allemaal wel in de volgende eps. Wat ik me op dit moment nog het meest afvraag is wie er de volgende aflevering uitgeschreven gaat worden. Het is namelijk bekent dat 1 van de hoofdacteurs meer betaald wilde krijgen, maar aangezien dit niet werd toegestaan wordt die eruitgeschreven...

is het kate, locke of jack? of misschien wel totaal iemand anders... we shall see

Laatst bewerkt: 22 sep 2005
  4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    tijd om alle tv sites af te struinen naar die ant woorden :D

maar idd, geweldige aflevering :p

5. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    hij was zeker goed *)

kan niet wachten tot volgende week

maar effe wat anders, weet iemand hoe dat liedje heete wat die gast afspeelde?

greetz nerd

6. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    The Mamas & The Papas - Make your own kind of music

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja, was echt geweldige aflevering, die muziek ook joh!! ik ging echt kapot van de zenuwen!!!!!! zo zenuwachtig was ik:p supertof idd wel een beetje voorspelbaar soms!

8. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    was echt een great episode ! en die muziek was idd te mooi op dat moment.

niet lezen als je nog niet gezien hebt !!!

Snapte op het einde niet dat hij zei : YOU ?!, maar las net hier dat het dus die gast van het stadion was, had de episode in 2 delen gekeken, dus was het vergeten, moet ik even terugkijken zo !

wel mooi man dat lab onder de grond !

9. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Hij was weer erg cool ! Wat doet zo'n lab nou ondergrond op zo'n eiland ?!? En wat had het verhaal over Jack en Sarah met de gebeurtenissen op het eiland met elkaar te maken?

Een paar vragen zijn beantwoord, veel meer vragen zijn er ontstaan :)

10. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    zag net even dat die ene gast die aan het hardlopen was in het Stadion die "desmond" dus die gast in het lab is.
    het grappige is dat de hele aflevering gaat over "wonderen" en " geloven in het lot" en dat Jack dat nooit deed.
    Het toeval (of het lot ) is nu dat die Desmond die een wereld race wilde doen en in het stadion nog zei "see you in another lifetime brothah" en dat nu dus ook gebeurd op het eiland.

op zich wel vet :cool:

11. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Erg aardig gevonden ja, maar om daar nou 45 minuten over te doen, vind ik wat veel. Er hadden - zoals in eerdere afleveringen - wel meerdere verhalen in één episode gestopt kunnen worden...

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond helelmaal nix verkeerd aan deze episode. Hadden jullie ook dat het begin wel iets weg had van riven of myst of zo, al die knopjes voor die spiegels (geen camera's wat ik eerst dus dacht). ik vind het bij lost ook zeer vet dat bijna elke aflevering begint met het openen van een oog, de eerste afl was het die van jack, dit keer die van desmond, bij locke is het ook vaak gebeurt! echt geweldig. en dan het gepiep van die computer, waar zou dat over gaan? en zit die desmond daar alleen of zijn er nog andere mensen? was Ethan mischien 1 van zijn medebewoners of die mensen die walt hebben ontvperd, wat deed walt daar btw in de jungle! AAAAAAAAH teveel vragen 8)

13. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    Walt ik denk dat dat gewoon een verbeelding was O-)

14. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    !!! P.S. DUS NIET LEZEN ALS JE EPISODE 1 van Seizoen 2 NOG NIET HEBT GEZIEN !!!!

Voor diegenen die Episode 1 van seizoen 2 al hebben gezien :
    http://abc.go.com/fsp/index.html?channel=Lost

hier kan je een korte samenvatting streamen van de belangrijke gebeurtenissen in de aflevering. (en daarna vat hij de voorgaande afleveringen samen)

Wat mij opviel in de aflevering (buiten wat ik hier 4 posts boven al zette) :

- De getallen op die flesjes "medicijnen" van Desmond zijn die getallen die op de Silo staan en die Hurley voor de lotto had gebruikt.
    - In de bunker onder de grond staan redelijk geavanceerde apparatuur, niet alles. De pc e.d. is oud maar de Machines zagen er redelijk nieuw uit. en Vers Fruit ?!
    - "man of Science, Man of faith" (de titel van de aflevering) slaat dus op Jack die alles op wetenschappelijke manier bekeek nu toch moet gaan twijfelen aan het 'lot' etc.
    - Toen shannon , vincent de hond ging zoeken zag ze dus de kleine gast iets tegen haar zeggen. maar wat ?!
    - Toen Jack in het gebied onder de hatch kwam, liep hij langs een deur of luik waarbij een sterk magnetisch veld was waarvan zijn sleutel om zijn nek naar de deur toe trok.

- Zijn er andere mensen die onder die Hatch leven? aangezien er een stapelbed is en er meerdere guns zijn, of zou hij erna ingekomen zijn in zijn eentje, en gewoon ingetrokken zijn in de huidige situatie.
    - Wat typte hij in op de pc nadat hij wakker werd ?!

hehe :) veel vragen en dingen die mij opvielen aan de uitzending
    *altijd leuk dat Lost !

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    denk eerder dat het een complete legerbasis is dan alleen een labje. nee oude leger experimenten met tijdreizen hoop ik op.

16. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vergeet de pingpongtafel en bordspellen niet (doe je meestal niet in je eentje :+ ).

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    IK heb gisteren de eerste 2 afleveringen gezien, en ik vond het echt bom, ik ga deze serie zeker volgen. Ik vind het wel cool series die zo professioneel zijn uitgewerkt, hierin kan je veel meer diepte geven(achtergrond) van de personages,... dan in een film,omdat een serie natuurlijk veel langer is:)... Ook 24 kijk ik nog niet zo lang, en ik moet zeggen,dat staat me ook heeeeel fel aan...:)

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer komt seizoen 1 hier eigenlijk op DVD uit? Heb destijds veel afleveringen gemist... En loop nu dus achter op wat er op TV is.

19. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    er is ook een Lost topic voor de NL'ers , en het NL seizoen (1). Kan je dan beter in kijken :)

/edit : Hier --> http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=69204 :)

Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  20. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    Ben ik de enige die s'nachts in zijn bedje ligt te draaien, hopend op de volgende episode ? 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina