1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ben jij zo'n fardo tiepje? iemand ie alles zegt wat is gezegd maar dan ander gezegd? :+

/edit
    och wat voor spelbaar
    4+8+15+16+23+42=108

Laatst bewerkt: 29 sep 2005
  2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    dubbelpost:/

3. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha idd!

das wel een beetje lame eigenlijk ;)

anyhow over deze ep:

ten eerste erg mooie aflevering zelf vond ik em veel beter dan de vorige, alleen is er nog steeds niemand dood waardoor het nog steeds niet duidelijk is wie eruit geschreven gaat worden :/ Ik weet niet of jullie de sneakpreview van volgende week ook hebben meegekregen maar Michelle Rodriquez komt dan eindelijk (na zon 12 afleveringen in de ondertiteling te hebben gestaan :p) voor in het verhaal (alhoewel ze wel 1 keer eerder 3 seconden in beeld is geweest).

Maar om even het grotere geheel te bekijken je hebt nu waarschijnlijk 4(/5) soorten mensen op het eiland:

1. De overlevenden van het vliegtuig ongeluk natuurlijk (en doordat we michelle rodriquez nu hebben gezien is het zeker dat dit voor de kop en staart geldt).
    2. De groep wetenschappers die met die franse meewaren.
    3. The Others
    4. Overheidsmensen (wetenschappers zoals desmond (?) / de militairen die de cijfers het eerst hoorden back in 1947 ofzo). Deze is niet zeker...

en dan heb je nog de nieuwe groep die we op het einde zagen maar die kunnen bij punt 2 en 3 horen (ik heb de preview nog even bekeken en deze groep lijken me duidelijk inboorlingen een 5de groep dus).

Overigens leek desmond in de veronderstelling dat de hele wereld geinfecteerd was met een virus, niet alleen het eiland. Hij vroeg namelijk, nadat locke hem vertelde over het vliegtuig dat van Sydney naar LA vloog, of the world nog steeds "out there" was. Hij leek hier erg verbaast over, net als het moment dat locke vertelde dat niemand van de overlevenden ziek was geworden.

het begint er dus op te lijken dat desmond al die tijd voor niets in quarantaine heeft geleefd en die troep heeft ingespoten, maar who knows misschien ook wel niet ;)

het kan alle kanten op eigenlijk, maar dat zijn we inmiddels wel gewend :p. De volgende ep ziet er erg goed en veelbelovend uit trouwens, maar dat terzijde...

Laatst bewerkt: 30 sep 2005
  4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ha! nieuwe aflevering binnen.
    M'n vriendin gaat aflevering 1 en 2 vandaag lekker kijken.

Ik dwing mezelf te wachten tot ik Season 1 weer gekeken heb.
    Gelukkig zit al ik bij aflevering 18 ofzo. :cool:

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet je de dudes met die massas drugs niet ;) Aangezien Desmond nogal ouderwets leeft, kan het misschien ook zo zijn dat hij vreesde voor een nucleare oorlog?

Laatst bewerkt: 30 sep 2005
  6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    supertoffe afl, die haai was me idd ook meteen opgevallen! wel jammer dat we weer niet verder kwamen dan "you" uit jacks zun mond in de bunker, die medicijnen zijn waarschijnlijk gewoon een soort antidote voor iets en ja 108 is al die nr's bij elkaar opgeteld. zal ook wel vet zijn als de 108ste afl de laatste zou worde :p

7. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    die drugs gasten waren smokkelaars die zijn verongelukt en het niet hebben overleeft.

8. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het feit dat IK en denk ook da-z spoilers deden, was omdat we posten net nadat de torrent etc etc uit was. dus iemand die dan klikte hier op zoek naar de torrent link twee posts erboven, zou dan ineens het verhaal "zien"

:) daarom deed ik even Spoilers. just to save your asses :+

9. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    na 27 afleveringen lijkt het me toch dat iedereen wel weet waar ze moeten downloaden :p

@apoc123: lost gaat waarschijnlijk 10 seizoenen door (was eerst 7 maar door het grote succes hebben ze er 3 jaar bij geplakt)

10*25=250 dus dat is net geen 108 ;)

10. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb episode 2 nog niet gezien, maar ik kan het toch niet laten om hier even snel te kijken :)

Er zijn trouwens maar in totaal 30 afleveringen gemaakt, dat wil zeggen slechts zes voor dit seizoen (check http://www.tv.com/lost/show/24313/episode_listings.html&season=2). Of willen ze eerst even afwachten voordat ze de rest van season 2 maken?

11. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    10 seizoenen 8)

dan zijn ze allemaal uitgestorven aan ouderdom :cool:

12. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    dat is zeker niet de laatste ep... waarschijnlijk zijn er gewoon niet meer namen bekend gemaakt of zijn dit de eps die al klaar liggen...

(en besides that seizoen 2 gaat echt niet maar 6 aflevringen hebben, ze weten wel hoe ze iets moeten uitmelken hoor ;))
    in de serie is 10 seizoenen maar 10*40 dagen wat dus iets langer dan een jaar is, sterven van ouderdom lijkt me dan ook geen optie ;)

Laatst bewerkt: 1 okt 2005
  13. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    ok zit wat in, maar wie zegt dat de komende seizoenen ook maar uit 40 dagen bestaan ?

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja, want afl 1 en 2 bestonden eigelijk uit maar 1 dag, maar iig wat mij ook op viel in afl 2. De zeilboot die op de achtergrond drijfde :p moet je maar kijken als sawyer en mike overdag op dat stuk van dat vlot zit dan zie je op de achtergrond heel klein een zeilboot in de verte vare :p

15. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Hoewel er weer geen ene donder echt gebeurde (met betrekking tot Kate, John en Lock exact hetzelfde als in episode 1 maar dan vanuit een ander perspectief) vond ik het een sterke aflevering. Vooral hoe het eindigde belooft veel goeds. Ik verheug me nu al op aankomende donderdag... :)

16. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ahnee je gekkie, het magische eiland zorgt dat ouderdom niet bestaat, en dat je elke 3 seizoenen er anders uit ziet :+

17. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    dan word Kate over 5 jaar gewoon door de Olson twins gespeeld, en Jack door harry potter !

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is dus die ziekte waar desmond het over had :+

OMG, een alternatief einde van de 2de aflevering!:
    Others! Others! otters!

Laatst bewerkt: 2 okt 2005
  19. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    hahahah die owned

20. gamingfreak

gamingfreak Art.Music.Women

Leuk Bevonden:
    0
    Episode 3 word echt kick-ass volgens mij.
    Ik weet niet of jullie die promo filmpje al gezien hebben?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina