1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0

HELL NO }:]

2. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope. Moet donderdag om 7.45 op school zijn vanwege een excursie naar Belgiƫ. Ik ga maar vraag opstaan om Lost te downloaden en op mijn PDA te zetten. 8)

3. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ah weer zoveel vragen :'-( Ach des te liever kijk ik er naar. Kom maar op met die eindeloze retardering.

4. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Morgen om deze tijd zijn we weer 45 min verder met ...... L O S TTTT

5. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    jah indd, maare ik ben om 07:00 al aan het zoeken hoor :cool:

6. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ikke nu al, kan het niet zo 1, 2 ,3 vinden.

7. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het echt nergens vinden. Dan maar zonder Lost naar Belgiƫ. :mad:

8. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
  9. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    Laatst bewerkt: 29 sep 2005
  11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Man, wat een zouteloze aflevering! :mad:
    Je krijgt maar weinig antwoorden en de zogenaamde spannende dingen die gebeuren zijn maar slap.
    Leuk dat ze allebei op een vlot drijven en dat er haaien in het verhaal gegooid worden, maar uiteindelijk gebeurt er niks
    Het enige positieve wat ik van deze aflevering kan maken is dat het voor mij nu vrij zeker is dat
    desmond waarschijnlijk een dokter is die op iemand van (wellicht) de regering wacht om te kijken wat ze met het virus moeten doen. Ik bedoel, zijn schuilplaats is gebouwd voor quarantaine en hij kan blijkbaar een tijdje vooruit gezioen zijn voedselvoorraad. En hij bleef maar vragen over de "infection".
    Blijft de vraag: wat is 108....?

12. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    het was best een "interesting episode" hoor. niet de MEEST spannende , maar toch.
    lees de spoiler maar als je hem hebt gezien..

De haai was juist wel bijzonder ! da-z , de haai had namelijk hetzelfde logo op de staart "Dharma" als Desmond op zijn voedsel had en op zijn pak. iig dat logo herkende ik in de split second dat de haai langszwom. Is het niet wat vreemd dat er Dieren getagged worden ?! is de haai als bescherming rondom het eiland "getraind" etc ?! :eek:

Het getal 108 : 00 was denk ik het aantal minuten dat aftelde totdat Desmond weer die getallen moet invullen. Maar dan nog heb ik geen idee waar het getal zelf voor staat. en wat gebeurd er als de teller op 00:00 slaat ?! 8)

Het is wel gaaf dat Desmond niet helemaal "gehersenspoelt" is, en nu alleen in de war is over het feit dat er anderen mensen op het eiland zitten, want hij kan gewoon een gesprek aangaan met Locke, en later maybe ook met Jack.

Nu rest nog de vraag, wie zijn die anderen die achter Jin aanzaten met een soort van knuppels....
    weer een weekje wachten.

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    las ook net van dat Dharma symbool op de haai op het lost forum. Bizar, had het totaal gemist. Ze hebben ook heel wat verklaringen voor 108 op dat forum. Het thema vand e ijsbeer was ik overigens ook helemaal vergeten. Bizar, ik ben heel erg benieuwd of de schrijvers van LOST ooit een eindevoor hun serie gaan vinden 8)

14. Dani321

Dani321 No-LIfer

Leuk Bevonden:
    0
    lost blijft gewoon top en uiterst interresant, ik blijf me wel verbazen hoe scherp mensen zijn net als desertfox geweldig hoe jullie elk detail meepikken. persoonlijk ben ik niet zo scherp.. maar zou iemand een screenshot willen plaatsen van die haai met logo. zou het zelf willen doen maar ben niet zo handig. en als er meer dingen zijn die ook
    alvast bedankt

15. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Naast de bekenden ook andere overlevenden van het vliegtuig? Ik wil meer weten over die others... :)

16. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk
    dat de others in de staart zaten van het vliegtuig, remember dat het vlieg tuig in tween werd gedeeld?
    het staart groepje is waarschijnlijk wat meer verwilderd ( staart, 2de klas, voorin 1ste klas)

en wat is het toch met die spoilers? dit was toch alleen voor de mensen die de meest recente aflevering al hadden gezien?
    staat zelfs ergens in de eerste post!

en ik quote:

en mooi in het rood:
    Dus vandaar dat ik het niet doe.
    en tja, dat het eiland werd gebruikt voor ziektes testen, ook wel een aardige theorie...
    en dat je dat hebt gespot op de staart van de haai! kudos!

17. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Snap de link dan niet tussen The Others - Walt - Meisje in de kooi. Of die lui zijn opeens het eiland van dienst.

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    maybe hebben de others een grot gevonden waar een jongetje ge offerd moet worden?
    medicijnen uit e01
    haai uit e02

19. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    goede aflevering

mijn Theorie over het getal 108 is, er is een virus op dat eiland getest ofiets dergelijks en hij moet daar binnen blijven om te over leven, wat de reden daarvoor is snap ik nog niet, maar ik denk dat als de teller helemaal uitgeteld zou zijn dat het eiland zich zelf zou vernietigen

20. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens jongens, vanwaar die spoilers?! Dit is het Lost USA topic. Als je de USA aflevering nog niet gezien hebt moet je hier niet kijken!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina