1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik hem laatst ook al geprobeerd duidelijk te maken, zonder al te veel succes zo te zien :'-( 8)

2. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Damn, jullie zijn allemaal wel erg negatief zeg, stelletje verwende krengen :)

Ik geef toe, 't was niet één van de beste afleveringen, maar 't gaf wel stof voor hele aardige aankomende afleveringen; Charlie uit de groep gestoten, Jack en Anna Lucia die steeds closer worden, en waarom zet Lock die beeldjes in de Hatch neer i.p.v. te vernietigen ?!?

3. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook een mindere aflevering, vergeleken met de vorige. Maar ik denk(hoop) dat er nog een hoop zaken uit deze aflevering verder uitgewerkt worden.
    Voor de promo van volgende week:
    http://media.putfile.com/Lost213ABC

En hier heb je ook nog een goede site. Een leuke aanrader voor wat zaken van elke aflevering met dingen die er gebeuren, zoals de black smoke enzo:
    http://lost.cubit.net/pics

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Saaie kut aflevering :mad:

Nu moet ik weer een hele week wachten ...

5. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Het is het midden van een seizoen, wat wil je zeg. Stelletje verwende apen :p

Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ach, bekijk het zo. Nu hebben we de meest saaie aflevering van het seizoen ook weer gehad.
    't Kan volgende week alleen maar beter zijn. :)

7. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vond het wel weer leuk om een achtergrondverhaal uitgewerkt te zien..

En begrijp nu ook meer waarom Charlie voor de baby wil zorgen en hem wilt beschermen, mede ook omdat zijn broer zijn dochtertje verpest en verwaarloosd heeft. Charlie wil er juist zijn voor de baby (aaron) alleen hij kampt nu nog met het imago van verslaafde :+

Locke is wel een beetje een eikel geworden de laatste 3-4 afleveringen. Vind hem een beetje irritant worden..

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik denk dat er meer achter zit, en dat we dat vrij snel merken.

9. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Twee weken, want komende week heb je een herhaling van Numbers.

10. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0

dat is niet waar, volgende week komt hij wel, de week daarna niet, maar de week daarna komen er 2 achter elkaar_O_

11. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Nee hoor kijk maar. Next episode 1 Feb Numbers http://abc.go.com/primetime/lost/index.html

12. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
  13. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
  14. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Je haalt me de woorden uit de mond. Heb echt een hekel aan em gekregen :x

Misschien is hij ''the danger'' die achter Aaron aan zit waar Charlie steeds over droomde? Dat Locke een pact heeft met ''the others''.

Mja who knows we komen er vast en zeker snel genoeg achter =D

15. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  16. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat ik me er steeds meer aan erger dat alles zo teeeeerrrrrggggeeeeeeennnnnnnnddddddd laaaaannngzzzaaaaaaaaammmmmm gaat bij Lost. En de promo meestal gewoon de cliffhanger van de aankomende aflevering is. Suffe gerek altijd. Was 't maar een wat minder succes, dan zou er misschien wat sneller naar antwoorden toegewerkt worden.

17. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is het hele idee van een serie. Ik vind dat ze subliem de afwegingen geven van antwoorden en nieuwe mysteries geven. Als je snel antwoorden wil dan moet je een film oid kijken, maar Lost wil nog een tijdje mee. Als het snel had moeten gaan waren ze met 1 of 2 seizoenen gestopt.

18. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, we zitten halverwege seizoen 2, dus 't zou in een keer heel snel kunnen gaan :)

Maar ik ben het helemaal met je eens, allelei vragen worden heel langzaam beantwoord, waarbij er meteen meer vragen ontstaan, en da's juist het mooie van de serie...

19. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Maar let eens op!

en kijke eens goed naar dit fragment:

20. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Die eerste snap ik niet, maar op die tweede zie je het drugsvliegtuig neerstorten :) Dat las ik toevallig net ergens op een site. I can't wait to see the next episode!!

Heeft iemand misschien de promo?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina