1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    volgende week dus wel een afl :confused:

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    3 Mei komt de volgende in de US, ik download ze altijd. Wel zo makkelijk ^^

3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    de meeste hier denk ik, daarom heet het ook de Lost - Amerika Thread ;)

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik wou net zeggen, hoe wil je ze anders zien :p tenzij je in amerika woont 8)

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Het is een optie :+

6. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Wednesday, May 3 at 9/8c
    "Two for the Road"
    Jack and Kate bring an exhausted Michael back to the camp, and with him, news about "The Others." Meanwhile, Ana Lucia attempts to get the prisoner to confess, and Hurley plans a surprise date for Libby.

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Op welke ep. zitten we ondertussen? Ik loop er 3 achter geloof ik. :)

8. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ep 19, volgende week komt 20 en dan zonder onderbrekingen door naar het einde (ja heus!).

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    net reckoning gezien, niks nieuws eigenlijk maar toch altijd wel fijn zoon samenvatting

10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kijkcijfers zijn in seizoen 2 redelijk dramatisch gedaald. Van 23 miljoen bij het begin van het seizoen tot 16 miljoen bij de laatste aflevering... En dat is geen uitzonderig ofzo, de kijkcijfers namen per aflevering af. :eek: Hoop dat dit een signaal geeft aan de makers dat ze de verdeling tussen saaie en goede aflevering 1 : 9 moeten maken en niet 6 : 3 zoals nu.

Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    das wel minder voor hun, ik vind dit seizoen echt niet minder als het vorige seizoen. Ook al zijn er niet veel echt goede afl, maar als het echt goede afl zijn dan zijn ze ook echt legendarisch!
    * zit te dromen over lockdown

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het vooral komt omdat het steeds vager wordt. Seizoen 1 ging vooral over het overleven en sinds ze dat luik hebben gevonden is het alleen maar vager geworden. Steeds meer vragen en amper antwoorden. Mij hoor je niet klagen btw ;0 Morgen!!!!

13. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    I disagree. Ik vind het niet vager worden (EDIT: een beetje wel. Was vergeten hoe lang Seizoen 2 al bezig is), voorspelbaarder wel.
    Ik denk dat het gewoon is omdat een groot deel gewoon volgt omdat het "nieuw" is en er over gesproken word. Seizoen 2 is minder belangrijk om er bij te horen, en meer voor mensen die het cool vinden.

Laatst bewerkt: 3 mei 2006
  14. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Klopt ik vind het inderdaad ook een beetje saai wordne, ik kijk meer uit naar Prison break en 24 hedendaags...

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wat? SAAI! ik vind het allesbehalve saai, en kijk wat ze nu weer hebben gedaan. Een lost experience www.thehansofoundation.org :eek:

16. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, voor mij Prison Break begint het nu ook te winnen van Lost. Maar dat kan in één episode zo weer omgedraaid zijn... :)

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Prison Break is goed, dat cker, maar ik vind het veel minder vernieuwend als lost. Lost heeft zoveel meer sfeer naar mijn smaak! + een originelere serie kun je niet vinden.

18. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Lost heeft zeker veel sfeer alleen jammer dat ze veel vage dingen een tijd niet beantwoorden, je zag die "vreemde wolk" in ep 10 en daarna niet meer. Zelfde met michael die een aantal eps weg was en niemand die zich er druk om maakte. En wat is dat met de cijfers, big deal eerst en daarna niet meer.
    Zoveel vragen en zo weining antwoorden. De laatste eps dwalen een beetje af, het lijkt alsof ze de goede dingen voor het slot en season 3 bewaren. Vanaaf maar even kijken of ik ep 20 kan vinden.

19. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Who cares about vage websites die toch geen zak te vertellen hebben. :{

Lost gaat in seizoen 2 gewoon nergens meer over. Er is zoveel materiaal waarmee wat gedaan kan worden. Maar wat krijgen we? Een saaie zeikaflevering over Bernard en Rose (of Sun en Jin, zelfde laken een pak). Of een aflevering over de geschiedenis van Hurley, gaap. Waar gáát het in godsnaam over? Een beetje achtergrondinformatie over de karakters is leuk, maar het lijkt daar soms meer over te gaan dan de situatie op het eiland zelf.

Een goed Lost seizoen mag best wat aflevering hebben die het verhaal niet vooruit brengt, maar voorlopg hebben we 4 toffe afleveringen gehad tegenover 15 die gewoon pure bagger waren.

Maar goed, ik heb mijn horizon verbreed en ben ook andere series tegengekomen (Prison Break, 24, House). Misschien dat dat me kritischer maakt.

20. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ohja, nog iets idioots:
    Omg. Kan je het je voorstellen? Men gaat wereldwijd puzzeltjes kopen en maken om vervolgens een vage hint te zien die niemand snapt. Wat tof!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina