1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    idd meteen starten die download!!! lijkt me echt geweldig worden!

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Holy shit. Het waren 2 erg sterke afleveringen, gebeurde veel.

Weer allemaal vragen. We zagen die vage witte crap en dat geluid nadat die gast die sleutel had omgedraait, maar wat er daarna met hem, Echo en Lock gebeurde zagen we niet meer. En hoe zit het met die gasten in dat sneeuwgebied, ze zochten naar zware electromachnetische velden ofzo, maar hoe wisten ze waar ze naar moesten zoeken? En hoe wist die vriedin van Desmond waar ze naar moest zoeken en en en... En die hostiles, wat gaan ze doen met Kate, Jack en Sawjer? Damn, allemaal vragen weer

EDIT: Hehe, meer vragen
    Hoe zat het met dat verlaten kamp, en die hatchdoors daar met een muur erachter? En wat zal er gebeuren wanneer Micheal en Walt precies die keurs varen zoals die gast had gezegt, zullen ze echt gered worden, en door wie? En blijkbaar is die dude die dus gevangen was genomen(ben even zn naam kwijt) dus gewoon hun fuckin leider, zoals bijvoorbeeld die gast die zn baard had afgedaan zich moest verantwoorden aan hem waarom hij dat had gedaan. En waarschijnlijk hebben die electromachnetische krachten dus gewoon dat hele vliegtuig in die rare omgeving getrokken en gezorgt dat het neer ging storten...

Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  3. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    zoo paas is een link kan nog niet echt een betrouwbare vinden waarvan ik kan zeggen dit zijn ze allebij:{

4. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    mininova

Ik kijk trouwens net op de officiele site, en volgende week is alweer de volgende aflevering, gelukkig.

Next Episode:
    Wednesday, May 31, 9/8c
    "Man of Science, Man of Faith"

Edit:

Laat maar, dat is de eerste van Seizoen 2

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1

Ja, maar dat is dus een herhaling ;0

Edit: Je had hem al ge-edit =P

Heb de eps net binnen, ga ze zo of vanavond kijken!

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Owowow! WAT EEN FINALE!!

Ik werd helemaal gek hier, wat een spanning! Echt een pracht einde van het seizoen en inderdaad veel antwoorden gekregen! Ik vroeg mij alleen twee dingen af, die jullie misschien wel weten. Was die vrouw op het begin, van wie dat schip was, nou Libby?

En nadat die magneet uitgeschakeld was, vloog er opeens een quarentine deur naar beneden, zomaar uit de lucht. Zouden ze inderdaad in een soort van sneeuwbal zitten? Beetje het Truman Show idee, dat er dus echt een deurtje zit in de lucht die nu door die magneet naar beneden is getrokken?

En ik krijg alleen maar meer een hekel aan Micheal, red je vrienden! Walt kan toch teleporteren ofzo :+ En Sun is zwanger, ook gezellig.

7. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook net begonnen met de serie, ben nu bij de 6e aflv van seizoen 2, echt een goede serie.

EDIT// SHIT las de spoiler

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ow, en blijkbaar is de knop niet de test, maar diegene die de mensen in de hatch bekijken, observeren. Al hun geschreven documenten belanden namelijk gewoon in the middle of the jungle :eek: Misschien geven de andere hatches meer duidelijkheid.

9. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( Andere hatches :confused: aaaargg :'-( :'-(

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kijk dan verdomme ook niet als je nog niet zo ver bent=(

@Shriko:
    Die vrouw die hem dat schip gaf was idd Libby, ook een hoop toeval. Maar een hoop antwoorden gekregen? Ik heb er eerder een hoop bij gekreken. Over dat zwanger zijn van Sun, waar zag je dat precies, heb dat niet helemaal mee gekregen.

11. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een aflevering gemist Pascal? Er was een hele aflevering over Sun en Jin waarin dat aan bod kwam?
    Dat is ontkracht door de makers, al een tijdje terug ;).

12. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad een hele stoere dubbelaflevering! Wanneer begint seizoen 3? :p

13. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Supergoede afleveringen zeg. Jammer dat alleen de finales zo goed zijn...

14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, maar dat kon je verwachten. Er zijn in ieder geval belangrijke antwoorden gegeven ook. Wat de functie van die knop is en waarom het vliegtuig is neergestort. En dat Sun zwanger is haalde ik van het kotsten op de boot waarna ze zei: "it's nog seasickness".

15. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kap met de spoilertags s.v.p...

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Oh ja, daar stond ik even niet bij stil :)

@Drone: Is 1 dag spoilers zo verschrikkelijk? Per spoilertje even op een balkje klikken voor je de inhoud kan zien?:):

17. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    die spoilers zijn niet cool, als ik een spoiler gaat mijn muishand er tegen mijn wil heen en klikt erop en nu weet ik dingen die ik niet wil weten

evil spoilers

18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het een beetje onnodig omdat het [TV-Amerika] is! Dadelijk zit iedereen alleen maar via spoilertags met elkaar te praten, schiet niet op.

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    die quarantine deur was om aan te geven dat de hatch ontploft is, dus die deur de lucht in vloog (tenminste zo heb ik het ervaren) erg vette afl idd, man het gaat er echt op. ik denk dat micheal een plan gaat bedenken om zijn matties te redden, hij is denk ik nog niet klaar om weg te gaan. man man man zit vol adrenaline, echt zo vet. En dat Henry een erg hoge pief bleek te zijn :eek: had ik ook niet verwacht.

20. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat Micheal gewoon weg vaard hoor, hij heeft nu zijn zoon en daar ging het hem om, en die Hatch deur jah die is gewoon weg gevlogen door die ontploffing

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina