hahahaha idd!
das wel een beetje lame eigenlijk
anyhow over deze ep:
ten eerste erg mooie aflevering zelf vond ik em veel beter dan de vorige, alleen is er nog steeds niemand dood waardoor het nog steeds niet duidelijk is wie eruit geschreven gaat worden :/ Ik weet niet of jullie de sneakpreview van volgende week ook hebben meegekregen maar Michelle Rodriquez komt dan eindelijk (na zon 12 afleveringen in de ondertiteling te hebben gestaan
) voor in het verhaal (alhoewel ze wel 1 keer eerder 3 seconden in beeld is geweest).
Maar om even het grotere geheel te bekijken je hebt nu waarschijnlijk 4(/5) soorten mensen op het eiland:
1. De overlevenden van het vliegtuig ongeluk natuurlijk (en doordat we michelle rodriquez nu hebben gezien is het zeker dat dit voor de kop en staart geldt).
2. De groep wetenschappers die met die franse meewaren.
3. The Others
4. Overheidsmensen (wetenschappers zoals desmond (?) / de militairen die de cijfers het eerst hoorden back in 1947 ofzo). Deze is niet zeker...
en dan heb je nog de nieuwe groep die we op het einde zagen maar die kunnen bij punt 2 en 3 horen (ik heb de preview nog even bekeken en deze groep lijken me duidelijk inboorlingen een 5de groep dus).
Overigens leek desmond in de veronderstelling dat de hele wereld geinfecteerd was met een virus, niet alleen het eiland. Hij vroeg namelijk, nadat locke hem vertelde over het vliegtuig dat van Sydney naar LA vloog, of the world nog steeds "out there" was. Hij leek hier erg verbaast over, net als het moment dat locke vertelde dat niemand van de overlevenden ziek was geworden.
het begint er dus op te lijken dat desmond al die tijd voor niets in quarantaine heeft geleefd en die troep heeft ingespoten, maar who knows misschien ook wel niet
het kan alle kanten op eigenlijk, maar dat zijn we inmiddels wel gewend
. De volgende ep ziet er erg goed en veelbelovend uit trouwens, maar dat terzijde...
Klik om te vergroten...