[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    You're on your own The Pulser, want ik vond het ook een steengoede aflevering, de beste van dit seizoen (tot nu toe). Vooral hoe alles van de afgelopen episodes heel subtiel in elkaar viel, vond ik briljant.

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    hmm dan zal het wel aan mij liggen :+

beetje vreemd wel dat ik de enige ben die hem echt belachelijk slecht vind en de rest allemaal roept dat het de meest geweldige ep ooit is 8)

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ze hebben het ook in een paar minuten moeten doen, in seizoen 1 hadden ze een paar afleveringen om dat begin uit te beelden. Ze konden daardoor meer gebruik maken van bepaalde effecten om de drama te verhogen. Bij deze aflevering was het gewoon de bedoeling om te laten zien hoe het bij de andere mensen was gebeurd en dat hebben ze vrij behoorlijk gedaan.

Wat bepaalt voor jou het Lost gevoel dan?

4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    OK vreemd iets, remember toen micheal en die andere grote donkere gast in de bosjes scholen en toen other langs zagen lopen?

op het laatst was er een kind met een teddybeer

laten we er nu achter komen dat er 2 kinderen en een teddy beer zijn ontvoerd

Ik denk dus dat die others overlevenden zijn van dat amerikaanse experiement dat helemaal mis ging. ze hebben zich in die 20 jaar aangepast aan de omgeving ( denk family robinson/castaway) dan na zoveel jaar stort er een vliegtuig neer.
    ze sturen spionnen om te infiltreren en dan halen ze de mensen weg die ze kunnen gebruiken om verder te overleven.
    De reden waarom ze niet iedereen nemen is puur om het feit dat als je een te grote groep hebt. je makkelijker opvalt en waarschijnlijk niet in de schuilplaats kan zitten ( ja natuurlijk schuilen the others ergens, waarschijnlijk ook in zo'n hatch bunker)
    ze dragen geen schoenen omdat er ook nog andere wezens zitten.

conclusie: 3 groepen, vliegtuig groep, other groep en die dieren die op het eiland leven.

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik heb sinds serie 2 en na de ontdekking van de eerste bunker (die met de code die continu ingetikt moet worden) zo'n HALO gevoel. Zou die bunker een wapen tegen "the others" kunnen zijn? Ik bedoel, het HANSO-project is bedoeld om mensen van een afstand te kunnen observeren: in dit geval the others worden gemoniterd door de wetenschappers (the flood werd gemoniterd door de forerunner). In de HANSO-clip word gesproken van een "accident", wat klinkt als een soort van uitbraak van iets.
    Op het moment dat de LOST survivors de uitleg kregen van de button, krijg je direct het gevoel dat het een knop is om het eiland op te blazen. Waarom? Om de "others" onder controle te houden? Fungeren Jack en Locke als een soort Guilty Spark 343? Zijn "the others" een plaag met een bepaalde eigenschap wat onder controle gehouden moet worden? Ben benieuwd :)

Laatst bewerkt: 18 nov 2005
  6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
  7. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Dit was weer es een coole episode ^_^

Nu voel ik ook meer mee met Anna, nu ik het achtergrond van hun eerste 48 dagen ken.

Vond het ook een vet stukje op het laatste dat je de laatste paar episodes zag met Jin en co.

Vraag me ook af wat Jack zal zeggen als ie Anna weer ziet waar mee hij zat te flirten voordat ze het vliegtuig op gingen =D

En ben benieuwd hoe het met Sayïd verder zal gaan arme knul. =(

Sawyer haalde maar een paar kogels uit zijn geweer toen ze op het vlot zatten. Waarna hij ze in het water liet vallen. Hoe weten we zo zeker dat er nog maar 1 kogel in zat? Ja ik weet het werd geloof ik gezegt maar goed kan zijn dat ie mis telde =p

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Quote van het Lost forum: http://lost-forum.com/showthread.php?t=21195&page=6

9. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat ik nou echt niet snap is dat niemand heeft gehoord in de aflevering dat Boone radio contact maakte (Deux ex Machina), dat er op het eind voor de vliegtuig naar benede donderde dat er daadwerkelijk werd gezegt door Bernard: ''we are the survivors of flight 815''.
    (Je ziet Boone dan ook nog verschrikt op die message reageren! Hoewel hij naar benede storte heb ik het idee dat hij dat bericht toch overkreeg! Maar omdat hij bijna dood was heeft ie et niet meer kunnen vertellen.)

