1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    HOLY SH*T!!! Dit is een van de beste afleveringen ooit!!!! Man man man, ik ga niks spoilereren maar dit is een zeeeeer brute aflevering! Bizarre wending aan het einde!!!! Cool cool cool Lost is zo cool!!! :) (en Michael is koning ;))

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben hem nu aan het downloaden, ik heb er zin in!
    en over die legpuzzels, ik vind het allemaal wel tof, die site is BTW ook erg tof! ga naar de page waar je je kan inschrijven voor de nieuwsbrief en typ daar je naam in, daarna "yes" en daarna de code "breakingstrain" echt geweldig hoor die mysterie!
    @da -Z-: is deze net zo goed als lockdown?? :p

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Kijk zelf maar. Ik denk dat schrijvers weer goed op dreef zijn na de afgelopen klote aflevering. Best een schokkende aflevering

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja het einde is vrij schokkend ja, ik voelde hem wel al aankomen maar dan nog :eek:

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Slechte aflevering hoor. Op het einde na. Ging nergens over, bah. Lost is zo slecht geworden... Ik vond het eerder de slechtste aflevering ooit. Da -Z-, heb je wel door dat 38 van de 42 minuten gewoon helemaal nergens over ging?

Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Inderdaad, dit was een vrij slechte aflevering, maar wel een met een fantastisch slot. Ben nu echt weer benieuwt naar volgende week. Toch is het enigzins triest dat ik puur door de laatste paar minuten van een aflevering naar de volgende aflevering uitkijk.

7. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doet Lost steeds, beetje vervelend. Wel blij dat Ana-Lucia dood is, zou tijd worden.

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik had uist het gevoel dat deze afl juist wel ergens over ging. Ik hou meer van de spanning en sensatie, sommige mensen kijken deze serie voor de drama elementen echt erg

9. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geen spanning en sensatie gezien, er gebeurde helemaal niks... Alleen maar saaie scenes met Hurley/Libby en Sawyer/Ana-Lucia. Gaap...

10. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeikerds

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    geen spanning en sensatie gezien? dan heb je de laatste 10 min waarschijnlijk niet goed gevolgd 8)
    iig ik blijf kijken ook al vinden jullie er niks aan.... puh! :p

12. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat gedoe met Michael was de laatste 2 minuten. Kijk Lost nog eens en je ziet dat er niks gebeurt tot ongeveer de 40e minuut.

13. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    What the fuck? Ik begreep wel dat Michael los ging, maar wat gebeurde er nou op het einde?

Schoot hij nou zichzelf dood? Deed hij dat zodat the others dan Walt vrijlaten, of is hij gehersenspoeld, of wat?

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hij schoot zichzelf in de arm, zodat het lijkt dat henry het heeft gedaan

15. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Weer een vette aflevering inderdaad ! 8) De volgende dingen zijn gebeurd + een idee van wat er op het einde is gebeurd.

- Ana Lucia is op missie/opdracht gegaan met Jack's vader dus, Bij de bar waar Jack's vader zich kapot drinkt stoot Sawyer tegen de deur aan. Later ontmoeten Sawyer en Jacks' vader elkaar in de kroeg (dat is een paar afleveringen eerder gebeurd)
    - Radio freq in de auto in Sydney was Fm1 99,9 time 5:29
    - Er zijn volgens Michael 22 others bij de tenten en tiki's en een hatch dat 24/7 bewaakt werd. Er viel mij op dat michael zijn verhaal vertelde over zijn verdwijning en even een seconde stopte/hakkelde, waarop hij ineens op een ander onderwerp van zijn avontuur ging *dit wijst dus op een leugen !*
    - De cijfercombinatie van de kluis naar The Other is 18R, 1L, 31R .

- Mijn idee van Michael is dat hij overgehaald/gehersenspoelt is door TheOthers die "henry" terug wilde halen uit de hatch. De enige manier om dit te doen is om Michael vrij te laten richting Jack en Kate. Ze nemen hem mee, verzorgen hem.
    Michael wacht het tijdstip af, en vermoord AnaLucia (die eerder door Henry deze ep. al als "slecht, en verloren zaak" is bestempeld )
    Libby komt per ongeluk binnen..boem* (das logisch ;))

Michael voltooid zijn missie en bevrijd Henry, Henry kijkt michael voldaan en met trots aan *) , Michael trekt het niet en schiet zichzelf.

WOW , af en toe ook leuk om pen en papier bij je te hebben tijdens het kijken :+ merk je weer al die Number grapjes :eek:

Michaels verhaal vind ik ook erg lijken op het Paard Van Troje concept :)

Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  16. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leees nog eens na wat er gebeurd is. Joepie, je weet de cijferslotcombinatie van de deur. Op het einde na was het gewoon weer een saaie aflevering.

17. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    En Ana Lucia heeft met Sawyer iets gedaan :eek: deeeeeeeeeeeh Slet 8)

18. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Xante, wat loop je nou allemaal te zeuren jongen? Ik vond het wel leuk, en als je het niet leuk vindt, stop dan met kijken. Het is maar een TV serie hoor.

Ik denk eigenlijk niet dat Henry vol trots keek, eerder een beetje verdwaasd met die freaky ogen van hem. Het lijkt me niet dat je trots bent op het moment dat een vreemde je kamer binnenstapt en zichzelf neerschiet. Ik dacht eigenlijk echt dat hij zichzelf doodschoot, maar het kon inderdaad ook in zijn arm zijn geweest. Het hele verhaal van Michael over het kamp van the others klopt denk ik niet. Waarom zou hij de waarheid vertellen, zodat ze Walt kunnen bevrijden? Hij heeft juist Henry bevrijd om Walt terug te krijgen toch? Op het moment dat Michael terug in de hatch kwam, stond hij eigenlijk gewoon aan de zijde van the others, of het nu vrijwillig was of niet. Daarom kun je niets van wat Michael gezegd heeft, aannemen. Dus waarom heeft Michael dan gezegd dat ze makkelijk het kamp aankunnen? Ben benieuwd wat er precies gaat gebeuren. Ik denk namelijk dat ze wel the others gaan aanvallen, omdat Jack nu nog meer wraak wil nemen voor Anna Lucia en Libby. Dat wordt toch een probleem...als Michael niet dood is, en zichzelf dus in de arm heeft geschoten, dan zal hij ze naar the others brengen. En dan?

19. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me idd af waarom sommigen hier posten, hoe tof de aflevering ook was, ze verwachten er altijd meer van, en kraken het daarom af. Wat moet er dan gebeuren?

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ^ danku :) precies mijn mening, En als je het niet tof vind dat de serie nog een beetje verder gaat dan alleen de afleveringen, doe daar dan niet mee, mee (vage zin :confused:)
    Micheal heeft zichzelf echt niet doodgeschoten en Libby is ook niet dood denk ik, Micheal is niet dood omdat hij zich ten eerste in zijn arm schoot waardoor het leek dat Henry het had gedaan. Zo heeft Micheal nog steeds zijn positie bij de Losties, Libby is niet dood omdat er nog een geheim achter haar schuilt! (ga naar www.thehansofoundation.org, op die site staat dat er ene Liddy werkt voor Dharma, zou dat Libby zijn?). We moeten er wel op letten dat Locke, Jack, Sawyer en Kate allemaal onderweg naar de hatch zijn dus of Henry kan ontsnappen is nog maar de vraag. Mischien gaat hij iets met de numbers doen. Ik denk dat volgende week of de week daarna Desmond terugkomt, ook met een grote onthulling! spannend, spannend!

Laatst bewerkt: 5 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina