1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan nergens episode 7 vinden. Is ie wel afgelopen nacht uitgezonden ?!?

2. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk 't wel want ik ben hem aan het downloaden via nieuwsgroepen.

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Meh, 12,5 kb/s
    8 uur te gaan. :{

/edit : Ha! 14 minuten te gaan. :cool:

Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  4. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    soepeltjes 400kb/s hier weer O-)

/edit: maak daar 500 van :p

5. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie moeten écht eens nieuwsgroepen leren gebruiken, had vanochtend Lost in 20 minuten binnen. :p

6. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    heey, paas eens een link iemand (A)

*pleassssse

En praat Voorlopig tot een uurtje of 18:00 maar in spoilers :+

7. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    jij moet echt eens aan de torrents gaan, ik had em namelijk in 14m 26s :p

8. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, mijn verbinding was de limiet. Negen van de tien keer zijn de torrents zo traag als dikke stront.

Overigens vind ik het knap dat je met 116 kB/s gemiddeld hem in 14 minuten binnen hebt. 350/0,116 = 3017 seconden = 50 minuutjes. Bovendien staat er linksboven dat er 4 uur en 27 minuten verstreken is, dus ja. :+

9. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    torrent noob :p

gemiddelde snelheid die daar staat is de snelheid (op dat moment!) over alle mensen waar jij mee verbonden bent in dit geval dus 17... dit heeft niets met de snelheid waar ik er gemiddeld over heb gedaan... want dit getal is afhankelijk van vele factoren (max. downsnelheid van iemand, wel/niet verbindbaar zijn etc...)

de tijd die ik er in totaal over heb gedaan is 14min en 26s ditt is dus de tijd vanaf dat ik hem aanzette tot wanneer hij klaar was met downloaden...

maw ik heb 350mb in 15 min = 1400mb p/u
    1400:3600=0.388 --> 388kb/s gemiddeld

de verstreken tijd is de tijd vanaf dat de download klaar was tot nu, de totale seed tijd dus...

duidelijk? :+

edit:

vergeet ik het belangrijkste nog.. .torrents zijn TOTAAL NIET traag, je moet alleen de private trackers kennen en public trackers vermijden... en niet hit n runnen natuurlijk...

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn nieuwsgropen?

iig, toffe afl, we weten niet veel nieuws maar tog wel leuk zo'n aflevering. Het einde vond ik toffer als het einde van vorige week 8) gewoon toffer gefilmd.

het is war tussen Anna en Sayid!!!!!

11. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    Shit happens :+

Denk dat Sayid meer verbaast is over Jin, Michael etc.

Ik vond deze aflevering echt weer een strakke hoor !! Duidelijk overzicht, spannend... en er gebeurde hetzelfde als bij de Losties met Ethan !! een infiltrant. en Dat lijstje maakt het geheimzinniger...

hij zei ook zoiets tegen lucia van : "ze willen alleen de sterke en de goede" "de 'slechte' mensen, of iig de mensen met een baggage aan problemen willen ze niet :eek:

*complot theorie : GOD

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja, en die bijbel en het glazen oog?? :confused:

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    En Ana Lucia had maar één kogel in die gun. En we zien haar toch nog een keer schieten in de voorbeschouwing van volgende week.......

14. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    :eek:... ik heb de voorbeschouwing niet gezien van volgende week ! stond niet in mijn versie :+

15. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  16. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    Someone earlier on the boards mentioned that the Bible, glass eye, and radio that were found in the bunker may have been items from the Nigerian drug plane. They recalled that one of the bodies had an eye patch, and there was a priest on the drug plane too.

Dit heb ik van het LOST forum... Iemand ideetjes hierover ?>
    Vond het nog wel een strakke opmerking :D

*details, details *

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Iemand op datzelfde forum had daarover een leuke beschouwing:

glass eye: see no evil
    radio transmitter: hear no evil
    bible: speak no evil

18. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Heerlijk, weer zo'n goede Lost aflevering. Prachtig samengevat alles en interessante nieuwe weetjes. Ook mooi op het eind met die drums toen de aflevering van vorige week nog even snel doorgenomen werd. Allemaal leuk en goed, zo moet Lost zijn :D

19. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap wat je bedoelt, eindelijk weer een keer het 'Lost'-gevoel zoals je ook aan het eind van seizoen 1 en begin van seizoen 2 had. *)

20. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    omg... ben ik dan echt de enige die het een absolute K aflevering vond?

ze flikten verdomme hetzelfde geintje als met ep 1 en 2 van seizoen 2. De info was niet interessant genoeg om een hele aflevering aan te besteden, ik had het dan ook veel liever terug gezien als flashbacks in later eps...

de openingsscene was echt BEROERD slecht en had totaal niet de drama en overtuigingskracht die de allereerste aflevering wel had... Ja idd hen overkwam precies hetzelfde als jack/kate/john's groep, writers block anyone?

het einde van de ep was wel goed gemonteerd maar ECHT NIET BETER dan het einde van vorige week... en "het echte lost gevoel" sorry hoor maar heb ik wat gemist? de vorige 2 eps hadden dit wel deze NIET...

maar goed de volgende ep beloofd een spannende te worden dus ik kijk weer uit naar volgende week, maar deze ep schiet mij echt in het verkeerde keelgat eerlijk gezegd...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina