[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Owja tuurlijk, hatch ontploft. Stom, dacht gelijk weer aan rare dingen. Maar toch bizar dan dat er zo'n tropisch eiland toch ergens in een koud wereld deel zit :cool:

2. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik wil echt weten waarom alles zo extreem wit werd. Dat is echt geen ontploffing, want bij een ontploffing met zoveel licht wordt echt het hele eiliand weggeblazen.

Dat Henry de hoogste baas was, had ik eigenlijk al gedacht, maar toch cool dat het zo is.

Ik vond het ook bizar dat Pal (zo heet ze toch, vriendin van Desmond?) wist dat ze naar electromagnetische velden moest zoeken. Hoe the fuck wist ze dat?! Bovendien wil ik ook weten wat er met Ecko, Locke en Des is gebeurd. Ik denk namelijk echt dat ze nog gewoon leven...zullen ze nu weer die knop in gaan drukken of wat?

Hugo gaat nu terug naar het kamp. Wie zal daar de leiding overnemen nu de dokter weg is? Ik denk dat Desmond de nieuwe leider is. Of Sayid. Wat is die gozer aan het doen? Vage poep allemaal....

Wanneer begint de volgende serie? September?

3. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1849149&postcount=1001

Ik had het wel verwacht ;)

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Wat het kutte voor hun nu is, dat de rest niet weet waarom ze die knop moeten blijven indrukken .. maar de 3 dode (?) wel ..

Maar er is nog meer dan genoeg waar we geen antwoord op heben gekregen .. zoals dat zwarte rook-achtige wezen dat op Echo afkwam toen hij met Charlie in het bos was .. dat sloeg echt nergens op!

Hele goeie afsluiter!

5. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4

Electromagnetische ontploffing?

6. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ja, en wat is dat dan? Ga je daar van dichtbij dood aan en van een afstand zie je een wit licht en hoor je een raar geluid? Zou kunnen...

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    maar het einde geeft ook weer aan dat Pen nog steeds op zoek is naar Desmond, en over dat sneeuw gedoe, dat ligt echt niet dichtbij het eiland, ik denk zelfs aan de andere kan van de wereld.

8. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dat besneeuwde gebied kan ook Antartica zijn. En aangezien het eiland ergens bij Australiƫ ligt, is het verhoudingsgewijs redelijk dichtbij. Verhoudingsgewijs, want het is en blijft erg vaag allemaal :)

Laatst bewerkt: 26 mei 2006
  9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je gaat er nu van uit dat het een echt eiland is, maar wie weet zijn ze allemaal dood en in de hel, op een andere planeet, of weet ik veel wat voor bizars beland ofzo. :+

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    dat denk ik niet, althans dat hoop ik niet, ik hoop dat het een beetje fatsoenlijk einde heeft.

11. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Leuke afleveringen. The Others zeggen zelf dat ze "good guys" zijn. Jack, Kate en Sawyer gaan een onbekende toekomst tegemoet. Ik denk dat Sayid enzo Michael en Walt tegenkomen en deze gaan proberen Jack enzo te bevrijden. Ook het "derde team", dus Penelope haar crew gaat waarschijnlijk een grote rol spelen. Ben erg benieuwd. Ook wat er nu precies met the Hatch is gebeurt.

12. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    De theorie dat het eiland Atlantis is, klinkt ook wel goed. Maar dat is allemaal gebaseerd op die grote viertenige voet :+

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    idd dacht ik ook aan, wel cool dat Widmore er in voor kwam (iedereen die de lsot experience volgt weet wrom ik dat zo tof vind ;) ) ik had eerst ook zoon lijstje met allemaal dingen die aangaven wrom het atlantis zou kunnen zijn, een was dat Atlantis een grote kracht had maar zelfs zo groot dat het hun einde is geworden (is ook beetje met de hatch achtig iets) en dat Atlantis uit de oceaan rees, dat verklaart dan die boot in het midden van het oceaan, maar ik vind die voet echt tof. Want dat geeft een beetje aan dat het allemaal veel grootser is dan wij in eerste instantie dachten.

14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Atlantis zou misschien niet eens zo gek zijn, sterker nog, dat zou het wel eens kunnen zijn. 'Lost' wordt dan ineens erg dubbelzinnig, gezien Atlantis ook 'Lost' is. Zeker dat standbeeld zorgt voor een hoop vragen.

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Meesterlijk verzonnen...Atlantis, maar mede daardoor hoop ik nu wel dat dat het dat niet is, want ik wil wel overdonderd worden, en niet allang weten hoe het zit...

Die viertenige voet was wel raar inderdaad...maar niet veel vreemder dan een schip midden op een eiland...is het niet mogelijk dat die voet nep is? Gewoon plastic dus, net als de kleding van the Others? En The Others zeggen dat zij the good guys zijn, dat klinkt als een sekte. Kan het niet zijn dat ook zij een gedeelte van het experiment waren, en dat dat allemaal een beetje uit de hand is gelopen? Ik vraag me eigenlijk ook af wat Dharma nu precies is...een verzonnen instantie voor het experiment?

Ik houd maar op, want het is vrij zinloos door te gaan met speculeren.

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Het is ook de elecktomagnetische lading die ineens met volle kracht vrij komt.

Penny zei eerder in de aflevering dat je iedereen kan vinden met genoeg geld.

Ik denk eerder dat Desmond dood zal zijn. Want hij zat echt bovenop de knal toen de hatch explodeerde. Maar ik denk wel dat Ecko en John het overleeft hebben. Maar hoe zouden ze op de knop willen gaan drukken als de hatch vernietigd is. Met de computer en de countdown erbij?

Maar zelf vond ik het een hele coole aflevering.

Charlie die Locke dissed. En nu eindelijk Locke kon uitlachen! Go Charlie! :thumbs:

Vraag me wel af wat Charlie achter houd. Hij keert doodgewoon terug naar het camp en doet er maar wat lacherig over. Oke ik snap dat Charlie niet de grootste fan van Locke is maar Ecko is toch soort van zijn vriend geworden en hij laat hem gewoon in de steek.

En ik vraag me ook nog steeds af waar Fake Henry Gale steeds vandaan komt met zijn boot. Want zo ver weg kan hij niet vandaan komen. En Micheal moest van hem een bepaalde richting uit varen zodat hij gered zou worden. Maar volgens Henry zou hij nooit kunnen terug keren naar het eiland. Vraag me dan wel af hoe Penny's resque crew daar heen moet komen.

Ik vond de voet van het standbeeld op een oude Griekse/Romeinse God lijken vanwegen de soort Sandaal aan de voet.
    En de mogelijkheid van het eiland om Atlantis te zijn lijkt me vrij wel onmogelijk. Aangezien Atlantis een stad zou zijn volgens de Mythe. En anders zou Atlantis best wel gemoderniseerd zijn, en heel erg laag bevolked met vrijwel geen 1 huis behalve een paar Hatches. En zouden the others de inwoners van Atlantis moeten zijn. En als ze in het water springen ze in meermanen/minnen veranderen. XD

BTW the other die Sawyer neer schoot vonden jullie die ook niet lijken op de Hanso gozer uit het filmpje?

Laatst bewerkt: 26 mei 2006
  17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook niet dat het atlantis is maar het zou me niks verbazen als het iets daarmee te maken had, seizoen 3 word trouwens het seizon van the others en word in 2 bloks uitgezonde, begint in september en gaat dan 6 weken door dan komt er een pauze van 12 weken (dus verwacht dan al maar een dikke clifhanger) en dan komen er non-stop 17 afl dus dat is wel beter geregeld als nu.

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou de Hatch opgeblazen zijn? Alleen omdat er een deur omhoog vloog? Zou die dan niet zwarter moeten zijn? Misschien is die magneet gewoon omgezet, dus ipv aantrekken afstoten. En dat die deur daarom weg vloog. Anders hadden we toch ook nog wel een beving/rookwolk oid moeten zien.

Maar hoe zit het nu volgend seizoen? Alleen maar over the Others? Soort van The Other 48 days, maar dan een heel seizoen lang?

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    neej tuurlijk niet alleen over de others, gewoon, dit seizoen was meer het seizoen over de hatches en zo en het seizoen hierna word meer over de others. Ik denk wel dat de hatch is opgeblazen maar idd meer een elektro magnetische explosie achtig iets, dus ipv alles aan trekken ineens alle metalen afstoten.

20. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk de lost serie niet op de tv omdat ik op kamers woon en geen tv kabel heb maar ik heb ze wel allemaal op mijn pc staan en kijk ze daarop, nou ben ik ongeveer bij alfl 15 van seizoen 2 ofz kan ook iets verdre zijn maar goed

ik weet niet of dit nog komt maar ik vroeg me af: die gozer die in de hatch zat die lock gevonden heeft (denzil volgens mij) die leefde daar heel chill, maar die dude spoot iets in zijn arm en toen hij wegvluchte omdat de pc kapot was nam hij meer van die dingen mee. nou is mijn vraag. wat is dit, is dit de medicine die ze ook zochten voor de baby, of is het een middel dat hij niet hoeft te slapen, of een anti iets omdat er iets in het eten zit dat het daarom lang blijft gaan??

ik lees hier die dingen over het magnetisch veld enz en er is laatst eten neergekomen is dat ook iets wat er zweefde dan door het veld, of is dat gedropt, het kwam wel toen de knop niet ingedrukt werd omdat lock gepierst was door de deur.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina