[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Huh, vijf bunkers ?!? Wanneer werd er gezegd dat er vijf bunkers zijn ?!?

'k Vond het ook een erg sterke aflevering, met als hoogtepunt de opmerking van Sawyer :)

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik dacht in het Filmpje dat dat gezegd werd... dat er meerdere bunkers waren. hij was bunker Swan.

Was wel een echte Lost episode idd, met een mooie verhaallijn achter Hurley !

Die actie van die Gnomes vond ik ook wel vet : " Gluck You" bij zijn oude baas.. droog :cool:

3. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Cluck :p
    en 24 begint de 15de :p

4. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, had het toch bijna goed :+ . Jin heeft daar trouwens ook af en toe een klein rolletje in . :+

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik begreep dat er 5 bunkers in totaal waren.
    Dus 1 op dat eiland. Want waar de andere overlevenden zitten, is bij lange na niet zo luxe als waar Locke en co nu zitten.
    Dus dat zou een deel van de andere bunker kunnen zijn.
    (We heben nog geen enkel idee hoe groot het complex eigenlijk is. Helemaal niet nu Saiïd en Jack onder het complex zitten...)

Ik vond het een erg aparte aflevering.
    Die Anna Lucia blijkt toch wel een dominantie biatch te zijn.
    En als dan die grote zwarte gozer (ook bekend uit Oz.) z'n excuses aan Sawyer aanbied...
    Ik kwam niet meer bij. :cool:

I told you I was sorry. 8)

Laatst bewerkt: 18 okt 2005
  6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 okt 2005
  7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ben benieuwd naar de kwaliteit van deze eerste uitgave, maargoed, hij draait.

8. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ben aflevering 5 bij FileList.org aan het downen.
    Er zal later op de dag wel weer een HD versie van 700MB verschijnen, die DL ik morgen wel.

Nu maar wachten... Nog 3 uur te gaan.

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ehm, korte versie van deze episode. Vage zombies die door een bos lopen zonder schoenen met teddyberen in hun handen terwijl een vrouw haar ring zoekt. Wat een prulaflevering zeg. En nu maar drie weken wachten om te kijken wie er dood gaat.

10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zombies? Zijn gewoon mensen lijk tme.

Wle een kloteaflevering idd, gebeurt. De preview daarintegen is wel tof. En da -Z-, ik zou dat even tussen spoilers zetten.

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27

Waarom? 8)

12. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel dat van de preview, sommige mensen kijken bewust de preview niet. O-)

13. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ik vond het verhaal van Jin en Sun wel leuk :)
    das wel een paarse M&M waard :p
    en die Others komen ook steeds dicht bij, ik zelf denk ik dat het ook overlevenden zijn maar dan ook overlevenden van de ziekte en zich ala FarCry instincts hebben aan gepast aan het eiland

PS weet iemand waar om het de komende 2 weken niet komt op tv?

Laatst bewerkt: 20 okt 2005
  14. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond er ook niet al te veel aan. Wel grappig dat je The Others nu "ziet" en het verhaal van Jin en Sun was ook wel aardig, maar er zijn veel betere afleveringen geweest...

En nee, geen flauw idee waarom we nu drie weken moeten wachten.

15. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nee het is volgens mij niet THE others, die man zei ook nog dat diegenen die in het bos zaten niet Walt hadden, maar dat anderen waren.

Het zou kunnen dat diegene in het bos ook Flight 815 mensen zijn die ruzie hadden met de chick en die neger die de leiding wilde nemen in de groep...

:) just my 2 cents....

/edit, 3 weken wachten, omdat ze even vakantie willen met de opnames zeker :+

16. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    3 weken wachten, bleh.

17. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik kan iedereen in ieder geval aanraden Prison Break dan maar te volgen, dat begint maandag namelijk weer. Ook een zwaar goede serie :).

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Het basketball seizoen begint nu in de States, en LOST wil daar niet mee concurreren in de eerste weken :'-(

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    En net nu ze zeggen in de preview van:

''every season there is one episode where people will talk about one year long.''

Zet dit maar ff tussen spoilers voor als er mensen zijn die de episodes niet downloaden maar gewoon op net5 kijken xD en voor mensen die niet naar de ''in the next episode van lost kijken''

Boon die dood ging :'-( was ''de'' episode van vorige seizoen :'-(
    Wie zal er nu dood gaan aangezien er wordt gezegt ''one of these survivors will be lost for ever'' .
    Je ziet sawyer in storten :'-( maar maybe heeft ie alleen maar last van een griepje of hij heeft het virus waar iedereen ziek van werd waar die franse vrouw et over had. (hoewel die ook allemaal dood gingen nja zij had ze toen maar allemaal dood gemaakt :\ ).

Maar hoop iig niet dat het Sawyer is aangezien hij 1 van mijn favo chars is van lost.

Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  20. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Klopt prison break is zwaar goed :) Veronica Mars ook (en ook nog eens een mooi meisje )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina