1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil het plaatje wel posten maar wat een goede foto-host site, ik had er eerst 1 maar ik kan hem nie meer vinden (weet ook niet meer hoe die heet :confused:)

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    PhotoBucket.com

Vind ik persoonlijk erg goed werken.

Argh, waarom moeten we steeds een week wachten XD Zend het gewoon elke dag uit! =P

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    deze toch?

4. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, die heb ik als splash screen op m'n TomTommetje :)

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wahahhahahahha, dikke shit!

6. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik wel, dat was zeker een luger :)

Wat ik btw wel beetje vaag vind is dat het hele project wat er achter schuil gaat op een amerikaans project lijkt, maar dat die bunker munitie kamer vol is geladen met russische/sowjet wapens.

Laatst bewerkt: 25 jan 2006
  7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat meende ik ook al te zien.
    Maargoed, vanavond / vannacht weer een nieuwe aflevering te downloaden. :)

Heb Season 1 op DVD gekocht, en zit nu alweer bij de laatste disc...
    Blijft een geweldige serie.

8. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    jaa, morgen is er weer een episode :D ik kijk er wel een beetje naar uit elke week :+ Afgelopen uitzending vond ik wel spannend, maar ik miste even iets.. hehe. En welk Leger wil Jack trainen ?! Kate, Locke, sayid, charlie en zichzelf zeker 8)

mja, morgen weten we meer :)
    ciao

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gewoon de hele meute denk ik, en dan vooral de mannen. Ze zijn met een stuk of 40, dus met een beetje mazzel heb je zo een man of 20 a 25. Geweren en kogels hebben ze genoeg, dus dan kunnen ze aan de bak. :)

10. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Nou ik dacht juist dat hij het zich afvroeg omdat de others een compleet leger leek te hebben ( met die fakkels weet je nog)

zodat hij beetje kon uitvogelen hoe lang the others are al zaten, maar ja, zelf een opzetten is ook wel mooi...

11. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja vorige week kon je zien dat de others ook niet met weinig waren en ook bewapend waren (ik denk dat er een 3e bunker is waar de others hun spullen vandaan halen en zich verbergen, ivm walt die ook over een PC beschikt). En die wapenkamer waar de survivors over beschikken is niet heel groot +het zijn toch onervaren mensen, die train je niet zomaar en al helemaal niet zonder veel munitie kwijt te raken.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    @ Shcaap: Zou ook kunnen, maar het idee van 2 legers die elkaar bestoken op een eiland lijkt me wel cool.

@ FR@: Hoe denk je dat Lock Mike heeft getraind? Zo kun je ook gewoon een man of wat trainen hoor, en zonder een hoop minutie te verliezen.

13. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Michael heeft het idd zo onder de knie laten ze blijken omdat ie 1x een pot met melk oid uit elkaar knalt, dit is een stilstaand doelwit 8) dat redelijk dichtbij staat, als iedereen dan ineens een goede schutter is vind ik het realiteitsgehalte beetje afnemen, hopen dat de tijd vandaag snel voorbij vliegt.

Laatst bewerkt: 25 jan 2006
  14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil een episode waarin Hurley schiettraining krijgt! 8) Sowieso lijkt een nieuwe Hurley episode mij weer erg leuk, die zijn zo verrekte humorischtisch :D

15. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Over een paar uur moet ie gereleased worden :D

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Downloaduh! :cool:

17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eén woord: gaap. Charlie is echt zo onboeiend.

18. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem al tijdje binnen, maar nog geen zin gehad om hem te kijke, komt straks wel

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik vond dit denk ik een van de minste afleveringen tot nu toe. Normaal vliegt zo'n aflevering ook voorbij, maar nu ging het allemaal zo sloom. Een hele aflevering over Charlie is overduidelijk niet echt spannend en boeiend te noemen, zo ervaarde ik het iig wel.

20. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, je kan hem net zo goed overslaan.

Enne, je sig: in zinnen is doorgaans alleen het eerste woord met een hoofdletter. Ook is youre een onbestaand woord. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina