1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dus? Spoiler = spoiler. :{

2. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, het einde van seizoen 1 was anders heel teleurstellend... Aflevering 1 en 2 van Seizoen 2 is waren wat ik wou. Nou jah, het maakt het natuurlijk wel spannend, maar er waren bijna geen enkele antwoorden.

@Drone: Nu moet je weten, ik ben de ergste persoon in mijn hele vriendenkring, om een spoiler aan te vertellen. Ik wil altijd zo weinig mogelijk weten, en iedereen weet dat het een grote fout is om me iets te verklappen, zelfs dingen dat een beetje in de lijn de lijn der verwachting zitten, inderdaad. Maar ik geef Ramon NL hier wel gelijk. Hoe kon je nu denken dat Michael nooit terug zou komen. Tuurlijk, hij had het beter in een spoiler gezet, omdat het dan een overzichterlijker antwoord had geweest op een spoiler, maar ik neem aan dat iedereen die al langer als vandaag tv of films kijkt, snapt dat Michael niet van de show verdwenen is. En zoals we lost kennen, zal hij op een schokkend moment terug komen.

Hier volgt mijn mening over Michael, in spoiler ;-)
    Ik ben niet zeker, maar volgens mij is het zelf goed mogelijk dat we hem eerst nog een keertje zullen zien, voor er veel aandacht zal worden besteed aan zijn kant. Of misschien vernoemd worden. En als hij meteen de volle aandacht krijgt, zal de aflevering toch vaag beginnen. Wat de makers van Lost willen krijgen volgens mij is dat we opeens zeggen "...Michael? OMG! MICHAEL! Juist ja, compleet vergeten!", en geven ze er daarom geen aandacht aan nu

3. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk verwachte ik dat ie nog ten tonele verschijnt, maar op korte termijn? Dat weet je nog niet. Maarja. :+

4. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    We lopen stilaan aan het einde van het seizoen... :p

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Is er eigenlijk ook iemand die de boeken leest? Ik heb ze alle drie aangeschaft en ben er met eentje nu bezig. Best wel grappig :)

Maar Michael komt, volgens mij, zeer binnenkort weer langs. Morgen nieuwe ep! Volgende week weer of niet?

6. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
  7. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh, hij staat nog niet op de nieuwsgroepen. Hoe ken dat nou! Nog nooit meegemaakt in een jaar tijd, dat 'ie er 's ochtends niet op stond. Dan maar een torrent aanslingeren.

8. keepow

keepow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lost is toch die serie die net zoals desperate house wives gratis op het internet wordt aangeboden?

9. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    :+

10. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat blijkt vandaag maar weer. :{

11. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zucht, Lost... Als ze nou eens seizoenen van 12 afleveringen maken en dan alle overbodige dingen eruit gooien, wordt het misschien nog wat.

Ja. Maar wel met reclame tussendoor. :)

12. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    eej, geen hate websites hier :mad:
    iig, inderdaad viel de aflevering erg tegen, ik vond de cliffhanger niet zo eigenlijk, want ik verwachte het al, nu maar weer 2 weken wachten

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Het is geen hate website ;)

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    kwam ik ook echter 8)

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Whoa Micheal is back! =D

Vraag me af wat er met hem gebeurd is al die tijd. Komen we volgende episode hopelijk achter. ^^

En zag Vincent weer heb die hond ook al een hele tijd niet meer gezien in de afleveringen van lost.

Wednesday, April 26 at 9/8c
    "Reckoning"

Check back soon to find out more about this all-new episode!

wow klinkt veel belovend :+

Wow iemand btw the Teaser voor volgende keer gezien ''Two for the Road'' ? Aflevering word echt vet. =D
    Ana die Henry bedreigd met de gun waarna je vervolgend Henry Ana ziet bespringen.
    Micheal die weet waar de andere zitten en nu met de rest achter Walt aan willen.
    En Jack die Sawyer bedreigd de wapens terug te geven.

Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wat is nou de volgende afl, 2 for the road of reckoning?? :confused:

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Deze week geen nieuwe ep blijkbaar?

19. apoc123