Ik heb net dat stuk op nieuwe bekeken en ik hoorde het nu duidelijk goed dat ze dat zeiden o_O

En er is nooit iemand geweest die dit heeft opgemerkt.

Nu je hier over nadenkt kom je ook ineens tot ideeën zaten the others erachter dat het vliegtuig ineens viel want het lijkt wel of de vliegtuig waar hij inzat van achter werd geduwd.

Laatst bewerkt: 21 nov 2005
  10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Er is gewoon niemand die het aangaf, omdat het al vrij duidelijk was.

Op het moment dat ik begreep dat er meer overlevenden waren, viel voor mij het kwartje al.

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Zelfs als ik hard nadenk over wat je hier nu precies probeert te zeggen, zelfs dan snap ik er nog niks van :confused:

[edit]Ik denk dat ik snap wat je probeert te zeggen: je denkt dat "the others" ervoor gezorgd hebben dat het vliegtuig gecrashed is? Dat ben ik helemaal met je eens. Ga maar na, de Hanso groep deed experimenten met magnetisme en electrische velden, dus het kan heel goed dat ze op die manier een vliegtuig naar beneden hebben gehaald. Maar wacht ff, kan aluminium magnetisch aangetrokken worden ja/nee? Want als het antwoord "nee" is, dan slaat het weer nergens op[/edit]

Laatst bewerkt: 21 nov 2005
  12. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0

jonge, er zijn hele discussies over geweest8)

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ach, hij is een DragoballZ fan, dus subtiliteiten opmerken in films is waarschijnlijk niet zijn sterkste kant O-)

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wat mij dan weer op viel, was dat bernard in een stoel zat wat ik sowieso vreemd vind omdat hij naar de wc was, ok charlie ook, dus hij zou idd gewoon naar een willekeurige stoel zijn gerend, tog beetje vaag. maar ja dat is lost...

15. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :+

16. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet vaag, dat is onbekend. :{

Altijd die mensen die onbekende dingen als "raar' afdoen. |:-

17. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Dan moet jij eerst de onderscheid tussen een film een een serie leren begrijpen :+

Ik weet niet meer welke aflevering het was dat je Rose met Jack ziet praten in het vliegtuig. maar was het niet zo dat Rose zei dat haar man achterin zat omdat hij in het midden vluchtziek werd?

18. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Bernard was naar de WC, maar ik neem aan voordat het vliegtuig doormidden brak hij was gaan zitten bij de turbelentie ;)

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja het kan allemaal, maar het zou me niks verbazen als daar een heel verhaal achter zit :p

ik hoop wel dat ze flashbacks van de tailies ook gaan doen

20. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066

Lijkt me wel logisch dat ze dat gaan doen ^^''

Volgens mij zal de aflevering van morgen ook over Ana Lucia gaan aangezien ze nu wel erg veel in spotlight zal gaan staan. En zal me dan ook niks verbazen dat die aflevering om haar gaat met de nodige flashbacks erbij.

Maar ik kijk iig uit naar de aflevering waar het voornamelijk om mr. Ecko zal gaan. Met zijn flashbacks. ^_^

---

Next Episode:
    Wednesday, Nov. 23, 9/8c
    "Collision"
    Tempers flare when Ana Lucia and her group stumble upon Sayid and the other castaways.

Laatst bewerkt: 22 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina