!!! P.S. DUS NIET LEZEN ALS JE EPISODE 1 van Seizoen 2 NOG NIET HEBT GEZIEN !!!!
Voor diegenen die Episode 1 van seizoen 2 al hebben gezien :
http://abc.go.com/fsp/index.html?channel=Lost
hier kan je een korte samenvatting streamen van de belangrijke gebeurtenissen in de aflevering. (en daarna vat hij de voorgaande afleveringen samen)
Wat mij opviel in de aflevering (buiten wat ik hier 4 posts boven al zette) :
- De getallen op die flesjes "medicijnen" van Desmond zijn die getallen die op de Silo staan en die Hurley voor de lotto had gebruikt.
- In de bunker onder de grond staan redelijk geavanceerde apparatuur, niet alles. De pc e.d. is oud maar de Machines zagen er redelijk nieuw uit. en Vers Fruit ?!
- "man of Science, Man of faith" (de titel van de aflevering) slaat dus op Jack die alles op wetenschappelijke manier bekeek nu toch moet gaan twijfelen aan het 'lot' etc.
- Toen shannon , vincent de hond ging zoeken zag ze dus de kleine gast iets tegen haar zeggen. maar wat ?!
- Toen Jack in het gebied onder de hatch kwam, liep hij langs een deur of luik waarbij een sterk magnetisch veld was waarvan zijn sleutel om zijn nek naar de deur toe trok.
- Zijn er andere mensen die onder die Hatch leven? aangezien er een stapelbed is en er meerdere guns zijn, of zou hij erna ingekomen zijn in zijn eentje, en gewoon ingetrokken zijn in de huidige situatie.
- Wat typte hij in op de pc nadat hij wakker werd ?!
hehe
veel vragen en dingen die mij opvielen aan de uitzending
*altijd leuk dat Lost !
Klik om te vergroten...