1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Said was me niet opgevallen, maar die andere wel. Is het nou een hand, een goof of wat?
     
  2. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Een hand om dat paard te laten doen wat ze willen denk ik. Gewoon een foutje. }:]
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Help me ff, ik zie die hand niet :'-(
     
  4. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]
     
  5. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ha! Never saw that! 8) Thanks :)
     
  6. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je het kijkt op video zie je em echt heel langzaam wegtrekken :D
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat een 'leuke' cliffhanger zeg.
    Moeten we verdomme 6 weken wachten nu. Grrr!
     
  8. Dani321

    Dani321 No-LIfer

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ben weer ff naar de site gegaan van de hanso foundation en heb life extensions geopend en het was gewoon leesbaar gaat over een chimp genaamd joop als je op de laaste zin klikt moet je iets invoeren geen idee wat eigenlijk check het ff uit plz hier de link http://www.thehansofoundation.org/lep.html

    [​IMG]

    ook als je op het plaatje van alvar hanso klikt krijg je wat micheal zag op de pc alleen iemand anders antwoord en daarna een fax confidential file gefaxed dit jaar nog nice!!!!
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    echt zoon toffe serie! wel een beetje dom van die hand, dat was zooooo overduidelijk, en die van sayid was me ook opgevallen :p wel erg spannende aflevering.. zo creepy om die chinees zijn kop te zien op dat stukje film :eek:
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ik had gelijk zo'n matrix gevoel toen ik dat scherm zag met Hello? er op
    :D
     
  11. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Damn, Sayid en die hand heb ik echt niet gezien, letten jullie eigenlijk wel op het verhaal of alleen op easter eggs? ;)

    't Was zoals gebruikelijk weer een goede aflevering. En ook weer een mooie teaser voor de volgende episode.

    Ik denk trouwens dat het echt Walt was met wie Michael aan het chatten was. Maar vraag me niet waarom, 't is gewoon een vermoeden... :)

    En nu wacht op volgende jaar, 11 januari...
     
  12. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het ook niet gezien, had het op een ander forum gelezen. :+
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    www.lost-forum.com perhaps? ;)
     
  14. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Die hand was heel duidelijk te zien, die zag ik zelfs :p

    beetje fout trouwens dat ze dat er niet uit editten (net als die zeilboot in ep 2.02 :+)

    sayid had ik niet gezien, maar goed als kate in beeld is zie ik ook niet veel meer dan haar eigenlijk :+


    anyhow dit was dus zon TYPISCHE lost aflevering! iemand vroeg het me 2 weken geleden maar ik had nog geen antwoord erop gegeven omdat ik het niet goed kon omschrijven. Maar dit is er 1tje uit het boekje veel mysterie (dat paard bijvoorbeeld wtf 8) ) goede achtergrond story veel sfeer en je bent ook de hele tijd geinteresseerd... was weer een toppertje dus!

    ik denk trouwens ook dat het echt walt is, wat belangrijker is is waarom het zo verboten was om te "chatten" met die pc's? ikzelf denk nog steeds dat het gewoon een studie is om de mens te bestuderen in bepaalde situaties maar misschien is het allemaal ook wel for real...

    we zullen zien het worden 6 lange weken tot 11 januari iig ;)
     
  15. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    De volgende aflevering heet The 23rd Psalm, wat dus Psalm 23 uit de bijbel is. Wat stukjes uit de psalm wat van belang kan zijn voor Lost:

    Dat laatste vers kan ik niet echt plaatsen, maar klinkt wel interessant voor Lost :cool:
     
  16. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat van die hand vond ik ook erg stom ja... Hadden ze wel ff beter kunnen doen. Ga zo ff die promo kijken voor de ep van vanaaf in Amerika. Morgen weer een nieuwe episode :D Nice!!!
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    dat dacht jij, moet je nog een paar weekjes w88
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom geen nieuwe dan? :mad:
     
  19. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Omdat alle populaire series in de VS stop worden gezet wegens de december feestmaand :)
     
  20. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Kunnen ze net zo goed die TV uit laten ;)

    *best een goed idee van die amerikanen, zo dwing je ze een beetje tot Socializen met elkaar !

    komt toch nog iets goeds van die kant :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina