Nou, het einde van seizoen 1 was anders heel teleurstellend... Aflevering 1 en 2 van Seizoen 2 is waren wat ik wou. Nou jah, het maakt het natuurlijk wel spannend, maar er waren bijna geen enkele antwoorden.
@Drone: Nu moet je weten, ik ben de ergste persoon in mijn hele vriendenkring, om een spoiler aan te vertellen. Ik wil altijd zo weinig mogelijk weten, en iedereen weet dat het een grote fout is om me iets te verklappen, zelfs dingen dat een beetje in de lijn de lijn der verwachting zitten, inderdaad. Maar ik geef Ramon NL hier wel gelijk. Hoe kon je nu denken dat Michael nooit terug zou komen. Tuurlijk, hij had het beter in een spoiler gezet, omdat het dan een overzichterlijker antwoord had geweest op een spoiler, maar ik neem aan dat iedereen die al langer als vandaag tv of films kijkt, snapt dat Michael niet van de show verdwenen is. En zoals we lost kennen, zal hij op een schokkend moment terug komen.
Hier volgt mijn mening over Michael, in spoiler ;-)
Ik ben niet zeker, maar volgens mij is het zelf goed mogelijk dat we hem eerst nog een keertje zullen zien, voor er veel aandacht zal worden besteed aan zijn kant. Of misschien vernoemd worden. En als hij meteen de volle aandacht krijgt, zal de aflevering toch vaag beginnen. Wat de makers van Lost willen krijgen volgens mij is dat we opeens zeggen "...Michael? OMG! MICHAEL! Juist ja, compleet vergeten!", en geven ze er daarom geen aandacht aan nu