Het is ook de elecktomagnetische lading die ineens met volle kracht vrij komt.
Penny zei eerder in de aflevering dat je iedereen kan vinden met genoeg geld.
Ik denk eerder dat Desmond dood zal zijn. Want hij zat echt bovenop de knal toen de hatch explodeerde. Maar ik denk wel dat Ecko en John het overleeft hebben. Maar hoe zouden ze op de knop willen gaan drukken als de hatch vernietigd is. Met de computer en de countdown erbij?
Maar zelf vond ik het een hele coole aflevering.
Charlie die Locke dissed. En nu eindelijk Locke kon uitlachen! Go Charlie!
Vraag me wel af wat Charlie achter houd. Hij keert doodgewoon terug naar het camp en doet er maar wat lacherig over. Oke ik snap dat Charlie niet de grootste fan van Locke is maar Ecko is toch soort van zijn vriend geworden en hij laat hem gewoon in de steek.
En ik vraag me ook nog steeds af waar Fake Henry Gale steeds vandaan komt met zijn boot. Want zo ver weg kan hij niet vandaan komen. En Micheal moest van hem een bepaalde richting uit varen zodat hij gered zou worden. Maar volgens Henry zou hij nooit kunnen terug keren naar het eiland. Vraag me dan wel af hoe Penny's resque crew daar heen moet komen.
Ik vond de voet van het standbeeld op een oude Griekse/Romeinse God lijken vanwegen de soort Sandaal aan de voet.
En de mogelijkheid van het eiland om Atlantis te zijn lijkt me vrij wel onmogelijk. Aangezien Atlantis een stad zou zijn volgens de Mythe. En anders zou Atlantis best wel gemoderniseerd zijn, en heel erg laag bevolked met vrijwel geen 1 huis behalve een paar Hatches. En zouden the others de inwoners van Atlantis moeten zijn. En als ze in het water springen ze in meermanen/minnen veranderen. XD
BTW the other die Sawyer neer schoot vonden jullie die ook niet lijken op de Hanso gozer uit het filmpje?
Klik om te vergroten...