1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    sommige mensen snappen de diepere betekenis niet achter de engelse woorden heah 8) .... Ondertiteling is dan op zijn plaats, en meer begrip.

2. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik kan moeilijk zeggen dat Eko echt heel veel toevoegt op het moment :+ .

3. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt het niet tijd dat je of iets anders gaat kijken, of hier niet meer komt posten. Je punt is inmiddels duidelijk, en al worden de afleveringen nog zo tof, jij kraakt toch alles wel af.

Dus, ga iemand anders vervelen.

4. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Goede aflevering deze, vooral handig dat ik heb net binnen had vijf minuten voordat massaal de stroom hier uit viel overal in de omgeving 8) maar goed dat ik een laptop heb die op een accu werkt. =D

Ik weet niet of je goed oplet maar Ecko heeft veel leuke en goede quotes gemaakt de afgelopen tijd.

Zoals in de deze aflevering als Micheal vraagt geloof jij in hel en dat Ecko het verhaal vertelt over de jongen die bang was dat zijn hond hem zou op wachten in hel. :thumbs:

Wednesday, May 24 at 8/7c
    "Reckoning"

The survivors of Oceanic flight 815 have been locked in a test of faith ever since they crashed on the island. Discover how this faith has been tested for both the fuselage survivors and tailies.

Wednesday, May 24 at 9/8c
    "Live Together, Die Alone"
    SEASON FINALE

After discovering something odd just offshore, Jack and Sayid come up with a plan to confront "The Others" and hopefully get Walt back. Meanwhile, Eko and Locke come to blows as Locke makes a potentially cataclysmic decision regarding the "button" and the hatch, on the two-hour season finale.

Eerst een sammenvattings aflevering en dan de season final ^^

Laatst bewerkt: 19 mei 2006
  5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal niet, ik vond de vorige aflevering wel leuk. Maar nu viel ik in slaap. Enige leuke was Walt + die boot. En Sawyer's opmerkingen. Voor de rest niks wat we niet al wisten. Ohja, ook wel een pluspuntje dat Sayid Michael door had. Dat geeft hoop voor de season finale, waar ik wel veel van verwacht.

Laatst bewerkt: 19 mei 2006
  6. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap het wel, maar ik vind het een beetje irritant worden om elke keer aflevering alleen maar vage semi-bijbelse verhaaltjes van Eko te horen. Daarom mag hij van mij dood, samen met Tjaarlie en Jack.

7. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Are you nuts? x_X Charlie is een goede gozer en Jack ach ja heeft min of meer de grootste rol in lost. Locke mag er van mij eerder uit of Sun.

Heb net teaser van Season Final gekeken
    Wow ik zie Dasmond lopen in de de treaser! Als je de verschillende flitsen ziet waar bij gezegt word ''In the season final that changes everything'' net na de filts van Kate en Voor de flits van Sawyer die een gun vast houd. Zie je Dasmond rennen.

Hoop iig wel om weer eens wat van hem te horen. ^^

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    echt geweldig van Sawyer: "me and Ana Lucia, got caught in the net" 8) ik lag echt dubbel!

9. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij praat sloom, irritant én is niet to-the-point :mad: .

10. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Charlie is cool, en Jack is cool geworden de laatste tijd. Hij zaagt niet meer, hij is wel nog assertief, en heeft coole dingen gedaan zoals bv toen hij Kate met Sawyer meestuurde om te weten waar zijn stack is. En deze aflevering waar Sawyer hem vertelde "you're about the closest to a friend i've got", zijn reactie, wauw, respect voor de acteur.

Boat!

11. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst een aflevering van ongeveer 42 minuten weer, en daarna een aflevering van 120 minuten???_O_ Op een dag? Fantastisch:thumbs:

*Start LimeWire vast op*:cool:

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    die eerste is een samenvattende afl he, die is 3 weken geleden ook al uitgezonden.

13. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Is die boot voor Michael en Walt toevallig? Another mindfuck from Dharma.

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    neej kdenk dat het Desmond is, de boot die Micheal bedoelde was die boot die hun raft kapot heeft gemaakt (neem ik aan)

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
  16. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Stond een tijd terug ook al op Powerweb... Tjah, verwacht er neit veel van. Ben wel benieuwd naar de gameplay. Nog 2 dagen mensen :D

17. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    en dan is iedereen 2 uur zoet met onze LOST , bijna einde seizoen 2 8) tijd gaat snel , ik ben oud aan het worden :'-(

18. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    2 uur? wauw ... word genieten :)

K hoop dat ze het goed afsluiten en niet met NOG meer mysteries

19. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    2 uur -> lees: 1u20min
    Niet te veel hopen mensen :p Het is wel een dubbele aflevering, maar 2u is reclames bijgeteld.

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Maar dan nog, kijk wel erg uit naar morgenochtend, toch vrij dus meteen downen en kijken:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina