1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Pff net aflevering 17 gekeken. Hij was echt vet en het belooft weer goeds voor de toekomst hehe

2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Wat een verschrikkelijk goede episode zeg! _o_

edit: die van volgende week ziet er ook weer super uit :cool:

Laatst bewerkt: 30 mrt 2006
  3. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0

zo jij bent er vroeg bij, de mijne staat net aanO-)

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    WAT EEN AFLEVERING!! _0_ echt! ik kreeg een beetje een myst gevoel bij deze episode

5. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel goede aflevering, maar je weet nu al dat ze er toch amper op terug gaan komen en Locke tot seizoen 9 alles voor zichzelf gaat houden over de map en de timer.

6. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Mwha, ik vond de aflevering toch iets tegen (of mijn verwachtingen vooraf waren te hoog), maar hij eindigde wel weer geniaal, wat een teaser voor de volgende episode! :)

7. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    echt een geweldige aflevering, ben benieuwd waar die kaart naar leid, en het is nu wel duidenlijk dat die gast een Other is:cool:

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Hier wat foto's van de deur:

Het lijkt wel een soort van plattegrond naar andere Hatches toe...

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    The Swan zitten ze nu toch allemaal? Zal die vent die er eerst zat het wel gemaakt hebben. Ik ben alleen wel verrekte benieuwd wat er nu in het midden zit :D

10. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd, is die Henry nog wat luchtballon kerel nu een other, of is hij erin geluisd door de others..

Het lijkt erop dat hij het vertrouwen van John wilde winnen, door terug te komen, maar zijn beschrijving klopt niet over de computer, hij had namelijk die Egyptische tekens moeten zien, gezien hij te laat was. Het leek er iig op dat hij loog.

Aan de andere kant, wat als hij niet loog.. Dan kan hij nog steeds een other zijn, maar ik sluit het niet uit dat de others hem erin willen luizen.

Overigens, die parachute met zooi die naar beneden is gekomen, zou dat komen door Locke, omdat hij te laat was, of wordt er om de zoveel tijd iets gedropt? Het kan bijna niet anders, anders was al het voedsel wel een keer bedorven geworden.

11. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    De energiebron lijkt me, maar voor echte antwoorden moeten wel een paar seizoenen wachten natuurlijk.

12. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie 'Henry' ook zo tof trouwens? Hij wordt echt goed gespeeld. Ik hoop dat hij Locke een keer een knal voor z'n kanis geeft en ontsnapt.

Henry _O_ .

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat 1 keer in de zoveel maadnen een neiuwe food lading word gedropt. dan word degene die in de hatch zit opgesloten zodat hij niet kan zien wie of wat die drop doet.
    kregen jullie ook niet een beetje een riven, myst gevoel toen die map tevoorschijn kwam.
    Henry is nu vrijwel zeker een other, hij is iig geen henry gale, henry gale was zwart zoals je op de foto kon zien, en die ballon die in de boom zat was ongeveer dezelfde soort als dat aan de food drop zat!

14. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    The food drop was een parachute, ze hebben eerder ook al eten gehad met een parachute drop kan ik mij heugen, heel wat afleveringen terug.

Dat henry een Other is geloof ik nu heel graag, aangezien zijn eerdere blikken etc. die hij had richting sayid en locke een paar afleveringen terug. Hij wist waarschijnlijk gewoon van de ballon en het graf af omdat hij al jaren op het eiland woont en het gewoon een referentie plek is in de jungle om lansg te navigeren als ze lopen...

Wat mij opviel, moeten jullie maar even checken ook ;) , is dat bij 31:00-31:30 dat vliegtuig dat overkomt bij het Motel een DHARMA vliegtuig is met dat logo erop, kijk zelf maar :D. hoe de fuck komt dat daar :eek:

nja, iig vette aflevering, teaser voor de volgende moet ik nog even zoeken :)

xx

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik zoek een wallpaper van lost van een beetje een groot formaat. Het gaat om het volgende plaatje.

Ik wil hem namelijk gebruiken als achtergrond voor mijn Xbox Dashboard.

16. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
  17. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik had het inmiddels zelf al gevonden, ik had alleen nog nooit gebruik gemaakt van Googles Advanced Search, wist niet eens dat het bestond. En bij Altavista vind je al helemaal niets.

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Weet er iemand misschien of er een andere DVD box te koop is dan die in de winkels ligt? Ik heb het namelijk niet zo op de Franse tekst die erop staat. Vind de art niet zo mooi =P Eventueel via internet bestellen is geen probleem :) Seizoen 1 dus he! ;0

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Krijgen ze eindelijk verse melk voor Henry 8)

Deze aflevering was vet cool.

En de blik die Henry gaf toen John hem de code vertelde het leek erop alsof hij daar al die tijd op gewacht heeft om die code te krijgen.

Misschien dat het toch een hele set up was door the others. Aangezien Ana ook aleens vertelt heeft ''the others'' laten zich alleen zien als ze gezien willen worden. Waarom zou Henry anders in 1 van Rouseau's vallen zijn getrapt. En niet door zijn mede Others zou zijn gered. Kan nie wachten op volgende aflevering 8)

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan me niet herrineren dat ze eerder eten hebben gekregen :confused: en over dat vliegtuig, dat is geen dharma teken maar een Oceanic teken, en was wel heel voorspelbaar dit keer :p ik vind die easter eggs altijd zoooo tof!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina