1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Wednesday, April 5 at 9/8c
    "Dave"
    Libby lends Hurley support when he begins to think the island is having a strange effect on him, and Locke's sense of purpose is shaken when the prisoner provides new information about the hatch.

Iemand de promos gezien van CTV en ABC?
    Volgende aflevering word dus een Hurly aflevering waar hij gek word 8) hoop nie dat em wat overkomt promo kijkende maar ABC is meesterlijk in het maken van de teasers waar dingen lijken dat ze niet zijn 8)

Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Hurly mag niets overkomen nee! Die gast ownt :) Ik hoop weer wat van Charlie te horen. Die gast veranderd heel snel en is gewoon gaaf!

3. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Easter Eggs? Dat noemen ze in een spelletje zo...

4. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    En in een serie dan?

Precies... ;0

5. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Geen easter eggs, het is gewoon een verschrikkelijk domme benaming voor grappig dingetje in een spel.

Heeft weinig te maken met de dingen die ze in Lost laten zien, want al die dingen zijn wel degelijk van belang voor de rest van het verhaal.

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Het zijn gewoon leuke opvallende dingen die in samenhang zijn met het verhaal. Lang niet altijd heeft het echt onwijs veel invloed op het verhaal. Maar als jij een betere benaming hebt, zeg het maar! Voor zover ik weet zijn het gewoon paas eitjes ;0

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    het zijn wel degelijk een soort "easter egg's" want alleen mensen die goed opletten zien ze. en wat boeit het als we ze zo noemen. maar lost gaat echt loos!!! ik heb ect zin in de laatste afl van het seizoen en vraag me echt af hoe deze serie afloopt

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Easter Eggs hebben niet zozeer met games te maken hoor, in games zijn ze er ook. Maar ook bijvoorbeeld op DVD's en dergelijke.

9. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Easter Eggs: A term that has come into use in recent years to describe extra content in video games, movies, or other media that is very obscure and hard to notice. Generally small and undocumented, easter eggs can range from secret screens to secret locations and encounters in games. In the Fallout (game) series of computer games, for example, there are many cultural references and sci-fi spoofs to be found. The first Easter Egg was a hidden room inside the Atari 2600 game Adventure (1980). These can also take the form of built-in cheat codes.

10. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, dit miste ik in Lost, wat spanning en mysterie weer.

Om op iemander eerder te antwoorden, Henry had niet noodzakelijk de egyptische tekens hoeven te vernoemen. Hij moest gewoon de nummers gaan intikken, niet eerst eens even rondkijken. Hij wist trouwens niet hoe het er ervoor uitzag, dus wist hij veel dat het iets bijzonders was.

Nummer van dat kastje met het geld in was trouwens 1516

Een fooddrop, en dat alles sluit, inderdaad, dat lijkt een hele logische verklaring.

Van toen ze de ballon en het graf vonden, had ik iets van "Ok, hij is dus misschien toch een other" (Omgekeerde van wat de eigenlijk nog steeds niet echte feiten aantonen). Maar toen vond ik ook tegenargumenten: Waarom komen the others hem niet bevrijden, ze hebben toch zo veel controle, maar ja... misschien kunnen ze hem gebruiken. Hopelijk komen we nu wat meer te weten over the others. Toen het alarm afging enzo, dacht'k ff dat het een spel kon zijn :p The Others, die er proberen voor te moesten zorgen dat ze het niet op tijd op het knopje kunnen drukken, en dan krijgen ze 1 punt ^^ Maar dat's vrij belachelijk :p
    Volgens mij is dat het Dharmalogo niet

Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    is eht ook niet, is het oceanic teken. de vliegmaatschapij van flight 815

12. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    jaja, ok ok , ik heb nu gezien dat het niet dharma was, had het maar 1x snel gezien :eek:
    Excuuuuuus , nu goed ? :+

Binnenkort de volgende , YESSSH

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    jep, "Dave" lijkt me top, ik wil echt de seizoenfinale zien!

14. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    Slecht nieuws

Lost valt in het water

Het onweert in Lost . Door storm in Hawaï werd de productie van het tweede seizoen stilgelegd. Productie? Ja, in Amerika kijken ze volgende week naar de 18de aflevering, op betaalzender Prime naar aflevering 14 en op VT4 naar de afleveringen 5 en 6. Maar eigenlijk is die serie nog niet helemaal ingeblikt.

Waarschijnlijk worden er 22 afleveringen opgenomen waarvan de laatste nu in productie waren, tot de storm optrok. Tel maar: als ze op ABC aan de 18de van 22 afleveringen zitten en die laatste nog niet werden opgenomen: wat gebeurt er dan?

In België is er ongeveer hetzelfde probleem. VT4 zendt bewust twee afleveringen uit per keer. Maar wij gaan sneller vooruit en mogen Amerika niet inhalen. Het is dus zoeken naar een oplossing.

Bron: Nieuwsblad.be

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    NEUHJ!!!!!!!!! als dit waar is dan... dan... is der neit veel wat ik kan doen :'-(

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die van morgen zien we toch nog wel, daar is immers al een trailer voor enzo, of ze moeten ons dus nog ff op het laatste moment omver naaien...

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof er eigelijk niks van, ik kijk op andere fora en het word nergens vermeld. maar ja, ja die van morgen komt iig

18. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn weten zijn ze begonnen met seizoen 3 te filmen...

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het

20. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Tjah, het zou natuurlijk zo maar kunnen. Maar we hebben wel eens langer moeten wachten op een nieuwe ep! Eerst maar eens Dave kijken :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina